must.com.cy
Της Δέσποινας Άσπρου
Η Adidas, θέλοντας να προωθήσει τη νέα της συλλογή αθλητικών σουτιέν και παράλληλα, να υμνήσει την διαφορετικότητα του γυναικείου σώματος, δημιούργησε μια αρκετά πρωτότυπη καμπάνια.
Πιο συγκεκριμένα, η γνωστή εταιρεία πριν από μερικές ημέρες ανακοίνωσε το λανσάρισμα της νέας της συλλογής μέσα από ένα tweet στο οποίο είδαμε μια φωτογραφία με γυμνά στήθη 25 γυναικών σε διαφορετικά σχήματα και μεγέθη και έγραψε: «Πιστεύουμε ότι τα γυναικεία στήθη σε όλα τα σχήματα και μεγέθη αξίζουν υποστήριξη και άνεση. Γι’ αυτό η νέα σειρά αθλητικών σουτιέν περιλαμβάνει 43 στυλ, ώστε όλοι να μπορούν να βρουν το κατάλληλο που να τους ταιριάζει».
Η εν λόγω διαφήμιση, παρά τις καλές προθέσεις που μάλλον είχε ο κολοσσός ένδυσης, προκάλεσε έντονες αντιδράσεις και τα σχόλια που ακολούθησαν ήταν πάσης φύσεως. Αν και πολλοί έσπευσαν να υποστηρίξουν την αντισυμβατική διαφήμιση της εταιρείας και το μήνυμα που θέλησε να στείλει, ουκ ολίγοι ανέφεραν πως η εικόνα που συνόδευε την καμπάνια ήταν αχρείαστη.
We believe women’s breasts in all shapes and sizes deserve support and comfort. Which is why our new sports bra range contains 43 styles, so everyone can find the right fit for them.
— adidas (@adidas) February 9, 2022
Explore the new adidas sports bra collection at https://t.co/fJZUEjvopQ#SupportIsEverything pic.twitter.com/CESqmsXOwI
"Είμαι υπέρ του στήθους και της θετικότητας, αλλά... τι πουλάνε; Δεν θα έπρεπε τουλάχιστον να δείχνει ότι τα σουτιέν τους που είναι "θετικά για το σώμα" στηρίζουν όλα τα στήθη; Ή μήπως αυτή είναι ακόμα μια σοκαριστική διαφήμιση που έχει σχεδιαστεί μόνο για να αποφέρει έσοδα με τη χρήση γυναικείων σωμάτων; Κουραστικό" έγραψε ένας χρήσης και έπειτα, ένας άλλος πρόσθεσε: "Γεια σου adidas! Σχεδιάζετε μια παρόμοια διαφήμιση για ανδρικά εσώρουχα; Ή μήπως είναι μόνο τα γυναικεία σώματα που εκμεταλλεύεστε για λεφτά; Ίσως την επόμενη φορά, δοκιμάστε να δείξετε πραγματικά το προϊόν στη διαφήμιση".
Ένας άλλος χρήστης σημείωσε: "Η σκέψη είναι ωραία, αλλά χρησιμοποιώντας το γυμνό γυναικείο στήθος ως εμπορική καμπάνια… μεγάλο όχι. Εμείς οι γυναίκες γνωρίζουμε ήδη τα μεγέθη μας. Καταλαβαίνω ότι θέλετε να σταματήσετε το στίγμα και το μπλα μπλα, αλλά το γεγονός είναι… δείτε το όλες οι απαντήσεις σας γραμμένες από άνδρες". "Ευτυχώς που δεν το είδα ενώ ήμουν στο γραφείο. Και, ναι, πιστεύω ότι το ανθρώπινο σώμα είναι όμορφο. Δεν σημαίνει ότι χρειάζομαι ή θέλω να δω τα μέρη που ασχολούνται οι σύζυγοι και τα μωρά τους" έγραψε κάποιος άλλος.
Παρατηρώντας τις έντονες αντιδράσεις και διαβάζοντας πως ένας χρήστης σχυρίστηκε ότι επρόκειτο να αναφέρει τη δημοσίευση, η Adidas απάντησε μέσω tweet λέγοντας: "Είναι απολύτως φυσικό να έχουμε στήθος. Είμαστε χαρούμενοι που το γιορτάζουμε και δεν θα το καταργήσουμε για να συνεχίσουμε να το κάνουμε".
Στην συνέχεια, λόγω της έκτασης που πήρε το ζήτημα, η εταιρεία εξέδωσε ανακοίνωση μέσω του PEOPLE.
"Στην Adidas, πιστεύουμε ότι όλοι στον αθλητισμό αξίζουν την υποστήριξη. Γι' αυτό καινοτομούμε συνεχώς για να ανταποκριθούμε στις ανάγκες της ποικιλόμορφης κοινότητάς μας, βοηθώντας περισσότερους ανθρώπους να βιώσουν τα οφέλη του αθλητισμού που αλλάζουν τη ζωή τους... Ένα αθλητικό σουτιέν είναι το πιο σημαντικό ρούχο προπόνησης για όσους έχουν στήθος. Η αυτοπεποίθηση και η υποστήριξη που προσφέρει μπορεί να έχει σημαντικό αντίκτυπο στην απόδοση και την ικανότητα κάποιου να ασχοληθεί με τον αθλητισμό. Γι' αυτό έχουμε εκ νέου σχεδιάσει όλη την κολεξιόν μας, καλύπτοντας περισσότερα σώματα και είδη αθλημάτων" ανέφερε χαρακτηριστικά η Adidas στην ανακοίνωσή της και θέλοντας να διευκρινίσει τον λόγο ύπαρξης της φωτογραφίας, τόνισε: "Η φωτογραφία έχει ως στόχο να δείξει πόσο διαφορετικά είναι τα στήθη, με διαφορετικά σχήματα και μεγέθη που υπογραμμίζουν γιατί η προσαρμοσμένη υποστήριξη είναι πρωταρχικής σημασίας".
Support is everything.
— adidas (@adidas) February 10, 2022
Whatever the sport, women deserve freedom and comfort to move however they choose. That's why we redesigned our sports bra collection to cater for more women, more bodies and more sports.
Explore the new collection https://t.co/SxPuByb4nU pic.twitter.com/SgJNkc5PIj