must.com.cy
Το TikTok, με την παγκόσμια κοινότητα που ξεπερνά το 1 δισεκατομμύριο χρήστες, έχει εξελιχθεί σε ένα σημαντικό εργαλείο για τα brands μόδας και ομορφιάς, επιτρέποντάς τους να προσεγγίσουν νέες αλλά και καθιερωμένες αγορές.
Οι τάσεις περιεχομένου που αναδύονται συνεχώς στην πλατφόρμα προσφέρουν στους διαφημιστές μοναδικές ευκαιρίες για καινοτόμες καμπάνιες. Για να πετύχουν στο TikTok οι επωνυμίες πρέπει να υιοθετήσουν μια νοοτροπία δοκιμής και μάθησης, πειραματιζόμενοι με νέες μορφές περιεχομένου και ανανεώνοντας συνεχώς τις στρατηγικές τους με βάση τα δεδομένα που παρέχουν τα οργανικά εργαλεία ανάλυσης της πλατφόρμας.
Η Farah Maloof, επικεφαλής συνεργασιών μόδας και πολυτελείας στο TikTok, υπεύθυνη για τις πωλήσεις, τη διαχείριση λογαριασμών και τη στρατηγική του κλάδου, και η Jordan Mitchell, συνιδρυτής και συν-CEO της Good Culture Inc., μιας πολιτιστικής εταιρείας μάρκετινγκ που συνεργάζεται με κορυφαίες μάρκες όπως οι Marc Jacobs, Good American, Barbour, Speedo, Alo Yoga και Creed, μοιράστηκαν τις απόψεις τους με τη Sophie Soar από το BoF. Με αφορμή τη λευκή βίβλο Commercialising the Zeitgeist: Crafting a Successful TikTok Strategy, αναλύουμε πώς τα brands μπορούν να χτίσουν ισχυρή σύνδεση με το κοινό τους και να αξιοποιήσουν στο έπακρο τη δυναμική του TikTok.