ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Χρυσές δουλειές για τα ιδιωτικά τζετ στον καιρό του κορωνοϊού

Αυξημένη ζήτηση σε σχέση με πέρυσι καταγράφει η εταιρεία μίσθωσης ιδιωτικών τζετ PrivateFly

Kathimerini.gr

Τα ταξίδια με ιδιωτικό αεροπλάνο θεωρούνταν παραδοσιακά ένα προνόμιο των λίγων, ένα σύμβολο του στάτους αποκλειστικά για κροίσους και δισεκατομμυριούχους. Όμως καθώς η πανδημία του κορωνοϊού κάνει τους ταξιδιώτες ιδιαίτερα επιφυλακτικούς με τις εμπορικές πτήσεις, πολλοί είναι εκείνοι που αναζητούν για πρώτη φορά στη ζωή τους όχι τόσο την άνεση και την πολυτέλεια, αλλά περισσότερο την ασφάλεια μιας πτήσης με ιδιωτικό τζετ.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της συμβουλευτικής εταιρείας για τις αερομεταφορές WingX, τα οποία παρουσίασαν οι Financial Times, ο αριθμός των εμπορικών πτήσεων που πραγματοποιήθηκαν στο διάστημα μεταξύ 1 Σεπτεμβρίου και 15 Οκτωβρίου ήταν μειωμένος στο μισό, ενώ ο αριθμός των ιδιωτικών πτήσεων που πραγματοποιήθηκαν την ίδια περίοδο μειώθηκε μόνο κατά 10%. Μάλιστα τον Αύγουστο, οι ιδιωτικές πτήσεις που απογειώθηκαν ήταν αυξημένες σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.

Αυξημένη ζήτηση σε σχέση με πέρυσι καταγράφει η εταιρεία μίσθωσης ιδιωτικών τζετ PrivateFly, η οποία εδρεύει στο Ηνωμένο Βασίλειο. Όπως αποκάλυψε στην MailOnline ο διευθύνων σύμβουλός της, Άνταμ Τουιντέλ, το 44% των πελατών της εταιρείας αυτή τη στιγμή είναι άτομα που δεν έχουν πετάξει ξανά με ιδιωτικό αεροπλάνο. Το 20% εξ αυτών είναι παιδιά (ποσοστό αυξημένο σε σχέση με το περσινό 14%), καθώς αποδεικνύεται ότι τα ιδιωτικά τζετ δεν απευθύνονται πλέον αποκλειστικά σε πολυάσχολους επιχειρηματίες και μεγαλοστελέχη επιχειρήσεων, αλλά και σε οικογένειες που θέλουν να ταξιδέψουν με ασφάλεια.
Σημειώνεται ότι το κόστος για μία σύντομη πτήση με μισθωμένο ιδιωτικό αεροπλάνο στην Ευρώπη ξεκινάει από τα 4.500 ευρώ, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της LunaJets. Όμως όταν ένα ιδιωτικό τζετ επιστρέφει άδειο στη βάση του έπειτα από ένα ταξίδι, τότε μπορεί να μεταφέρει ταξιδιώτες με πολύ χαμηλότερο κόστος, το οποίο ξεκινά από τα 2.000 ευρώ και δεν διαφέρει πολύ από ένα εισιτήριο της business class, όπως επισημαίνουν οι Financial Times.

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.gr

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση

X