Το νέο Civic Type R σταμάτησε τα χρονόμετρα στην πίστα του Nürburgring σε 7’ 44:881 δευτερόλεπτα. Ένα νέο και εντυπωσιακό ρεκόρ για μοντέλα με κίνηση στον μπροστινό άξονα ευρείας παραγωγής.
Η Honda εξέλιξε τον κινητήρα του νέου Civic Type R ακόμη περισσότερο για να προσφέρει την ταχύτερη, πιο εθιστική οδήγηση στην ιστορία του μοντέλου. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα τον ισχυρότερο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα VTEC με 329 ίππους και 420 Nm ροπής. Αξίζει να αναφέρουμε ότι η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 275 χλμ./ώρα και 0-100 χλμ από στάση, στα 5,4 δευτερόλεπτα.
Μαζί και μια βελτιωμένη έκδοση του μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων που εφοδιάζεται με ένα αναθεωρημένο σύστημα rev-matching με auto blip εξασφαλίζοντας τέλεια αντιστοίχιση στροφών όταν κατεβάζετε τις ταχύτητες, βοηθώντας στην ισορροπία του αυτοκινήτου κατά την είσοδο στη στροφή. Το αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης Brembo διατηρεί τους διαιρούμενους δίσκους από την προηγούμενη γενιά για βελτιωμένη αίσθηση και αντοχή.
Ο Χιντέκι Κακινούμα, επικεφαλής του project Civic Type R δήλωσε τα εξής: «Το Type R αναπτύχθηκε υπό την έννοια του «Ultimate Sport 2.0, με στόχο να είναι το απόλυτο σπορ μοντέλο FWD, προσφέροντας ενθουσιασμό που «χτυπά» κατευθείαν στην καρδιά των οδηγών»
Δείτε το βίντεο παρακάτω: