Δελτίο Τύπου
H Universal Life στα πλαίσια της συνεχούς αναβάθμισης των υπηρεσιών της και έχοντας στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της τον πελάτη και τις ανάγκες του, ανακοινώνει τη λειτουργία ενός νέου, εξειδικευμένου τηλεφωνικού κέντρου εξυπηρέτησης αποκλειστικά για πελάτες του Διεθνούς Σχεδίου Υγείας MultiCare.
Οι πελάτες της Εταιρείας θα μπορούν να χρησιμοποιούν το νέο τηλεφωνικό κέντρο για να ενημερώνονται για το ιδιωτικό δίκτυο προμηθευτών ιατρικών υπηρεσιών της Εταιρείας αλλά και ως ένα μέσο για γρήγορη διευθέτηση ραντεβού με ιατρούς της επιλογής τους. Θα μπορούν επίσης να ενημερώνονται για συμβεβλημένα ιδιωτικά νοσοκομεία και για Τμήματα Επειγόντων Περιστατικών. Το τηλεφωνικό κέντρο θα λειτουργεί καθημερινά από τις 8.00 το πρωί μέχρι τις 21.00 το βράδυ ενώ θα παρέχει εξυπηρέτηση για έκτακτα περιστατικά και παραπομπές σε Τμήματα Επειγόντων Περιστατικών κατά τις νυκτερινές ώρες και Σαββατοκύριακα.
Όπως δήλωσε ο Διευθυντής Ατυχημάτων και Υγείας της Εταιρείας κ. Στέλιος Σωφρονίου, «το νέο τηλεφωνικό κέντρο δημιουργήθηκε για να προσφέρει μια αναβαθμισμένη εμπειρία εξυπηρέτησης στους πελάτες μας αφού μέλημα μας είναι να είμαστε συνεχώς δίπλα τους για να τους στηρίζουμε και να φροντίζουμε να έχουν πρόσβαση στην καλύτερη δυνατή ιατρική φροντίδα.».
Το νέο, εξειδικευμένο τηλεφωνικό κέντρο θα είναι διαθέσιμο στο τηλέφωνο 22419555 ενώ οι πελάτες της Εταιρείας θα μπορούν να βρίσκουν περισσότερες πληροφορίες στην ιστοσελίδα της Universal Life https://www.universallife.com.cy/diktyo-paroxis-iatrikon-ypiresion