Kathimerini.gr
Ακόμα κι αν κάποιος θέλει, είναι αδύνατον να παρακολουθεί κάθε νέο τίτλο που βγαίνει ή προστίθεται στο Netflix. Ωστόσο, όλοι λίγο-πολύ γνωρίζουμε τις μεγάλες παραγωγές που έρχονται στην πλατφόρμα, μιας και η ίδια η εταιρεία streaming φροντίζει να κάνει το ανάλογο promo όταν έχει προ των πυλών μια τέτοια παραγωγή.
Αυτό, παρ’ όλα αυτά, δεν συνέβη με την ταινία «Spiderhead», πράγμα αρκετά παράξενο, αν ρίξει κανείς μια ματιά στους συντελεστές του.
Η ταινία, λοιπόν, βασίστηκε σε μια δυστοπική ιστορία του Τζορτζ Σάντερς με τίτλο «Escape from Spiderhead», την σκηνοθεσία ανέλαβε ο Τζόζεφ Κοζίνσκι, δηλαδή ο άνθρωπος που έκατσε στην καρέκλα του σκηνοθέτη για το «Top Gun: Maverick», το blockbuster με τον Τομ Κρουζ που γνώρισε -και συνεχίζει να γνωρίζει- εντυπωσιακά μεγάλη επιτυχία, το σενάριο ανέλαβαν οι Ρετ Ριζ και Πολ Βέρνικ που βρίσκονται πίσω από τις δύο πρώτες ταινίες «Deadpool», ενώ στον πρωταγωνιστικό ρόλο βρίσκουμε τον Κρις Χέμσγουορθ, ένα από τα ισχυρά ονόματα του αμερικανικού εμπορικού κινηματογράφου αυτή την στιγμή, που πιθανόν γνωρίζετε ως Thor από τις ταινίες της Marvel.
Μέσα σε μία μέρα από την κυκλοφορία του, το «Spiderhead» βρέθηκε στην κορυφή των προτιμήσεων των χρηστών σε αρκετές χώρες του κόσμου. Όμως το Netflix δεν είχε κάνει τίποτα για αυτό, μιας και δεν προώθησε ουσιαστικά την ταινία εν όψει της κυκλοφορίας της.
Αυτό ήταν και κάτι που παραξένεψε και προκάλεσε αντιδράσεις σε αρκετούς θεατές που δεν άφησαν ασχολίαστο το θέμα στα social media.
«Άκουσα για το “Spiderhead” πριν δύο ώρες και είναι φωτιά. Πώς γίνεται το Netflix να μην το προμόταρε;», αναρωτιέται ένας θεατής.
Και δεν ήταν ο μόνος: «Ερώτηση προς το Netflix: Γιατί δεν προμοτάρετε το Spiderhead αλλά προωθείτε άλλα πράγματα που δεν χρειάζεται να κατονομαστούν; Το έχει σκηνοθετήσει ο Τζόζεφ Κοζίνσκι, για τον Θεό».
Κάποιος άλλος, που δεν εντυπωσιάστηκε από την τακτική της πλατφόρμας, έγραψε πως «Μόλις παρακολούθησα το “Spiderhead” στο Netflix, το γεγονός ότι δεν προώθησαν αυτή την ταινία, ενώ έχει το καλύτερο καστ και η σκηνοθεσία ήταν εξαιρετική, είναι πολύ χαρακτηριστικό του Netflix».
Το ζήτημα σχολίασε και ο παραγωγός της ταινίας, Πίτερ Ατέντσιο, ο οποίος, μία εβδομάδα πριν το «Spiderhead» βγει «στον αέρα» του Netflix, είπε: «Σε επτά ημέρες μια streaming υπηρεσία κυκλοφορεί μια ταινία των πάνω από 100 εκατομμυρίων δολαρίων, με πρωταγωνιστή έναν από τους μεγαλύτερους κινηματογραφικούς σταρ του πλανήτη, σκηνοθετημένο από έναν τύπο που έχει μια ταινία στις αίθουσες αυτή την στιγμή που αποτελεί την μεγαλύτερη επιτυχία της χρονιάς. Παρ’ όλα αυτά, δεν θυμάμαι να είδα την παραμικρή διαφήμιση για αυτήν».
Με πληροφορίες από το Independent.