Του Ονασαγόρα
Η «Αλήθεια» σε δημοσίευμά της ισχυρίζεται πως σύμβουλος του Υφυπουργού Πολιτισμού φρόντισε όπως κονδύλια του τμήματος καταλήξουν σε συγγενικά του πρόσωπα που δεν πληρούσαν τα σχετικά κριτήρια.
Απ την άλλη, ο κύριος Παράσχος ζητά την δημοσιοποίηση της κατανομής των σχετικών κονδυλίων ισχυριζόμενος πως τα συγγενικά του άτομα α) είναι καλλιτέχνες και β) λαμβάνουν από τα σχετικά κονδύλια πολύ λιγότερα από όσα ισχυρίζεται το εν λόγω δημοσίευμα. Oh well….
Δεν γνωρίζω πόση αλήθεια εμπεριέχεται σε αυτά που γράφει η «Aλήθεια» αλλά δυο σκέψεις μου θα τις καταθέσω: α) η γυναίκα του Καίσαρα πρέπει και να είναι και να φαίνεται τίμια και β) το συγκεκριμένο Υπουργείο επιβάλλεται άμεσα να νοικοκυρευτεί διότι με τα σημεία και τέρατα που ακούγονται μόνο Πολιτισμού δεν το λες πια… εκτός αν αποδεχθούμε τον κυνικό ορισμό του Αμερικανού Προέδρου Κούλιτζ ότι “πολιτισμός και κέρδη, πάνε χέρι χέρι”!
Ή ακόμη χειρότερα, όπως άκουσα πρόσφατα, ότι ο πολιτισμος είναι απλά η απόσταση που έχει βάλει ο άνθρωπος ανάμεσα στον εαυτό του και τα περιττώματά του! Και για να επιστρέψουμε στη γυναίκα του Kαίσαρα, θα ήταν καλό, αν δεν μπορεί να είναι τίμια, τουλάχιστον να μη βάζει κόκκινο λαμπάκι στην πόρτα.
Κλείνω τη σημερινή στήλη με σχόλιο σε πραγματικούς τίτλους τραγουδιών του Μιχάλη Χατζηγιάννη. Απολαύστε ανεύθυνα:
Χάνω τον έλεγχο: που να ξερες Μιχάλη μου πόσο προφητικός θα ήταν αυτός ο τίτλος.
Από πάρτι σε πάρτι: και μάλιστα τραγουδώντας το Happy Birthday
Το καλύτερο ψέμα: νομίζω το καλύτερο μας το κρατάτε για το τέλος
Όλα θα πάνε καλά: μακάρι Μιχάλη μου αν και δεν είμαι και τόσο σίγουρος πια
Γέλα: γελώ για να μην κλαίω
Παίρνω ευθύνη: όχι εσύ Μιχάλη, δεν χρειάζεται, ο Χριστοδουλίδης είπε να κτυπάμε αυτόν!
Οι τίτλοι του τέλους: αν δεν συνέλθουν όλοι στο Υπουργείο, οι τίτλοι τέλους πλησιάζουν απειλητικά….