
Η Clip News, ηγέτιδα στον χώρο του Media Monitoring και βραβευμένη από την AMEC ως “Organization of the Year”, εγκαινιάζει τη νέα της υπηρεσία LinkedIn Monitoring, απαντώντας στην ανάγκη των σύγχρονων επιχειρήσεων για αποδοτικότερη διαχείριση της φήμης και της στρατηγικής τους στο κορυφαίο επαγγελματικό δίκτυο.
Το LinkedIn Monitoring παρέχει real-time παρακολούθηση των σημαντικών για εσάς αναφορών στο LinkedIn: παρακολουθήστε τώρα το όνομα ενός brand, μιας εταιρείας ή ενός ατόμου μέσω της user friendly πλατφόρμας Clip News Portal.
Με εξειδικευμένες δυνατότητες όπως:
• Παρακολούθηση keywords, hashtags και ενεργών χρηστών
• Real-time ειδοποιήσεις στο mail σας
• Benchmarking ανταγωνισμού
• Καταγραφή θεματολογίας & ανάλυση sentiment (θετικό, ουδέτερο, αρνητικό)
• Προσαρμοσμένα reports με πολύτιμα KPIs από αναλυτές
η Clip News ενισχύει τη δυνατότητα των επιχειρήσεων να λαμβάνουν data-driven αποφάσεις για την παρουσία τους στο LinkedIn.
Η νέα υπηρεσία αξιοποιεί συνδυαστικά τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης (AI) και την εμπειρία της ομάδας αναλυτών της για να εξασφαλίσει την ακρίβεια και τη συνάφεια των δεδομένων. Είναι κατάλληλη για επιχειρήσεις και agencies που θέλουν να παρακολουθούν το brand τους, να αναλύουν καμπάνιες, να εντοπίζουν trends, να βελτιώνουν τη στρατηγική τους και να προσεγγίζουν αποτελεσματικότερα το κοινό τους.
Με περισσότερους από 2 εκατομμύρια χρήστες και 55.000 εταιρείες στην Ελλάδα, το LinkedIn αποτελεί σήμερα αναπόσπαστο εργαλείο εταιρικής επικοινωνίας, στρατηγικής ανάπτυξης και διαχείρισης φήμης. Η Clip News κάνει ένα ακόμη βήμα μπροστά, δίνοντας στους επαγγελματίες της επικοινωνίας και του marketing τον απόλυτο έλεγχο της παρουσίας τους στο πιο ισχυρό επαγγελματικό δίκτυο.
Για περισσότερες πληροφορίες και demo της υπηρεσίας LinkedIn Monitoring, επισκεφθείτε το www.clipnews.cy ή επικοινωνήστε στο marketing@clipnews.gr.
Λίγα λόγια για την Clip News
Με περισσότερα από 30 χρόνια εξειδίκευσης στον τομέα του Media Monitoring, η Clip News προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες αποδελτίωσης και ανάλυσης της δημοσιότητας για Internet, Social Media, Έντυπα, Τηλεόραση και Ραδιόφωνο. Συνδυάζει τη χρήση τεχνολογιών machine learning και AI με την εξειδίκευση των αναλυτών της, παρέχοντας πολύτιμα insights για τους επαγγελματίες της επικοινωνίας και του marketing. Είναι μέλος του Παγκόσμιου Οργανισμού Εταιρειών Media Monitoring (FIBEP) και της Διεθνούς Ένωσης για τη Μέτρηση και Αξιολόγηση της Επικοινωνίας (AMEC). Το 2024 βραβεύτηκε από την AMEC ως “Organization of the Year” στην κατηγορία της, που αποτελεί μια από τις υψηλότερες διακρίσεις στον παγκόσμιο κλάδο της επικοινωνίας.