ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Κρούσματα κορωνοϊού σε υποκαταστήματα της Τρ. Κύπρου στη Λευκωσία

Η Τράπεζα έχει προχωρήσει σε ενδεικνυόμενα μέτρα περιλαμβάνουν την διακοπή εργασιών για άμεση απολύμανση των χώρων

Kathimerini.com.cy

info@kathimerini.com.cy

Τα πρώτα επιβεβαιωμένα κρούσματα κορωνοϊού σε δύο υποκαταστήματα της Τράπεζας Κύπρου είναι γεγονός.

Συγκεκριμένα, επιβεβαιωμένα κρούσματα υπάρχουν σε κατάστημα του Δικτύου Καταστημάτων της Επαρχίας Λευκωσίας, με αποτέλεσμα να ενεργοποιηθούν τα σχετικά πρωτόκολλα διαχείρισης. Σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση της Τράπεζας που προέβη προς το προσωπικό, τα ενδεικνυόμενα μέτρα περιλαμβάνουν την διακοπή εργασιών του ίδιου του καταστήματος, όπως επίσης και άλλων επηρεαζόμενων καταστημάτων και άμεση απολύμανση των χώρων.

Πηγές της Τράπεζας Κύπρου ανέφεραν στην «Κ» ότι, «η διαφάνεια επιβάλλεται για την προστασία όλων μας, γι’ αυτό δεν πρέπει καμία επιχείρηση ή οργανισμός να αποφεύγει την δημοσιοποίηση πληροφοριών που θα προστατέψουν συνάδελφους, πελάτες και συνεργάτες». Οι ίδιες πηγές επιβεβαίωσαν πως υπάρχουν θετικά κρούσματα και κλείνουν δύο καταστήματα που είχαν επαφή. Ωστόσο, κατέστησαν σαφές πως, δεν προκύπτει κενό ή έλλειψη στα μέτρα, τα οποία συνεχίζονται και ότι η ιχνηλάτηση άρχισε από τις αρμόδιες αρχές.

Στην ανακοίνωση προς το προσωπικό, αναφέρεται πως, «έχει ήδη ξεκινήσει, υπό την ευθύνη της Πολιτείας, η διαδικασίας ιχνηλάτησης για εντοπισμό ατόμων που πιθανόν να είναι εκτεθειμένοι και για τους οποίους θα συσταθεί αυτοαπομόνωση και άμεση λήψη δείγματος για εξέταση. Συνεπώς, συνάδελφοι αλλά και πελάτες που ενδέχεται να έχουν εκτεθεί στον ιό, θα λάβουν προσωπικά ενημέρωση από τις αρμόδιες αρχές και η Τράπεζα θα είναι σε συνεχή επαφή μαζί τους».

Συμπληρώνεται ότι, «τα μέτρα προστασίας και πρόληψης όπως σας έχουν ανακοινωθεί θα συνεχίσουν να υλοποιούνται. Καμία έκπτωση δεν μπορεί και δεν θα γίνει στα θέματα υγείας των συναδέλφων και των πελατών μας. Πέρα από τα πολλά άλλα μέτρα που γνωρίζετε, συνεχίζουμε να ενθαρρύνουμε τους πελάτες μας να χρησιμοποιούν τα ηλεκτρονικά μέσα εξυπηρέτησης – 1bank για τη δικής τους ασφάλεια. Για καθοδήγηση και στήριξη, το τηλεφωνικό μας κέντρο είναι στη διάθεσή τους (800 00 000 για τοπικές κλήσεις και +357 22 128000 για κλήσεις από το εξωτερικό).

«Η άμεση παρακολούθηση και διαχείριση των εξελίξεων εντός και εκτός της Τράπεζας συνεχίζεται και θα ενημερώνεστε τακτικά», καταλήγει.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.com.cy

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση

X