Από το 2014, χρονιά ίδρυσης της Wolt, μέχρι σήμερα, η εταιρεία έχει ξεπεράσει το προφίλ μιας απλής πλατφόρμας διανομής φαγητού. Μετατρέπεται σταδιακά σε μια καινοτόμα διεθνή υπερεφαρμογή, αλλάζοντας τα δεδομένα στον τομέα διανομής φαγητού και άλλων αγαθών. Αξιοποιώντας τεχνολογικά εργαλεία, η Wolt έχει αναπτύξει ένα ευρύ φάσμα τεχνολογιών, από logistics μέχρι λογισμικό λιανικής και χρηματοοικονομικές λύσεις, καθώς και τη λειτουργία των δικών της καταστημάτων με την επωνυμία Wolt Market. Η εταιρεία αυξάνει το αποτύπωμά της σε επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών, υποστήριξης τοπικών επιχειρήσεων και δημιουργίας ευκαιριών για εισόδημα.
Στην Κύπρο η εταιρεία κλείνει τέσσερα χρόνια λειτουργίας αφήνοντας ισχυρό αποτύπωμα στην κυπριακή οικονομία, ενώ η βελτίωση και αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών της είναι συνεχής. Η ανάπτυξη της εταιρείας από την ίδρυσή της είναι τεράστια. Από μερικές εκατοντάδες επιχειρήσεις το 2020 σήμερα ο αριθμός τους ξεπερνά τις 3.500, ενώ η μέση ετήσια αύξηση αυτών των εταιρειών που εντάσσονται στην πλατφόρμα αγγίζει το 80%. Στο μεταξύ, η μέση ετήσια αύξηση του τζίρου των επιχειρήσεων μέσα από την πλατφόρμα της Wolt ξεπέρασε το 100% για την τριετία, ενώ και η αύξηση των εισερχομένων παραγγελιών ήταν αντίστοιχη, επιβεβαιώνοντας τις ευκαιρίες ανάπτυξης που παρέχει η Wolt στις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις. Τα στοιχεία είναι ενδεικτικά των ευκαιριών ανάπτυξης που παρέχει η Wolt, της εμπιστοσύνης των συνεργαζόμενων επιχειρήσεων αλλά και των καινοτόμων και αναβαθμισμένων υπηρεσιών και προϊόντων που προσφέρει.
Εργαλεία ανάπτυξης για τις επιχειρήσεις
Ανάμεσα στις B2B υπηρεσίες είναι το Wolt Drive αλλά και οι πιο πρόσφατες προσθήκες, τα Wolt Ads και το Hybrid Delivery. Το Hybrid Delivery προσφέρει μία επιπλέον επιλογή παράλληλα με το self-delivery, και επιτρέπει στις επιχειρήσεις να επιλέγουν μεταξύ της αξιοποίησης του δικτύου συνεργατών διανομέων της Wolt ή του δικού τους προσωπικού διανομέων, προκειμένου να ολοκληρώσουν τις παραγγελίες που πραγματοποιούνται μέσω της πλατφόρμας. Με αυτόν τον τρόπο διασφαλίζεται η μεγαλύτερη ευελιξία και ο έλεγχος στην αποστολή των παραγγελιών, έτσι ώστε οι επιχειρήσεις να κάνουν τη βέλτιστη επιλογή με βάση το τι είναι πιο συμφέρον λειτουργικά και οικονομικά.
Η εταιρεία έχει φροντίσει και για την ανάπτυξη και ενίσχυση της προβολής των επιχειρήσεων και των brands, μέσω της υπηρεσίας Wolt Ads. Το συγκεκριμένο εργαλείο συνδυάζει την καλύτερη προβολή των επιχειρήσεων που επιλέγουν να το αξιοποιήσουν και δίνει παράλληλα τη δυνατότητα στους καταναλωτές να ανακαλύψουν νέα venues και προσφορές, πραγματοποιώντας τις αγορές τους. Η Wolt προσφέρει επίσης το Wolt Drive. Μια υπηρεσία άμεσης παράδοσης, από την οποία μπορούν να επωφεληθούν συνεργαζόμενες επιχειρήσεις λιανικής για παραγγελίες που πραγματοποιούνται μέσα από τις δικές τους ιστοσελίδες.
Αναβαθμίζει την εμπειρία των χρηστών
Εκτός από τις B2Β υπηρεσίες, η Wolt έχει αναπτύξει και υπηρεσίες που στοχεύουν στην καλύτερη εξυπηρέτηση και τη βελτίωση της εμπειρίας των χρηστών της εφαρμογής· το Wolt Market και το Wolt+.
Το Wolt Market αποτελεί ηλεκτρονικό κατάστημα και οι χρήστες της εφαρμογής μπορούν να πραγματοποιήσουν τα ψώνια τους από μια πλούσια ποικιλία με ποιοτικά και κορυφαία brands, επτά μέρες την εβδομάδα και με παράδοση στην πόρτα τους εντός 30 λεπτών. Η εταιρεία διατηρεί καταστήματα σε όλες τις μεγάλες πόλεις, καθώς λειτουργούν δύο Wolt Market στη Λευκωσία, δύο στη Λεμεσό, ένα στη Λάρνακα, και ένα στην Πάφο. Επιπλέον, οι καταναλωτές μπορούν μέσω προηγμένης τεχνολογίας live tracking να παρακολουθούν την πορεία της παραγγελίας τους σε πραγματικό χρόνο, ενώ η ομάδα εξυπηρέτησης της Wolt είναι σε θέση να κάνει οποιεσδήποτε αλλαγές της τελευταίας στιγμής επιθυμεί ο καταναλωτής.
Η εταιρεία προσφέρει επίσης το Wolt+, μία πρωτοποριακή loyalty συνδρομητική υπηρεσία για τους χρήστες της εφαρμογής. Δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της Wolt να απολαμβάνουν τις καινοτόμες υπηρεσίες της πλατφόρμας, χωρίς να χρειάζεται να πληρώνουν για τη διανομή της παραγγελίας τους για συγκεκριμένες, κοντινές αποστάσεις. Πρόκειται για μία από τις πλέον δημοφιλείς υπηρεσίες της εταιρείας, καθώς σήμερα περισσότερο από το 50% των χρηστών της Wolt είναι συνδρομητές.
Η απλοποίηση της εμπειρίας του πελάτη και η εξέλιξή της ως μια πλατφόρμα εμπορίου, παραμένει γνώμονας για τα επόμενα βήματα της Wolt. Στόχος της εταιρείας είναι επίσης η ενίσχυση των πόλεων και των τοπικών κοινωνιών όπου έχει παρουσία. Υπενθυμίζεται ότι στην Κύπρο η Wolt ξεκίνησε τη λειτουργία της το 2020 και σήμερα έχει παρουσία σε 5 πόλεις (Λευκωσία, Λεμεσό, Λάρνακα, Πάφο και Ελ. Περ. Αμμοχώστου). Το 2022 ένωσε δυνάμεις με την DoorDash, εταιρεία που δραστηριοποιείται σήμερα σε 32 χώρες, 28 από τις οποίες λειτουργούν με τα προϊόντα και το εμπορικό σήμα της Wolt. Η εξέλιξη αυτή έχει ενισχύσει την ανάπτυξη της εταιρείας και η Wolt μετρά μέχρι σήμερα περισσότερα από 36 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες στην πλατφόρμα της, σε 28 αγορές και σε πάνω από 1000 πόλεις παγκοσμίως.