ΑΜΠΕ
Το TikTok έγινε ο επίσημος συνεργάτης του Φεστιβάλ των Καννών. Με τη νέα συνεργασία επιδιώκεται να συνδεθεί το πολιτιστικό γεγονός με τους ένα δισεκατομμύριο χρήστες της ψηφιακής πλατφόρμας σε όλο τον κόσμο.
Στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου των Καννών μπορεί να απαγορεύθηκαν οι selfies στο κόκκινο χαλί πριν από αρκετά χρόνια, τώρα όμως οι διοργανωτές του προσπαθούν να προσελκύσουν την προσοχή και θα παρέχουν στους χρήστες του TikTok αποκλειστικό περιεχόμενο από παρασκήνια, λαμπερές σκηνές στο κόκκινο χαλί και συνεντεύξεις με ταλέντα.
Με στόχο να εδραιωθεί ως κορυφαίος προορισμός ψυχαγωγίας και δημιουργός περιεχομένου, η πλατφόρμα εγκαινιάζει επίσης τον #TikTokShortFilm, έναν παγκόσμιο διαγωνισμό εντός εφαρμογής ταινιών μικρού μήκους διάρκειας από 30 δευτερόλεπτα έως 3 λεπτά σε κάθετη μορφή. Στην κριτική επιτροπή της πρώτης έκδοσης του #TikTokShortFilm θα προεδρεύει ένας γνωστός σκηνοθέτης του οποίου το όνομα θα ανακοινωθεί σε μεταγενέστερο στάδιο. Τρία βραβεία θα απονεμηθούν κατά τη διάρκεια του Φεστιβάλ σε εκδήλωση στην οποία θα παρευρεθεί ο καλλιτεχνικός διευθυντής των Καννών, Τιερί Φρεμό.
Η συμμαχία του Φεστιβάλ των Καννών και του TikTok μπορεί να φαίνεται αταίριαστη, αλλά έχει νόημα, καθώς και οι δύο πλευρές προσπαθούν να υποστηρίξουν δημιουργούς και να φέρουν στο προσκήνιο αναδυόμενα ταλέντα. Όπως ο όμιλος πολυτελών brand Kering, ένας από τους κύριους επίσημους συνεργάτες των Καννών, έτσι και η TikTok θα υποστηρίξει επίσης οικονομικά το Φεστιβάλ.
Ο Ριτς Γουότεργουρθ γενικός διευθυντής του TikTok στην Ευρώπη, περιέγραψε το Φεστιβάλ των Καννών ως μια «εμβληματική στιγμή που άλλαξε για πάντα το τοπίο του παγκόσμιου κινηματογράφου».
«Είναι πραγματικά τιμή μας που τους καλωσορίζουμε ως επίσημους συνεργάτες. Οι λάτρεις της ψυχαγωγίας από όλο τον κόσμο στρέφονται στο TikTok για να ψυχαγωγηθούν, να εκφραστούν ή να ανακαλύψουν κάτι νέο, αλλά μοιράζονται μια αυθεντική και ανταποδοτική αίσθηση κοινότητας που δεν υπάρχει πουθενά αλλού» πρόσθεσε, σύμφωνα με το Variety.
Σχολιάζοντας τη συνεργασία, ο Τιερί Φρεμό είπε ότι ανυπομονεί το TikTok «να μοιραστεί τη μαγεία του Φεστιβάλ με ένα ευρύτερο, πολύ πιο παγκόσμιο και εξίσου σινεφίλ κοινό από ποτέ».