Kathimerini.com.cy
Από τη διαδικασία διόρθωσης και εξορθολογισμού, ο τραπεζικός τομέας διεθνώς μπήκε σε διαδικασία μεταμόρφωσης, με τις τράπεζες να μετεξελίσσονται αλλάζοντας τον τρόπο λειτουργίας τους και τις υπηρεσίες που προσφέρουν, ώστε να συμβαδίζουν με τις ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις. Ο σύγχρονος καταναλωτής δεν έχει χρόνο για χάσιμο. Αναζητεί εύκολη και γρήγορη εξυπηρέτηση, αξιοποιώντας τα εργαλεία και τις απεριόριστες δυνατότητες της τεχνολογίας. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της οικονομίας και των επιχειρήσεων, η πανδημία και οι αλλαγές που αυτή επέφερε, αλλά και η είσοδος των fintechs στην αγορά, έδωσαν την απαραίτητη ώθηση ώστε να επέλθουν σημαντικές αλλαγές και στον τραπεζικό κλάδο την Κύπρο.
H Ελληνική Τράπεζα σε αυτή τη συγκυρία, όχι μόνο πέτυχε να απορροφήσει τους κραδασμούς που δημιούργησε η πανδημία, αλλά την ίδια στιγμή κατάφερε να κάνει ένα αποφασιστικό βήμα προς τη νέα εποχή, μέσα από την ψηφιοποίηση των υπηρεσιών της και τη ψηφιακή αναβάθμιση των καναλιών εξυπηρέτησης των πελατών. Στοχεύοντας στη συνεχή εξέλιξη και βελτιστοποίηση της εξυπηρέτησης των πελατών της, η Ελληνική Τράπεζα επένδυσε σημαντικά στην τεχνολογία, απλοποιώντας τις υπηρεσίες της και φέρνοντας το τραπεζικό κατάστημα στο κινητό ή στον ηλεκτρονικό υπολογιστή των πελατών της. Οι αριθμοί πιστοποιούν ότι οι πελάτες της Ελληνικής Τράπεζας αξιοποιούν στο έπακρο τις ψηφιακές υπηρεσίες και τα προϊόντα που προσφέρει, καθώς πέραν του 87% των συνολικών συναλλαγών πραγματοποιούνται πλέον μέσω των εναλλακτικών καναλιών της Ελληνικής Τράπεζας, ενώ οι χρήστες του online banking είναι περισσότεροι από 200.000. Ο επικεφαλής της Εταιρικής Επικοινωνίας και Ταυτότητας της Ελληνικής Τράπεζας, Γιώργος Σκλάβος, ανέδειξε ότι «η Ελληνική Τράπεζα έχει αλλάξει. Με γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών, εργαζόμαστε για να δημιουργήσουμε την τράπεζα του μέλλοντος. Η ψηφιοποίηση των υπηρεσιών μας προσφέρει στους πελάτες μας εξατομικευμένη εξυπηρέτηση, άμεση πρόσβαση και έλεγχο των οικονομικών τους, με ασφάλεια και ταχύτητα, και τους επιτρέπει να γλυτώνουν χρόνο, κόπο αλλά και χρήματα. Την ίδια στιγμή, η ποιότητα των μελών του προσωπικού και τα αποτελέσματα που παράγει βρίσκονται σε πολύ ψηλά επίπεδα. Η λειτουργική αναβάθμιση της Τράπεζας βασίζεται στη διαρκή εκπαίδευση και βελτίωση των δεξιοτήτων του υφιστάμενου προσωπικού αλλά και στην αξιοποίηση της τεχνολογίας, ακολουθώντας βέλτιστες πρακτικές από τραπεζικά ιδρύματα του εξωτερικού».
Hellenic Bank Web Banking
Οι πελάτες της Τράπεζας μπορούν μέσω του Hellenic Bank Web Banking να επωφεληθούν από υπηρεσίες που παραδοσιακά πραγματοποιούνταν σε υποκαταστήματα όπως να εκτυπώσουν το ΙΒΑΝ τους, να πληρώσουν λογαριασμούς κοινής ωφελείας, να ανακτήσουν το PIN τους ή να παγώσουν προσωρινά την κάρτα τους, να παραγγείλουν βιβλιάρια επιταγών, να αιτηθούν τη δημιουργία λογαριασμών, δανείων, ασφαλιστικών προϊόντων κ.ά., καθώς και να μεταφέρουν δωρεάν έως και €1000 σε χώρες της Ευρώπης (SEPA). Μάλιστα, πλέον το 97% των μεταφορών πραγματοποιείται μέσω του online banking. Οι πελάτες μπορούν να εγγραφούν άμεσα στα ψηφιακά κανάλια της Τράπεζας μέσω διαδικτύου (https://www.hellenicbank.com/connect).
