Money Review
Αμερικανικές εταιρείες, από τη Nike έως τη Warner Bros, ανοίγουν νέα καταστήματα και διοργανώνουν μεγάλες εκδηλώσεις μάρκετινγκ στο Παρίσι πριν και κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων, στοιχηματίζοντας ότι ο ενθουσιασμός για τους καλοκαιρινούς αγώνες μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση των πωλήσεών τους.
Η NBCUniversal της Comcast δήλωσε ότι οι χορηγοί της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής (ΔΟΕ) δαπάνησαν 18% περισσότερα για τους τελευταίους Ολυμπιακούς Αγώνες σε σύγκριση με τους θερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες του 2021 στο Τόκιο.
Ακολουθούν μερικές από τις αμερικανικές εταιρείες, τα στελέχη των οποίων πρόσφατα ανακοίνωσαν τα σχέδιά τους για τους θερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες:
NBCUniversal
Η NBCU δήλωσε τον Απρίλιο ότι η υπηρεσία streaming Peacock θα αυξήσει τις τιμές του premium και premium plus προγράμματός της κατά 2 δολάρια το μήνα, επιδιώκοντας να εξαργυρώσει τα δικαιώματα streaming των Ολυμπιακών Αγώνων αυτό το καλοκαίρι.
Η εταιρεία μέσων ενημέρωσης δήλωσε τον Ιούνιο ότι η αμερικανική τηλεοπτική κάλυψη των αγώνων θα περιλαμβάνει διασημότητες, influencers των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και περιεχόμενο Τεχνητής Νοημοσύνης για να προσελκύσει τους τηλεθεατές που προτιμούν τις υπηρεσίες streaming και της παρακολούθησης αποσπασμάτων στο διαδίκτυο.
Nike
Η Nike δήλωσε ότι ξοδεύει περισσότερα για αυτούς τους Ολυμπιακούς Αγώνες από κάθε άλλη φορά, καθώς ελπίζει να τονώσει τις πωλήσεις και να ανταγωνιστεί τους νέους ανταγωνιστές της. Η εταιρεία παρουσίασε πρόσφατα τα νέα αθλητικά παπούτσια Nike Air για τους αθλητές στο Παρίσι.
«Οι Ολυμπιακοί Αγώνες του Παρισιού μας προσφέρουν μια κορυφαία στιγμή για να επικοινωνήσουμε το όραμά μας για τον αθλητισμό στον κόσμο», είχε δηλώσει ο CEO John Donahoe τον Ιούνιο.
Deckers Outdoor
Το εμπορικό σήμα της εταιρείας Hoka άνοιξε το δεύτερο ευρωπαϊκό κατάστημα λιανικής πώλησης στο Παρίσι τον Μάιο. «Ήμασταν ενθουσιασμένοι που η Hoka πατάει σε αυτή τη σημαντική αγορά, ιδιαίτερα καθώς η τοποθεσία αναμένεται να έχει μεγάλη επισκεψιμότητα κατά τη διάρκεια των επερχόμενων θερινών Ολυμπιακών Αγώνων», δήλωσε ο CEO David Powers.
Coca-Cola
Ο κολοσσός των αναψυκτικών έχει σχέδια για περισσότερες από 70 αγορές όπου η εταιρεία θα φιλοξενήσει ολυμπιακά προγράμματα με επίκεντρο τη διοργάνωση του Παρισιού 2024, χρησιμοποιώντας ευκαιρίες προσέλκυσης πελατών για να στοχεύσει τους καταναλωτές μέσω διαφόρων εμπειριών, όπως δοκιμές σε καταστήματα.
«Για πρώτη φορά, πραγματοποιούμε μια παγκόσμια ενεργοποίηση αγοραστών σε επίπεδο πλήρους χαρτοφυλακίου ενεργοποιώντας πέντε κατηγορίες σε 60 χώρες για να βοηθήσουμε στην αύξηση των προϊόντων στο καλάθι των αγοραστών», δήλωσε ο CEO James Quincey.
Procter & Gamble
Ο κατασκευαστής καταναλωτικών προϊόντων, ένας από τους μεγαλύτερους διαφημιστές παγκοσμίως και χορηγός των Ολυμπιακών Αγώνων, επικεντρώνει το μάρκετινγκ στους αγώνες στις επιμέρους μάρκες του, μεταξύ των οποίων οι πάνες Pampers, τα ξυραφάκια Gillette και το απορρυπαντικό Ariel.
«Στο παρελθόν, είχαμε την P&G στο επίκεντρο και αυτή τη φορά αποφασίσαμε πραγματικά να επικεντρωθούμε, όχι 100%, αλλά πολύ περισσότερο, στα brands», δήλωσε ο Marc Pritchard, επικεφαλής brand της P&G.
Uber
Στα τέλη Μαΐου, η πλατφόρμα μετακινήσεων Uber παρουσίασε μια σειρά από μέτρα, συμπεριλαμβανομένης μιας συνεργασίας για την προσφορά κρουαζιέρων στον ποταμό Σηκουάνα στο Παρίσι, καθώς προσπαθεί να ανταποκριθεί στην εκρηκτική ζήτηση που προκύπτει από τους αγώνες.
Θα προσφέρει δωρεάν τις «κρουαζιέρες Uber» από τις 12 Ιουλίου έως τις 3 Αυγούστου, ενώ οι πελάτες μπορούν επίσης να κλείσουν μια ημερήσια εκδρομή που περιλαμβάνει γευσιγνωσία σαμπάνιας μέσω του λανσαρίσματος «Uber Bubbles».
Levi Strauss
Τον Απρίλιο, η εταιρεία κατασκευής τζιν δήλωσε ότι επαναλειτουργεί το κατάστημα-ναυαρχίδα της στα Ηλύσια Πεδία του Παρισιού, έναν από τους πιο πολυσύχναστους εμπορικούς προορισμούς στον κόσμο.
On Holding
Η εταιρεία αθλητικών ειδών που υποστηρίζεται από τον Ρότζερ Φέντερερ δήλωσε ότι κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων δύο από τα καταστήματά της θα λειτουργήσουν ως κόμβοι για την κοινότητα του τρεξίματος που θα συνδεθεί με τους αθλητές που χρηματοδοτεί η εταιρεία.
Ο συνιδρυτής της On, Caspar Coppetti, δήλωσε ότι η εταιρεία θα επικεντρώσει τις δαπάνες μάρκετινγκ γύρω από τους Ολυμπιακούς Αγώνες για να αυξήσει τη ζήτηση και να δημιουργήσει μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα της μάρκας.
Airbnb
Η εταιρεία ενοικίασης ακινήτων για διακοπές σημείωσε ότι κατά την προετοιμασία των Ολυμπιακών Αγώνων, αύξησε την προσφορά στην αγορά του Παρισιού κατά 40% σε σχέση με πέρυσι, δήλωσε ο CEO Brian Chesky.
«Οι διανυκτερεύσεις που έχουν κλειστεί στο Παρίσι κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων του καλοκαιριού είναι 5 φορές υψηλότερες από ό,τι πριν από ένα χρόνο τέτοια εποχή», σημείωσε.
Warner Bros Discovery
Η εταιρεία, σε μια προσπάθεια να ενισχύσει την επιχείρηση direct-to-consumer, δήλωσε ότι θα ξεκινήσει την υπηρεσία streaming Max σε περισσότερες από 25 επιπλέον αγορές στην Ευρώπη.
«Το Max θα είναι το μοναδικό μέρος όπου οι θεατές σε όλη την Ευρώπη θα μπορούν να παρακολουθήσουν κάθε μέρος των Ολυμπιακών Αγώνων», δήλωσε ο ανεξάρτητος διευθυντής της Warner Bros Discovery, David Zaslav.
Visa
Ο μεγαλύτερος επεξεργαστής πληρωμών στον κόσμο έχει σχεδόν 300 πελάτες σε 85 χώρες που συνεργάζονται με τη Visa για την ενεργοποίηση της χορηγίας των Ολυμπιακών Αγώνων για εκστρατείες μάρκετινγκ και τη δέσμευση των κατόχων καρτών.
Ο διευθύνων σύμβουλος Ryan McInerney δήλωσε ότι μόνο στην Ευρώπη η εταιρεία αναμένει ότι «οι πελάτες της θα έχουν εκδώσει πάνω από 5 εκατομμύρια διαπιστευτήρια Visa με το σήμα των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων πριν από την έναρξη των αγώνων».