Kathimerini.com.cy
Η Τράπεζα Κύπρου φροντίζει να κάνει τα λόγια πράξεις και έτσι καταφέρνει να επιβεβαιώνει καθημερινά το σλόγκαν που τη θέλει να είναι παρούσα σε κάθε επόμενη κίνηση των πελατών της. Οι γρήγοροι ρυθμοί της καθημερινότητας επιβάλλουν απλές και εύκολες διαδικασίες στην εξυπηρέτηση. H Τράπεζα Κύπρου επενδύει συνεχώς σε έναν από τους μεγάλους της στόχους που είναι να κάνει τη ζωή των πελατών της πιο εύκολη, προσφέροντάς τους την ταχύτητα και την ευελιξία που επιθυμούν μέσω των ψηφιακών της καναλιών. Χρησιμοποιώντας τεχνολογία αιχμής επενδύει συνεχώς στην ανανέωση, στη βελτίωση, στην ενίσχυση και στον εμπλουτισμό τους με νέα καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες, με το BoC Mobile Αpp να βρίσκεται στην προμετωπίδα της ψηφιακής εξυπηρέτησης.
Η υιοθέτηση των ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών συνέχισε να αυξάνεται και να κερδίζει δυναμική. Στα τέλη Αυγούστου 2023, το 95% του αριθμού των συναλλαγών που αφορούν καταθέσεις, αναλήψεις μετρητών και μεταφορές εντός και εκτός της Τράπεζας, πραγματοποιήθηκαν μέσω των ψηφιακών της καναλιών. Ταυτόχρονα το 83,44% των ιδιωτών πελατών επιλέγουν τα ψηφιακά κανάλια έναντι των καταστημάτων για τις συναλλαγές τους την υπό αναφορά περίοδο, ενώ οι ενεργοί χρήστες στα ψηφιακά κανάλια, Internet Banking και Mobile App φτάνουν τις 443.000.
Quick Hub
Είναι το νέο πρωτοποριακό δημιούργημα της τεχνολογικής ομάδας της Τράπεζας Κύπρου, το οποίο έχει έρθει για να ενώσει τις βασικές τραπεζικές συναλλαγές με τον ψηφιακό κόσμο, προσφέροντας έτσι μια απρόσκοπτη ψηφιακή εμπειρία. Το QuickHub καλύπτει το 95% των τραπεζικών προϊόντων και υπηρεσιών που μπορεί να χρησιμοποιήσει κάθε ιδιώτης πελάτης της Τράπεζας. Πρόκειται για μια νέα, εύχρηστη υπηρεσία, η οποία στην πράξη λειτουργεί ως ένα σύγχρονο ψηφιακό κατάστημα. Μέσω του QuickHub οι πελάτες της Τράπεζας μπορούν να προχωρήσουν μεταξύ άλλων σε άνοιγμα λογαριασμού, να συνάψουν προσωπικά δάνεια, να κάνουν πληρωμές και μεταφορές χρημάτων, να καταθέσουν επιταγές ή ακόμη και να ασφαλίσουν το αυτοκίνητο και την κατοικία τους.
Εύκολα και Quick… Loans
Η επανάσταση στα τραπεζικά δρώμενα ήρθε πριν από ένα περίπου χρόνο, όταν η Τράπεζα Κύπρου λάνσαρε τα νέα καινοτόμα προϊόντα της. Αξιοποιώντας στο έπακρο την τεχνολογία, δημιούργησε τα λεγόμενα Quick Loans. Λίγους μήνες αργότερα, στις αρχές του 2023, έδινε σε όλους τους πελάτες της την επιλογή της σύναψης δανείου χωρίς χρονοτριβή και μακριά από τις ουρές των καταστημάτων. Τα Quick Loans είναι πλέον διαθέσιμα σε όλους τους πελάτες της σε όλες τους τις μορφές, αρκεί να τα αναζητήσουν στο Internet Banking ή στο Mobile App, ενώ η ταχύτητα και η συχνότητα επισκεψιμότητας των πελατών της Τράπεζας στις ηλεκτρονικές σελίδες των QuickLoans αυξάνονται συνεχώς.
