Kathimerini.com.cy
Άνοιγμα στην τουριστική αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών κάνει η Κύπρος. Το υφυπουργείο Τουρισμού αρχίζει τις επόμενες ημέρες ψηφιακή καμπάνια σε Νέα Υόρκη, Ουάσιγκτον, Βοστώνη και Φιλαδέλφεια. Απώτερος στόχος είναι να καλλιεργηθεί η αναγνωρισιμότητα στην αγορά των ΗΠΑ της Κύπρου ως τουριστικού προορισμού. Συνολικά 4 εκατ. ευρώ είναι το διαθέσιμο κονδύλιο για την ψηφιακή καμπάνια του 2024 σε 30 τουριστικές αγορές.
Διαβάστε επίσης στην Οικονομική «Κ»
- Θα ζητηθεί νέα παράταση από Ε.Ε. για το τερματικό
- Στις αγορές τον Απρίλιο η Κύπρος
- Αυξημένο το ενδιαφέρον για ηλεκτρικά μεταχειρισμένα
- Στον γαστρονομικό τουρισμό η κυπριακή φυλή αγελάδας
- Δυσεύρετοι οι επιθεωρητές πλοίων
- Βήματα προς τα πίσω για την πράσινη μετάβαση
- Κέρδη 10,4 δισ. για τις ελληνικές τράπεζες
- Σε έκδοση ομολόγου 1 τρισ. προχωρεί η Ε.Ε.
- Αυξήσεις μισθών από ιαπωνικές επιχειρήσεις
- Επιμένει ο Μπάιντεν - Επιβολή φόρου 25% σε δισεκατομμυριούχους
- Αντιπαράθεση ΗΠΑ - Κίνας για ναυπηγεία