Kathimerini.com.cy
Διανύοντας τις πρώτες εβδομάδες της καλοκαιρινής περιόδου, αυτό που καταγράφεται είναι μια συγκρατημένη αισιοδοξία για τις επιδόσεις του φετινού καλοκαιριού. Επιδόσεις οι οποίες αποτελούν το επιστέγασμα προσπαθειών των προηγούμενων χρόνων, πρωτίστως από το υφυπουργείο και τους τουριστικούς φορείς, οι οποίες εξαργυρώνονται στην ισχυρή ζήτηση για ταξίδι που καταγράφεται σε όλες τις τουριστικές αγορές. Επίσημα ο στόχος έχει ήδη τεθεί για φέτος (5-10% πιο πάνω), διά στόματος υφυπουργού Τουρισμού, ο οποίος ανεβάζει κατά μερικές χιλιάδες τις αφίξεις σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά. Υπενθυμίζεται ότι πέρσι, οι αφίξεις ήταν γύρω στα 3,2 εκατ. και ήταν γύρω στο 80% του 2019. Ωστόσο, τουλάχιστον ανεπίσημα, εκφράζονται εκτιμήσεις για επιστροφή στις επιδόσεις του 2019. Οι επόμενοι μήνες, λοιπόν, αναμένεται ότι θα είναι καθοριστικοί για το αν οι θετικές ενδείξεις μεταφραστούν τελικά σε αφίξεις, πληρότητες και έσοδα. Αλλά το ζητούμενο δεν είναι μόνο οι καλές επιδόσεις για τη φετινή χρονιά, αλλά να μπουν τα θεμέλια τόσο για διατήρησή τους τη χειμερινή περίοδο όσο και τα επόμενα χρόνια. Κάτι που μπορεί να επιτευχθεί με διαφήμιση, καλό μάρκετινγκ και επικοινωνία από τη μια, και από την άλλη, τη διόρθωση στρεβλώσεων στο εσωτερικό που επηρεάζουν δυσμενώς τον τουρισμό. Πηγές αναφέρουν στην «Κ» τη σημασία του να αναγνωριστεί, να αξιοποιηθεί και να εξελιχθεί το προϊόν που κτίστηκε την προηγούμενη τετραετία. Τονίζουν επίσης την ανάγκη προτεραιοποίησης των επόμενων βημάτων του νέου υφυπουργού.
Διαβάστε το ρεπορτάζ της Μαρίας Ηρακλέους στην έντυπη έκδοση της «Κ».
Γίνετε συνδρομητής της έντυπης έκδοσης στο κινητό σας, με μια εβδομάδα δωρεάν συνδρομή.