ΠΗΓΗ: Ανακοινώσεις
Οι τεχνικές βλάβες στα συστήματα πληροφορικής επηρέασαν και εταιρίες στην χώρα μας. Με ανακοίνωση της η Wizz Air αναφέρει οι πελάτες ενδέχεται να αντιμετωπίσουν διακοπές σε όλο το δίκτυο με τις υπηρεσίες ιστοτόπου και κινητής εφαρμογής να είναι προσωρινά μη διαθέσιμες.
Παράλληλα καλεί του επιβάτες να φτάσουν στο αεροδρόμιο τουλάχιστον 3 ώρες πριν από την πτήση τους.
Αυτούσια η ανακοίνωση:
Όπως όλες οι αεροπορικές εταιρείες σήμερα, η Wizz Air αντιμετωπίζει ακραίες τεχνικές προκλήσεις λόγω της διακοπής λειτουργίας παγκόσμιων πληροφοριακών συστημάτων τρίτων.
Οι πελάτες της Wizz Air ενδέχεται να αντιμετωπίσουν διακοπές σε όλο το δίκτυο με τις υπηρεσίες ιστοτόπου και κινητής εφαρμογής να είναι προσωρινά μη διαθέσιμες.
Οι ακόλουθες διαδικτυακές υπηρεσίες δεν είναι επί του παρόντος διαθέσιμες:
- Ιστότοπος και εφαρμογή για κινητά της Wizz Air
- Σύστημα κρατήσεων
- Διαδικτυακό σύστημα check-in και εμφάνιση κάρτας επιβίβασης
- Κέντρα Επικοινωνίας – νέες κρατήσεις και αλλαγές στις υπάρχουσες
Κατά τη διάρκεια της διακοπής, είναι διαθέσιμο το δωρεάν check-in στο αεροδρόμιο. Ως εκ τούτου, συμβουλεύουμε τους επιβάτες να φτάσουν στο αεροδρόμιο τουλάχιστον 3 ώρες πριν από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησής τους για να έχουν επαρκή χρόνο για check-in, έλεγχο ασφάλειας και ειδικές διαδικασίες υγείας και ασφάλειας του αεροδρομίου.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόησή σας καθώς αντιμετωπίζουμε τις επιπτώσεις της παγκόσμιας διακοπής λειτουργίας των συστημάτων πληροφορικής. Η ομάδα της Wizz Air κάνει ό,τι είναι δυνατόν για να ελαχιστοποιήσει τη διαταραχή στους πελάτες μας.