Η απήχησή τους πλέον είναι τόσο μεγάλη που έχει ξεπεράσει κάθε προσδοκία. Το γεγονός ότι σε μόλις έξι μήνες οι αριθμοί των αιτήσεων πελατών της Τράπεζας για Quick Loans έχουν υπερβεί τους στόχους που είχαν τεθεί σε ορίζοντα τριετίας, αποδεικνύει αφενός τη δυναμική του προϊόντος και αφετέρου πόσο πολλή ανάγκη έχει ο κόσμος τις εύκολες και γρήγορες λύσεις. Συγκεκριμένα, μέχρι τα μέσα Σεπτεμβρίου η Τράπεζα έχει λάβει πέραν των 23.000 αιτήσεων για όλα τα είδη Quick Loans, ενώ έχει εγκρίνει και παραχωρήσει συνολικά χρηματοδοτήσεις ύψους €71 εκατ.
Στην ουσία οι υφιστάμενοι και νέοι πελάτες της Τράπεζας, έχουν πλέον τη δυνατότητα να αιτηθούν και να εξασφαλίσουν δάνειο έως και €15.000 εύκολα και γρήγορα από τον ηλεκτρονικό τους υπολογιστή ή το κινητό τους τηλέφωνο χωρίς να χρειαστεί να επισκεφθούν οποιοδήποτε κατάστημα της Τράπεζας. Το αίτημα μπορεί να γίνει οποιαδήποτε ώρα της ημέρας, με γρήγορες και απλές διαδικασίες. Με συγκεκριμένα κριτήρια, και χωρίς την ανάγκη παραχώρησης προσωπικών εγγυήσεων ή άλλων εξασφαλίσεων, οι πελάτες λαμβάνουν άμεσα στην οθόνη τους αυτοματοποιημένη απόφαση για το αίτημά τους. Τα QuickLoans διασφαλίζουν την έγκαιρη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πελατών της Τράπεζας, καθώς η χρήση τους συμβάλλει καταλυτικά στην απλοποίηση γραφειοκρατικών και χρονοβόρων διαδικασιών.
Δυνατότητα ηλεκτρονικής υπογραφής
Η διευκόλυνση των πελατών δεν τελειώνει με την υποβολή της αίτησης για δάνειο αλλά έχει και συνέχεια, καθώς μπορούν να υπογράψουν τα έγγραφα της σύμβασής τους με τη χρήση ηλεκτρονικής υπογραφής. Συγκεκριμένα με την έγκριση της αίτησης οι πελάτες λαμβάνουν σχετικό ενημερωτικό μήνυμα, τόσο στο κινητό τους τηλέφωνο όσο και στην 1bank. Η χρήση ηλεκτρονικής υπογραφής είναι διαθέσιμη, δεδομένου ότι πληρούνται συγκεκριμένες προϋποθέσεις, για αιτήσεις που υποβάλλονται μέσω του BoC Mobile App και του Internet Banking και δεν φέρει οποιαδήποτε επιβάρυνση.
Καλύπτουν όλες τις άμεσες ανάγκες
Η ταχύτητα της διαδικασίας έγκρισης ενός δανείου είναι ένα από τα μεγάλα ζητούμενα για την αγορά καινούργιου αυτοκινήτου. Πλέον οι υφιστάμενοι και νέοι πελάτες της Τράπεζας Κύπρου μπορούν εύκολα και γρήγορα να αιτηθούν και να εξασφαλίσουν δάνειο Quick Car από €2.500 μέχρι €15.000 και πολύ σύντομα μέχρι €35.000 για την αγορά αυτοκινήτου μέσω των ψηφιακών καναλιών της Τράπεζας, έχοντας και την επιλογή σταθερού ή κυμαινόμενου επιτοκίου. Το επιτόκιο είναι το ίδιο με αυτό που προσφέρεται στο κατάστημα. Συνεπώς εξαρτάται από το ποσό της ίδιας συνεισφοράς και από το είδος του αυτοκινήτου, εάν είναι για παράδειγμα υβριδικό ή ηλεκτρικό και εμπίπτει στην κατηγορία των Green Cars. Μέχρι και τις 15 Σεπτεμβρίου είχαν εγκριθεί 147 αιτήσεις για αγορά αυτοκινήτου και παραχωρήθηκαν χρηματοδοτήσεις ύψους €1,9 εκατ.