Hellenic Bank Mobile App
Το ανανεωμένο Hellenic Bank Mobile App φέρνει το υποκατάστημα στα χέρια σου, προσφέροντας μια άνετη και εύχρηστη τραπεζική εμπειρία. Μέσω της εφαρμογής της Τράπεζας, οι χρήστες μπορούν να αποκτήσουν άμεσα πρόσβαση στους λογαριασμούς τους, στις κάρτες και στις συναλλαγές τους, καθώς και να μεταφέρουν χρήματα, να πραγματοποιήσουν πληρωμές και να εξοφλήσουν λογαριασμούς κοινής ωφελείας σε μερικά δευτερόλεπτα. Επιπρόσθετα, σε περίπτωση κλοπής ή απώλειας, το Hellenic Bank Mobile App προσφέρει τη δυνατότητα προσωρινής απενεργοποίησης καρτών.
Contact Pay
Παράλληλα, μέσω του Hellenic Bank Mobile App, οι χρήστες μπορούν να αξιοποιήσουν το Contact Pay για να στείλουν ή να λάβουν χρήματα από και προς τις αποθηκευμένες επαφές τους, από και προς λογαριασμούς της Ελληνικής Τράπεζας.
Book a meeting
Η υπηρεσία Book a meeting δημιουργήθηκε με γνώμονα την ταχύτατη εξυπηρέτηση των πελατών της Τράπεζας που επιθυμούν να συναντηθούν με κάποιο αρμόδιο λειτουργό δια ζώσης ή διαδικτυακά, για μια πιο προσωπική εξυπηρέτηση, χωρίς να χρειάζεται να περιμένουν στην ουρά των καταστημάτων. Μέσω της εν λόγω υπηρεσίας, που είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα της Τράπεζας, οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να διευθετήσουν ραντεβού με λειτουργό εξυπηρέτησης, είτε διαδικτυακά είτε με επίσκεψη σε υποκατάστημα της επιλογής τους.
ΑΤΜ νέας γενιάς
Στο μοντέρνο τραπεζικό τοπίο οι ΑΤΜ αποτελούν κεντρικό σημείο συναλλαγής, αντικαθιστώντας πολλές υπηρεσίες οι οποίες πραγματοποιούνταν εντός των υποκαταστημάτων. Διαθέτοντας έξυπνες οθόνες αφής και τη δυνατότητα ανέπαφης ανάγνωσης καρτών, οι ΑΤΜ νέας γενιάς εξυπηρετούν 24/7 συναλλαγές όπως αναλήψεις μετρητών, πολλαπλή κατάθεση επιταγών ή μετρητών, με άμεση πίστωση των συνδεδεμένων λογαριασμών ή της πιστωτικής κάρτας. Σημειώνεται ότι περίπου το 60% των καταθέσεων και το 95% των αναλήψεων γίνεται πλέον μέσω του δικτύου ΑΤΜ της Ελληνικής Τράπεζας, αντί στα καταστήματα όπως παλαιότερα.
Κέντρο Επικοινωνίας Πελατών
Το σύγχρονο Κέντρο Επικοινωνίας Πελατών της Ελληνικής Τράπεζας παρέχει καθοδήγηση σε υφιστάμενους και δυνητικούς πελάτες της, σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της. Με ένα τηλεφώνημα στο 8000 9999 από Κύπρο (χωρίς χρέωση) ή στο 22500 500 από το εξωτερικό, καθώς και μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο contact@hellenicbank.com, το κοινό μπορεί να λάβει πληροφόρηση σχετικά με τους λογαριασμούς, κάρτες, προϊόντα και άλλες υπηρεσίες της Τράπεζας, αλλά και να παραγγείλει καινούργια χρεωστική κάρτα, εντελώς δωρεάν, μέσω τηλεφώνου.
Υπηρεσία Cashback
Η υπηρεσία cashback ήρθε για να καλύψει τις ανάγκες του κοινού όσον αφορά την ανάληψη χρημάτων. Είναι διαθέσιμη σε όλη την Κύπρο και καλύπτει πολλές απομακρυσμένες περιοχές και χωριά. Πλέον οι πελάτες της Τράπεζας μπορούν χρησιμοποιώντας την χρεωστική τους κάρτα (Mastercard & VISA) να κάνουν ανάληψη μετρητών μέχρι το ποσό των 100 ευρώ, χωρίς οποιαδήποτε χρέωση από πολλούς φούρνους, περίπτερα, πρατήρια καυσίμων, υπεραγορές και πολυκαταστήματα.
Connect Corners
Ένα από τα ερωτήματα που εγείρονται συχνά, αναφορικά με την εκτεταμένη πλέον χρήσης της τεχνολογίας στην οικονομία, είναι κατά πόσο αυτή η εξέλιξη θα δημιουργήσει πολίτες δύο ταχυτήτων. Δηλαδή, αυτούς που μπορούν με ευκολία να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα και τους λιγότερο τυχερούς, που δεν έχουν τις απαραίτητες τεχνολογικές γνώσεις. Με στόχο την εξοικείωση όλων των καταναλωτών ανεξαιρέτως με τα ψηφιακά της κανάλια, η Ελληνική Τράπεζα δημιούργησε τα Connect Corners εντός των καταστημάτων της. Στα Connect Corners, οι πελάτες μπορούν να εκπαιδευτούν από λειτουργούς της Τράπεζας, τους Meeters Greeters, στη χρήση των ψηφιακών καναλιών για τη δική τους ταχύτερη και ασφαλέστερη εξυπηρέτηση, ελαχιστοποιώντας την ανάγκη να επισκεφθούν κάποιο κατάστημα.