ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Τι μάθαμε για το μέλλον του Ράιαν Γκόσλινγκ από την εμφάνισή του στο SNL

Ο ρόλος του στην «Barbie», όπως φαίνεται, δεν είναι ποτέ «Kenough»

Kathimerini.gr

Ελένη Τζαννάτου

Αφού η Μάργκο Ρόμπι περπάτησε κάθε περσινό κόκκινο χαλί ως Barbie, αποδίδοντας άψογα μέσα από τα looks της το λεγόμενο «method dressing» (στο οποίο τελευταία αριστεύει και η Zendaya), η κατάμαυρη τουαλέτα Versace που επέλεξε να φορέσει στα Οσκαρ έκαναν πολλούς να μιλάνε για το τέλος της περιόδου «Barbie» για την ηθοποιό. Για κάποιους ήταν μια σαφής «υπόκλιση» που ήρθε και με το κλείσιμο του κύκλου των βραβείων. Για άλλους, ήταν το δικό της α λα Νταϊάνα «revenge dress» απέναντι στην Ακαδημία που δεν της χάρισε μια υποψηφιότητα για τον Α’ Γυναικείο Ρόλο.

Ο Ράιαν Γκόσλινγκ, πάλι, την ίδια βραδιά ανέβηκε στη σκηνή για να τραγουδήσει το -χιτ πλέον- «I’m Just Ken» και ως Κεν με ολίγη από Μέριλιν Μονρόε ευθύνεται για την πιο σπαρταριστή στιγμή μιας -στο ρελαντί ως είθισται- βραδιάς. Με την εμφάνισή του έδωσε μια μικρή παράταση στη δόξα του «Barbie» που εκ των πραγμάτων δεν μπορούσε να του δώσει το ένα Οσκαρ Πρωτότυπου Τραγουδιού απέναντι στα 7 Χρυσά Αγαλματίδια του «Oppenheimer».

Ανεβαίνοντας ως οικοδεσπότης στο τελευταίο επεισόδιο του SNL ο Ράιαν Γκόσλινγκ ήταν σαφής: «Μην ανησυχείτε, δεν θα κάνω κάποιο αστείο για τον Κεν, γιατί δεν έχει πλάκα, τα έχουμε σπάσει». Η υπόσχεσή του ήταν τόσο… ψεύτικη, όσο τα άλογα που καβαλάει ο σύντροφος της Barbie στην ταινία.

Από εκεί λοιπόν ξεκίνησε ένας ολιγόλεπτος μονόλογος του ηθοποιού στον οποίο το μόνο που έκανε ήταν… να μιλάει για τον Κεν, με αποκορύφωμα τη «διασκευή» του στο «All Too Well» της Τέιλορ Σουίφτ που του αφιέρωσε. Οι συνθήκες δεν τον βοήθησαν και πολύ να απεκδυθεί τον χαρακτήρα που του χάρισε την τρίτη υποψηφιότητά του για Οσκαρ, μιας και δίπλα του μετά από λίγο βρέθηκε η Εμιλι Μπλαντ, με την οποία θα συμπρωταγωνιστήσει στο επερχόμενο «The Fall Guy». Μια «Barbenheimer» συνάντηση στο SNL που το μόνο που έκανε ήταν να διαιωνίζει το αστείο. Τόσο, που ξεχάσαμε ποια ταινία προμοτάρουν, ζητώντας και οι ίδιοι εμμέσως πλην σαφώς να πάμε να τους δούμε επειδή το ίδιο κάναμε πριν ένα χρόνο για το «Barbie» και το «Oppenheimer».

Δεν είναι μόνο η αναφορά στον χαρακτήρα του Κεν. Με έναν τρόπο, η συνολική εμφάνιση του Ράιαν Γκόσλινγκ στο SNL ήταν το αγκάλιασμα του γνώριμου. Ακόμα και όταν δεν έπαιζε τον Κεν, ο Ράιαν Γκόσλινγκ έπαιζε μόνο τον Κεν. Εναν χαρακτήρα χαζούλη, που διεκδικεί το γέλιο σου αποδίδοντας τη «βλακεία» του χαρακτήρα του στη βαριά φωνή και το βασιλεμένο βλέμμα.

Από τα παιχνίδια πέρασε στα καρτούν, για να υποδυθεί έναν ανυποψίαστο Μπίβις, δίπλα στον Μπάτχεντ (Μάικι Ντέι). Εκανε έναν χειρούργο που… ξέχασε ένα AirPod μέσα σε έναν ασθενή, έναν μηχανόβιο μπροστά στην πόρτα της Εριν Μπρόκοβιτς, αλλά και έναν αρραβωνιασμένο που κυριολεκτικά ψάχνει αεροπλάνο να φύγει (η εναρκτήρια σκηνή στο «The Engagement» δίπλα στην Κλόι Φάινμαν θυμίζει τρομερά τον ρόλο του στο «Lars and the Real Girl»).

Και «έσπασε» μπροστά στην κάμερα, πολλές, πολλές φορές. Οπως πολλοί φαν του, έτσι ούτε ο Ράιαν Γκόσλινγκ και οι σεναριογράφοι του SNL δεν είχαν ξεχάσει το νούμερό του από το 2017, όταν και πάλι στο πλατό του SNL είχε «σπάσει» τον χαρακτήρα του, βάζοντας τα γέλια στο «Close Encounter». Το σκετς αναβίωσε και μαζί ο Ράιαν Γκόσλινγκ επέλεξε και πάλι τη τακτική του «σπασίματος» -όπως σχεδόν σε κάθε άλλο νούμερο που τον είδαμε- κάτι που μετά από λίγο άρχισε να μοιάζει καταναγκαστικό. Αρκούσε να θυμηθεί πως ο Κεν του κατάφερε να είναι τόσο αστείος ακριβώς γιατί ζούσε σε έναν ολόδικό του κόσμο που αντιμετώπιζε πολύ σοβαρά.

Το θέμα πάντως δεν είναι αν τόσο αν το «Barbenheimer» θα συνεχίσει αυτό καθαυτό ως δίλημμα να λειτουργεί ως ατραξιόν για τους συντελεστές των δύο ταινιών, ούτε κιόλας αν ο Κεν θα σημαδέψει την καριέρα του Ράιαν Γκόσλινγκ per se. Αν κρίνουμε από την εμφάνιση του ηθοποιού στο SNL, κουβαλάει τον Κεν σε ό,τι άλλο κάνει. Ισως να βρισκόμαστε μπροστά σε μια στροφή καριέρας που θα μας δώσει έναν δυνατό κωμικό. Αρκεί να μη «σπάει» και γελάει πρώτος ο ίδιος.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Showbiz: Τελευταία Ενημέρωση