Εύκολη, γρήγορη και απλή είναι η διαδικασία που απαιτείται και για τη σύναψη προσωπικού δανείου από €500 μέχρι €15.000 για κάλυψη προσωπικών και έκτακτων αναγκών. Για ποσά κάτω των €3.000 η περίοδος αποπληρωμής είναι τρία χρόνια και για ποσά άνω των €3.000 επτά χρόνια. Το επιτόκιο είναι κυμαινόμενο για όλη τη διάρκεια του δανείου και δεν χρεώνονται έξοδα σε περίπτωση πρόωρης εξόφλησής του. Η επιλογή αυτή γνωρίζει τεράστια ζήτηση καθώς μέχρι τις 15 Σεπτεμβρίου 2023 είχαν εγκριθεί 8.080 αιτήσεις και παραχωρήθηκαν χρηματοδοτήσεις πέραν των €63 εκατ.
Τις επιλογές των Quick Loans συμπληρώνουν ο τρεχούμενος λογαριασμός με όριο (Quick Overdraft) και η πιστωτική κάρτα (Classic Visa Credit, Classic Mastercard Credit και Aegean Mastercard), που δίνουν τη δυνατότητα εξασφάλισης €500 μέχρι €5.000. Μέχρι τα μέσα Σεπτεμβρίου ολοκληρώθηκε η εξέταση 550 αιτήσεων για Quick Overdraft και παραχωρήθηκαν γύρω στα €1,6 εκατ., ενώ ολοκληρώθηκε η εξέταση 2.322 αιτήσεων για Quick Card και παραχωρήθηκαν €4,6 εκατ.
Η επιταγή θέλει… τη φωτογραφία της
Η διαδικασία κατάθεσης και εξαργύρωσης επιταγής έχει πάψει να αποτελεί βραχνά με τη χρήση της νέας καινοτόμου υπηρεσίας «Κατάθεση Επιταγής», που προσφέρει η Τράπεζα Κύπρου στους πελάτες της μέσω του BoC Mobile App. Η υπηρεσία παρέχει τη δυνατότητα σε υφιστάμενους και νέους πελάτες της Τράπεζας να καταθέτουν επιταγές στον λογαριασμό τους με ασφάλεια και σε σύντομο χρόνο. Αρκεί να φωτογραφίσουν την επιταγή και να ακολουθήσουν κάποια απλά βήματα μέσω του κινητού τους τηλεφώνου για να την καταθέσουν. Η αξία της επιταγής που μπορεί να κατατεθεί ηλεκτρονικά ανέρχεται μέχρι τις €2.000. Το ποσό είναι διαθέσιμο στον λογαριασμό του πελάτη την επόμενη εργάσιμη μέρα και όχι σε δύο εργάσιμες μέρες, όπως γίνεται μέσω των ΑΤΜ. Η υπηρεσία απευθύνεται στους ιδιώτες πελάτες της Τράπεζας, για επιταγές της Τράπεζας Κύπρου που έχουν εκδοθεί σε ευρώ.
Η Τράπεζα Κύπρου είναι η μοναδική τράπεζα που προσφέρει τη συγκεκριμένη υπηρεσία σε Κύπρο και Ελλάδα εξ ου και έχει λάβει χρυσό βραβείο στα Digital Finance Awards 2022. Η υπηρεσία «Κατάθεση Επιταγής» κατατάσσει την Τράπεζα Κύπρου σε μια πολύ μικρή ελίτ τραπεζών στον ευρωπαϊκό χώρο οι οποίες προσφέρουν ανάλογες καινοτόμες και εύχρηστες υπηρεσίες στους πελάτες τους.
Έχεις τον έλεγχο με MoneyFit
Το νέο εργαλείο του MoneyFit αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη απήχηση με την πάροδο του χρόνου, καθώς αυξάνονται οι πελάτες της Τράπεζας που αναγνωρίζουν τη συμβολή του στον έλεγχο των οικονομικών τους. Πρόκειται για άλλο ένα καινοτόμο, πρωτοποριακό εργαλείο, το οποίο προσφέρεται δωρεάν από την Τράπεζα και παρέχει τη δυνατότητα καθορισμού προϋπολογισμού για καλύτερη παρακολούθηση των εξόδων, ενημέρωση για πιθανές επερχόμενες συναλλαγές, παρακολούθηση του συνόλου των εξόδων και εσόδων ανά κατηγόρια, ενημέρωση για την κατάθεση του μισθού και άλλα πολλά με γνώμονα την καλύτερη διαχείριση των οικονομικών από τον πελάτη.
Για πληρωμές έχεις QuickPay
Η πρωτοποριακή υπηρεσία QuickPay η οποία δεν χρειάζεται και πολλές συστάσεις, αγκαλιάστηκε από τους πελάτες γιατί προσφέρει στους ιδιώτες συνδρομητές, μέσω του BoC Mobile Αpp, τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν άμεσα, εύκολα και με ασφάλεια, τις πληρωμές τους σε άλλους ιδιώτες πελάτες της Τράπεζας Κύπρου (συνδρομητές και μη συνδρομητές) μέσω του Mobile App από το κινητό τους. Οι χρήστες του QuickPay μπορούν να στείλουν μέσω κινητού μέχρι €250 χωρίς Κωδικό Μίας Χρήσης (Digipass) και για ποσά €250 και άνω με την χρήση Digipass. Η συναλλαγή γίνεται μόνο με τον αριθμό κινητού τηλεφώνου του δικαιούχου, χωρίς να είναι απαραίτητο να γνωρίζουν τον αριθμό λογαριασμού ή άλλες τραπεζικές πληροφορίες.
Νέος Πελάτης - Digital Onboarding
Στη νέα ψηφιακή εποχή δεν είναι καθόλου δύσκολο να γίνει κάποιος πελάτης της Τράπεζας Κύπρου, εφόσον βεβαίως το επιθυμεί, για να απολαμβάνει όλα τα προνόμια που προσφέρει χωρίς να απαιτείται η επίσκεψη σε κάποιο από τα καταστήματα της Τράπεζας. Η διαδικασία είναι απλή. Οι πελάτες μπορούν να κατεβάσουν το BoC Mobile Αpp και να επιλέξουν εγγραφή. Αφού γίνουν όλα τα απαραίτητα βήματα και με την παραλαβή της καινούριας τους κάρτας μπορούν να συνδεθούν στην 1bank.
Ασφάλεια σπιτιού και αυτοκινήτου
Η εύκολη αγορά ασφάλειας μέσω του BoC Μobile Αpp με την αξιοπιστία των Γενικών Ασφαλειών, αποτελεί άλλο ένα καινοτόμο εγχείρημα που παρέχει στους πελάτες της η Τράπεζα Κύπρου. Πλέον μπορούν να διευθετήσουν από το κινητό τους τηλέφωνο την ασφάλεια, τόσο του αυτοκινήτου τους όσο και της οικίας τους. Όλα αυτά με την εγγύηση και τη σφραγίδα των ολοκληρωμένων σχεδίων ασφάλισης που προσφέρουν οι Γενικές Ασφάλειες και με 15% χαμηλότερες τιμές.
Jinius για business & lifestyle υπηρεσίες
Η πλατφόρμα Jinius διαμορφώνει με τη δύναμη της Τράπεζας Κύπρου το ψηφιακό οικοσύστημα της κυπριακής οικονομίας, συνδέοντας επιχειρήσεις, οργανισμούς, προμηθευτές και πελάτες σ’ ένα ενιαίο ψηφιακό περιβάλλον. Σε μόλις ενάμιση χρόνο λειτουργίας της κατάφερε να αναπτύξει ένα δυναμικό Business-to-Business εύρος υπηρεσιών, προσφέροντας στις επιχειρήσεις τη δυνατότητα να κάνουν πιο γρήγορα και αποτελεσματικά καθημερινές δραστηριότητες. Οι business υπηρεσίες της περιλαμβάνουν διαχείριση τιμολογίων και πληρωμών, μαζικές πληρωμές, ψηφιακές προκηρύξεις διαγωνισμών, καθώς και συμμετοχή σε ένα ψηφιακό οικοσύστημα που τους επιτρέπει να διευρύνουν το επιχειρηματικό τους δίκτυο.
Η ομάδα της Jinius παράλληλα, δουλεύει στη δημιουργία περαιτέρω ψηφιακών υπηρεσιών που θα ανταποκρίνονται σε καθημερινές ανάγκες των καταναλωτών. Πολύ σύντομα θα λανσάρει την πρώτη Business-to-Consumer υπηρεσία, το Jinius marketplace, το οποίο αποτελεί σημείο έναρξης μιας πρωτοποριακής γκάμας B2C υπηρεσιών. Περισσότερες από 1800 επιχειρήσεις, έχουν ήδη συνδεθεί στην Jinius.
ΤΡΑΠΕΖΑ ΚΥΠΡΟΥ
ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ: Στασίνου 51,
2002, Στρόβολος, Λευκωσία
Τηλ: 800 00 800
Email: info@bankofcyprus.com