Ανταποκρινόμενη στη σύγχρονη εργασιακή και κοινωνική πραγματικότητα
Με στόχο τη δημιουργία ενός σύγχρονου εργασιακού περιβάλλοντος που θα έχει ως βασική προτεραιότητα την ανέλιξη και τη στήριξη των ανθρώπων που το συνθέτουν, η ORB Communications προχώρησε και επίσημα στην υιοθέτηση του υβριδικού μοντέλου εργασίας.
Μετρώντας 10 χρόνια λειτουργίας, στη διάρκεια των οποίων κατάφερε να εδραιωθεί στον τομέα του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας, η ORB Communications αποτελεί την πρώτη διαφημιστική εταιρεία που δραστηριοποιείται στην κυπριακή αγορά και έχει υιοθετήσει το εν λόγω μοντέλο εργασίας. Υπό τα νέα δεδομένα, οι εργαζόμενοι θα μπορούν να μοιράσουν τις ώρες εργασίας τους, με τη δυνατότητα να δουλέψουν τόσο από το σπίτι, όσο και από το γραφείο. Ξεφεύγοντας από τα «όρια» του σταθερού ωραρίου και υιοθετώντας μία πιο ευέλικτη μορφή του, η ORB Communications καταδεικνύει με έμπρακτο τρόπο τη νέα φιλοσοφία της, στο πλαίσιο της οποίας η δημιουργικότητα δεν πρέπει να μένει καλουπωμένη σε ένα κουτί, αλλά να μπορεί να ταξιδεύει σε νέους προορισμούς, κερδίζοντας νέες εμπειρίες.
Σε δήλωσή της, η κ. Νικολέττα Χαραλάμπους, Managing & Creative Director της ORB Communications, ανέφερε: «Βαδίζουμε σε μία νέα εποχή που φέρνει σημαντικές εξελίξεις στα θέματα εργασιακού περιβάλλοντος. Αφουγκραζόμενοι τα νέα δεδομένα της σύγχρονης εργασιακής και κοινωνικής πραγματικότητας, αποφασίσαμε να προχωρήσουμε στην υιοθέτηση αποτελεσματικών πρακτικών εργασίας, προς όφελος, κυρίως, των δικών μας ανθρώπων. Είμαστε βέβαιοι ότι υπό τις νέες συνθήκες, οι άνθρωποι μας θα αξιοποιήσουν ακόμα περισσότερο τις δεξιότητές και τη δημιουργικότητά τους. Στόχος μας είναι να χτίσουμε πάνω σε αυτά που έχουμε πετύχει μέχρι στιγμής και μένοντας πιστοί στις αρχές και τις αξίες μας, να ενισχύσουμε την ομάδα μας, τηρώντας τη δέσμευσή μας να προσφέρουμε το μέγιστο επίπεδο εξατομικευμένης εξυπηρέτησης στους πελάτες μας. Να λειτουργούμε σαν μία οικογένεια, να βρισκόμαστε πάντοτε σε εγρήγορση και να δημιουργούμε δράσεις και καμπάνιες που προκαλούν συναισθήματα και χτίζουν μία δυνατή σχέση με τους καταναλωτές».
Η ORB Marketing & Communications Boutique ιδρύθηκε το 2013 και κατάφερε μέσα σε μόλις 10 χρόνια να αφήσει τη σφραγίδα της στον χάρτη της κυπριακής διαφήμισης. Το πελατολόγιό της καλύπτει σχεδόν όλους τους κλάδους της οικονομίας: τον χρηματοοικονομικό τομέα, τον τομέα των τηλεπικοινωνιών, της εκπαίδευσης, της αυτοκινητοβιομηχανίας, της εστίασης, του λιανεμπορίου και των τροφίμων. Η ομάδα της ORB διαθέτει μεγάλη εμπειρία και εξειδικευμένη τεχνογνωσία, ενώ διακρίνεται για την αφοσίωση και την πελατοκεντρική προσέγγιση που ακολουθεί.