Kathimerini.com.cy
Ο περιμετρικός δρόμος Λευκωσίας, ένα από τα εμβληματικά έργα υποδομών της Κύπρου αλλά και της επαρχίας Λευκωσίας, δεν θα αποτελέσει την εξαίρεση του κανόνα σε ό,τι αφορά τα χρονοδιαγράμματα ολοκλήρωσής του που έχουν τεθεί. Αν ληφθούν μάλιστα υπόψη τα πραγματικά δεδομένα από την εκτέλεση της Α’ φάσης του περιμετρικού, εύκολα μπορεί να εξαχθεί το συμπέρασμα πως ο αρχικός στόχος του 2028 θα παραμείνει απλώς ένας στόχος. Η καθυστέρηση που καταγράφεται αφήνει πίσω της ένα μείγμα επιπτώσεων που ξεκινούν από τις επιπρόσθετες προϋπολογισμένες δαπάνες εκτέλεσης του έργου, τις επιπτώσεις στο κυκλοφοριακό πρόβλημα της πρωτεύουσας, αλλά και τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις της επαρχίας Λευκωσίας. Ο περιμετρικός που έχει χαρακτηριστεί έργο πνοής στηρίζεται από την Ε.Ε. σε ποσοστό 85% με τους πλέον απαισιόδοξους να εντοπίζουν προβλήματα με την Ε.Ε. από τις καθυστερήσεις ολοκλήρωσης. Η «Κ» σε μια προσπάθεια να ακτινογραφήσει την πορεία υλοποίησης του έργου, μίλησε με τον εργοδότη του έργου που είναι τα Δημόσια Έργα, τον εργολήπτη της Α΄ φάσης του περιμετρικού που είναι η Cyfield, εταιρεία με έντονη παρουσία σε δημόσια συμβόλαια, αλλά και με ειδικούς για προσδιορισμό των επιπτώσεων από τις καθυστερήσεις.
Διαβάστε το ρεπορτάζ του Απόστολου Τομαρά στην έντυπη έκδοση της «Κ».
Γίνετε συνδρομητής της έντυπης έκδοσης στο κινητό σας, με μια εβδομάδα δωρεάν συνδρομή.