must.com.cy
Εδώ και χρόνια, οι χρηματιστές του City και της Wall Street που έψαχναν για έμπνευση για το πώς να ξοδέψουν τα μπόνους της χρονιάς σε ακριβά ρολόγια και πολυτελή αυτοκίνητα άνοιγαν το «How To Spend It». Το περιοδικό που κυκλοφορεί με την έκδοση του Σαββατοκύριακου των Financial Times είναι γεμάτο με διαφημίσεις για κοσμήματα, ταξίδια και σκάφη, για να παίρνουν ιδέες όσοι ανήκουν στο jet set και να ονειρεύονται οι υπόλοιποι. Όμως τώρα, οι Financial Times αποφάσισαν ότι το να ξοδεύεις χρήματα δεν ταιριάζει με την εποχή.
Κρίνοντας ότι το όνομα «How To Spend It» δεν αντανακλά πια «τις εποχές και τις προτεραιότητες που αλλάζουν» σε έναν κόσμο οικονομικών ανισοτήτων και πολέμου, οι Financial Times αποφάσισαν να μετονομάσουν το περιοδικό σε «HTSI», καλώντας τους αναγνώστες «να ερμηνεύσουν το ‘S’ ανάλογα με τα δικά τους βαθύτερα ενδιαφέροντα». Έτσι, η εφημερίδα λέει ότι το HTSI μπορεί να σημαίνει «how to style it», «how to save it», «how to surf it» ή «how to savour it».
Σύμφωνα με τον Guardian, η διευθύντρια του περιοδικού, Jo Ellison, εξήγησε πως η αλλαγή του ονόματος ήταν αναγκαία για να «αντανακλά έναν κόσμο με βαθύτερες ευαισθησίες». Άλλωστε, «κάποιοι δεν καταλάβαιναν την ειρωνεία με την οποία επιλέχθηκε αρχικά ο τίτλος του περιοδικού».
Η ίδια παραδέχθηκε ότι ήταν άβολο να εκδίδει ένα περιοδικό με το όνομα «How To Spend It» σε έναν κόσμο που αντιμετωπίζει τις επιπτώσεις της πανδημίας, την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία και το υψηλό κόστος ζωής.
Το «How To Spend It» δημιουργήθηκε το 1967 όταν η πρώτη γυναίκα υπάλληλος των Financial Times είπε ότι οι σύζυγοι των αναγνωστών της εφημερίδας ίσως να απολάμβαναν μια έκδοση γύρω από το πώς να ξοδέψουν τα χρήματα που έφερνε ο άνδρας τους.
Αργότερα, έγινε ανεξάρτητο περιοδικό και ευνοήθηκε από τη μεγάλη άνοδο των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών αλλά και της βιομηχανίας της πολυτέλειας τις δεκαετίες του 1990 και του 2000.
Πηγή: moneyreview.gr