ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

FixCyprus: Πόσες αναφορές έγιναν και πόσες επιδιορθώθηκαν - Τι αφορούν

Από τον Σεπτέμβριο του 2022 μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2023, η εφαρμογή FixCyprus εγκαταστάθηκε σε 6.812 κινητές συσκευές

ΚΥΠΕ

Μόλις 2% των αναφορών που υποβλήθηκαν στην εφαρμογή FixCyprus για προβλήματα στο οδικό δίκτυο της Κύπρου εκκρεμεί για χειρισμό, ανέφερε σε ανακοίνωσή του την Τρίτη το Υπουργείο Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων, με αφορμή την συμπλήρωση ενός έτους λειτουργίας της εφαρμογής. Σύμφωνα με την ανακοίνωση, από τον Σεπτέμβριο του 2022 μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2023, η εφαρμογή FixCyprus εγκαταστάθηκε σε 6.812 κινητές συσκευές και υποβλήθηκαν 4.742 αναφορές, εκ των οποίων 3.760 κρίθηκε ότι εμπίπτουν στο πλαίσιο χρήσης της εφαρμογής.

Όπως αναφέρεται, όλες οι αναφορές εξετάζονται από υπεύθυνους Διαχειριστές στα Επαρχιακά Γραφεία του Τμήματος Δημοσίων Έργων και ανατίθενται για χειρισμό είτε στους τεχνικούς κλάδους του Τμήματος είτε σε άλλες αρμόδιες αρχές, αναλόγως αρμοδιότητας, ενώ στην πλατφόρμα διαχείρισης των αναφορών που υποβάλλονται μέσω του FixCyprus διασυνδέονται 30 Δημαρχεία, 356 Κοινοτικά Συμβούλια, Έπαρχοι, 20 υπηρεσίες κοινής ωφελείας (ηλεκτρισμού, τηλεπικοινωνιών, νερού, αποχετεύσεων, κτλ.), 30 δημόσιες υπηρεσίες και τα Επαρχιακά τους Γραφεία. Συμπληρώνεται ότι η προτεραιότητα χειρισμού των αναφορών εξαρτάται τόσο από την επικινδυνότητα της κατάστασης που περιγράφουν όσο και από τον τύπο του προβλήματος

Σύμφωνα με το Υπουργείο, επί του παρόντος 30% των αναφορών (1.110 αναφορές) έχουν ολοκληρωθεί, 68% έχουν προγραμματιστεί (2.553 αναφορές), ενώ εκκρεμεί για χειρισμό μόνο το 2%, με την πλειοψηφία των μέχρι στιγμής αναφορών που υποβλήθηκαν να αφορούν ρηγματώσεις και άλλα προβλήματα στο οδόστρωμα, εμπόδια και βλάβες στα πεζοδρόμια, φωτισμό, βανδαλισμό πινακίδων και θέματα ορατότητας λόγω εμποδίων, ενώ η πλειοψηφία των αναφορών που απορρίφθηκαν αφορούσαν θέματα παράνομης στάθμευσης σε πεζοδρόμια και καθαρισμούς οικοπέδων, οι οποίες δεν εμπίπτουν στον σκοπό χρήσης της εφαρμογής «FixCyprus». Συμπληρώνεται ότι το 80% των αναφορών δηλώθηκαν σε οικιστικούς και δευτερεύοντες άξονες οδικού δικτύου, γεγονός που φανερώνει ότι οι πολίτες σπεύδουν να αναφέρουν προβλήματα που εντοπίζουν στο οδικό δίκτυο της γειτονιάς τους και που πιθανόν να τους ταλαιπωρούν καιρό.

Οι Λειτουργοί του Τμήματος Δημοσίων Έργων, σε συνεργασία με το Κέντρο Αριστείας για Έρευνα και Καινοτομία «Κοίος» του Πανεπιστημίου Κύπρου, προβαίνουν σε τακτικούς ελέγχους και βελτιώνουν τη λειτουργία της εφαρμογής, καθώς και τις διαδικασίες διαχείρισης, συνεχίζει η ανακοίνωση, προσθέτοντας ότι περισσότερες πληροφορίες για την εφαρμογή FixCyprus, καθώς και ανάλυση σε σχέση με τις αναφορές που λαμβάνονται, διατίθενται στην ιστοσελίδα www.fixcyprus.cy , μέσω της οποίας οι πολίτες μπορούν να υποβάλλουν εισηγήσεις για βελτίωση της εφαρμογής.

Σημειώνεται ακόμη ότι η εφαρμογή έχει αναπτυχθεί στο πλαίσιο υλοποίησης του μέτρου «Δημιουργία ευφυούς συστήματος μεταφορών με τη χρήση τεχνολογιών ψηφιακού διδύμου» του Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Κύπρου, με χρηματοδότηση από τον Μηχανισμό Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας της ΕΕ.

Με σύνθημα «Για ένα ασφαλές αύριο, φτιάξε το σήμερα!», το Τμήμα Δημοσίων Έργων παροτρύνει τους πολίτες να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν την εφαρμογή FixCyprus, καταλήγει η ανακοίνωση.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

ΚΥΠΕ

Κύπρος: Τελευταία Ενημέρωση

X