ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Πόλη των city και των boutique η Λάρνακα

Αλλα δύο ξενοδοχεία ετοιμάζεται να ανοίξει η Solaar Hospitality – Αυξάνεται το ενδιαφέρον για επενδύσεις

Την καλοκαιρινή περίοδο του 2023 άνοιξε για το κοινό το 1ο ξενοδοχείο του ομίλου Accor Group στη Λάρνακα. Επρόκειτο για το πρώην Michael's Beach Hotel, στον δρόμο Λάρνακας- Δεκέλειας, το οποίο φέρει πλέον τη γνωστή επωνυμία Mercure της Accor Group (Sofitel, Novotel, Orient Express). Η συγκεκριμένη προσθήκη θεωρήθηκε από τους τοπικούς φορείς της πόλης ότι αποτελεί ψήφο εμπιστοσύνης στη Λαρνακα, και τις προοπτικές ανάπτυξης της περιοχής οι οποίες ενισχύονται μετά και την αναβάθμιση του λιμανιού και της μαρίνας αλλά και με άλλες επενδύσεις στον τουριστικό τομέα. Το γεγονός λοιπόν ότι η εταιρεία Solaar Hospitality ετοιμάζεται να προχωρήσει στο άνοιγμα ενός δεύτερου ξενοδοχείου κάτω από την ίδια επωνυμία –και πάλι στην Λάρνακα– θεωρείται ιδιαίτερα σημαντικό.

Η «Κ» μίλησε με τον γενικό διευθυντή της εταιρείας κ. Ανδρέα Σοφοκλέους, ο οποίος μας έδωσε πληροφορίες και χαρακτηριστικά για τη νέα προσθήκη στις επιλογές των επισκεπτών της Λάρνακας. Ενώ το πρώτο άνοιγμα φέρει την επωνυμία Mercure Larnaca Beach Resort, η δεύτερη μονάδα του ομίλου απευθύνεται σε διαφορετικό κοινό και προσφέρει διαφορετικό τουριστικό προϊόν, εφόσον πρόκειται για αστικό ξενοδοχείο. Η νέα μονάδα θα ονομάζεται Mercure Larnaca City Hotel και αναμένεται να ανοίξει για το κοινό τον Μάιο του 2024. Όπως περιγράφει ο κ. Σοφοκλέους, το ξενοδοχείο θα αποτελείται από εννέα ορόφους και θα περιλαμβάνει 42 δωμάτια εκ των οποίων τα έξι είναι σουίτες. Το ξενοδοχείο θα περιλαμβάνει επίσης sky bar και πισίνα καθώς και εστιατόριο τα οποία θα είναι ανοικτά όχι μόνο για τους πελάτες του ξενοδοχείου αλλά και για το ευρύ κοινό. Το ξενοδοχείο βρίσκεται στον δρόμο Βασιλέως Ευαγόρου στη Λάρνακα.

Στο μεταξύ, οι ίδιοι επενδυτές, η εταιρεία Solaar Hospitality υπό την διεύθυνση του Ρατζάι Κχουρί από την Ιορδανία, προσανατολίζονται και σε τρίτο άνοιγμα στην πόλη του Ζήνωνα. Πρόκειται για το κτίριο όπου στεγάζεται το Chrystal Palace, το οποίο στα πλάνα είναι η μετατροπή του σε ξενοδοχείο boutique. Πρόκειται για μικρή μονάδα, επτά πολυτελών δωματίων, η οποία υπολογίζεται ότι θα λειτουργήσει εντός του επόμενου έτους (2025). Επί του παρόντος δεν έχει ξεκαθαρίσει κατά πόσο θα πρόκειται για branded ξενοδοχείο το οποίο θα λειτουργήσει κάτω από την επωνυμία της Solaar Hospitality, χωρίς βεβαίως να αποκλείεται να ενταχθεί και αυτή η μονάδα στο χαρτοφυλάκιο της Accor.

Το νέο Mercure Larnaca City Hotel αναμένεται να ανοίξει για το κοινό τον Μάιο του 2024.

Επαγγελματικό και leisure

Όπως ανέφερε ο κ. Σοφοκλέους, το νέο Mercure City Hotel πρόκειται καθαρά για μονάδα η οποία θα απευθύνεται στον επαγγελματικό τουρισμό. Βεβαίως στην προκειμένη περίπτωση, λόγω της εγγύτητας με την περιοχή των Φοινικούδων, το ξενοδοχείο αναμένεται ότι θα εξυπηρετεί και τουρισμό αναψυχής, από αγορές της Βρετανίας, Γαλλίας και Ανατολικής Ευρώπης, από τις οποίες προέρχονται και οι επισκέπτες του Mercure Beach Hotel. Το άνοιγμα μικρών ξενοδοχείων στο κέντρο της Λάρνακας φαίνεται να κερδίζει σημαντικό έδαφος τα τελευταία χρόνια, ενώ η εκτίμηση που μεταφέρεται είναι ότι η αγορά της Λάρνακας διατηρεί μεγάλες προοπτικές ανάπτυξης χωρίς ακόμα να καταγράφονται σημάδια κορεσμού. Υπενθυμίζεται ότι ήδη τρέχουν οι διαδικασίες για το Holiday Inn Express στη Μακαρίου, καθώς και το λίφτινγκ του Palm Beach, ενώ την περιοχή έχουν επιλέξει για άνοιγμα και αρκετές αλυσίδες branded ξενοδοχείων, όπως είναι τα Radisson και η Intercontinental (Indico).

Η εταιρεία Solaar Hospitality προσανατολίζεται και σε τρίτο άνοιγμα στην πόλη του Ζήνωνα. Πρόκειται για το κτίριο όπου στεγάζεται το Chrystal Palace, το οποίο στα πλάνα είναι η μετατροπή του σε ξενοδοχείο boutique. (φωτογραφία 1)

Ο στόχος της ΕΤΑΠ

Η Λάρνακα αποτελεί πλέον ένα ελκυστικό τουριστικό προορισμό, ανέφερε σχετικά η λειτουργός της ΕΤΑΠ Λάρνακας Νανά Ασμένη Παύλου. Σε σχετική δήλωσή της στην «Κ» σχολίασε ότι είναι πολύ ενθαρρυντικό το γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια ντόπιοι και ξένοι επενδυτές επιλέγουν τη Λάρνακα για να επενδύσουν στον τουριστικό τομέα ο οποίος όπως ανέφερε αυξάνεται ποσοτικά και ποιοτικά. «Πλέον είναι ένα αδιαμφισβήτητο γεγονός το ότι η ξενοδοχειακή δυναμικότητα της Λάρνακας δεν έχει φτάσει ακόμη σε σημεία κορεσμού αλλά αντιθέτως τροχοδρομούνται νέες αναπτύξεις στον τουριστικό τομέα κυρίως στην πόλη αλλά και στην τουριστική περιοχή Ορόκλινης και στην ορεινή Λάρνακα». Την ίδια ώρα, υπάρχει και έντονο ενδιαφέρον για νέες αναπτύξεις, για αλλαγή χρήσης κτιρίων και μετατροπή σε city hotels αλλά και διατηρητέα κτίρια στο κέντρο της πόλης για να μετατραπούν σε μικρές παραδοσιακές οικοδομές –μπουτίκ ξενοδοχεία. «Το τελευταίο, ιδιαίτερα, μας χαροποιεί ως ΕΤΑΠ Λάρνακας γιατί συμβάλλει στην ανάδειξη της αρχιτεκτονικής κληρονομιάς της πόλης, τη διατήρηση του χαρακτήρα της και είναι ένας τύπος διαμονής που προτιμάται και από τον σύγχρονο επισκέπτη». Σημειώνεται ότι, η Λάρνακα κατέχει μερίδιο περίπου12% των τουριστικών αφίξεων ανά το παγκύπριο, ενώ εκτιμάται ότι με τις νέες αναπτύξεις και την ανάπτυξη του αθλητικού τουρισμού και τουρισμού συνεδρίων και κινήτρων, ο αριθμός των ξένων επισκεπτών θα αυξηθεί καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Υπογράμμισε πως το γεγονός ότι η πόλη αποτελεί επιλογή για άνοιγμα αρκετών επώνυμων ξενοδοχείων, σημαίνει πως αποτελεί πλέον και έναν ελκυστικό τουριστικό προορισμό με προοπτικές.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση

X