ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Τραπεζικές συναλλαγές πιο Αppλά από ποτέ

Η Ελληνική Τράπεζα πρωτοπορεί και εστιάζει στο μοντέλο «phygital»

Kathimerini.com.cy

info@kathimerini.com.cy

Η Ελληνική Τράπεζα ξεκίνησε την ψηφιακή της μεταμόρφωση απλοποιώντας τις διαδικασίες της και αναβαθμίζοντας τα ψηφιακά της κανάλια, ώστε σήμερα το 85% των συναλλαγών μπορεί να διενεργείται μέσα από τα εναλλακτικά κανάλια, χωρίς φυσική παρουσία στο κατάστημα.

Ανταποκρινόμενη στις σύγχρονες ανάγκες του πελάτη, η Ελληνική Τράπεζα πρωτοπορεί και εστιάζει στο μοντέλο «phygital», παντρεύοντας τη φυσική παρουσία (physical) µε την ψηφιοποίηση (digital), επενδύοντας στους ανθρώπους της και σε νέες υποδομές για ολοκληρωμένες σύγχρονες λύσεις. Στόχος είναι η συνεχής αναβάθμιση των προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρει για τη γρηγορότερη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση του πελάτη.

Η ψηφιακή μεταμόρφωση της Ελληνικής Τράπεζας αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα για τον Οργανισμό, ωστόσο τα τελευταία τρία χρόνια η ψηφιοποίηση αποδείχθηκε επιτακτική ανάγκη και όχι θέμα επιλογής. Πλέον, η στροφή των πελατών στα εναλλακτικά κανάλια είναι εντυπωσιακή. Συγκεκριμένα, τον Σεπτέμβριου του 2023 μόλις το 9% των συναλλαγών πραγματοποιήθηκε σε κάποιο κατάστημα, ενώ το 91% των συναλλαγών διεκπεραιώθηκε μέσα από τα εναλλακτικά κανάλια της Τράπεζας. Τον Σεπτέμβριο του 2023 το 48% των συναλλαγών πραγματοποιήθηκε μέσω Online Banking, το 43% στις ΑΤΜ και μόλις το 9% στα καταστήματα, ενώ το 98% των μεταφορών χρημάτων πραγματοποιείται μέσω του Online Banking. Επίσης, το 82% των καταθέσεων πραγματοποιείται μέσω ΑΤΜ -ξεπερνώντας πλέον κατά πολύ τον παραδοσιακό τρόπο της κατάθεσης χρημάτων στα ταμεία της Τράπεζας- που έχουν πλέον περιοριστεί στο 18%. Το 96% των αναλήψεων πραγματοποιείται σταθερά από τις ΑΤΜ. Επιπλέον, τους τελευταίους τρεις μήνες οι χρήστες του Hellenic Bank Mobile App αυξήθηκαν κατά 66%, ενώ οι συναλλαγές στο Contact Pay τον τελευταίο χρόνο αυξήθηκαν κατά 47% σε έναν χρόνο!

Αναβαθμίζοντας τις υπηρεσίες μας και δίνοντας έμφαση στο «Phygital» μοντέλο εξυπηρέτησης, η στροφή αυτή γίνεται ως μια φυσική μετεξέλιξη. Το κατάστημα πρότυπο City Branch στη Λευκωσία στήθηκε με αυτή τη λογική, προσφέροντας εκσυγχρονισμένες υπηρεσίες σε έναν πολυχώρο τραπεζικής εξυπηρέτησης. Το κατάστημα διαθέτει ειδικά διαμορφωμένο χώρο αυτοεξυπηρέτησης για τις καθημερινές τραπεζικές συναλλαγές που υποστηρίζεται από τους Meeters Greeters της Τράπεζας και In Lobby ΑΤΜ. Ταυτόχρονα, λειτουργεί 24/7 ειδικός χώρος αυτοεξυπηρέτησης, όπου τόσο οι ιδιώτες πελάτες με τη χρήση της χρεωστικής ή πιστωτικής τους κάρτας μπορούν να έχουν πρόσβαση στον χώρο για τη χρήση της ΑΤΜ όσο και οι επιχειρηματικοί πελάτες μας, μπορούν να κάνουν τις καταθέσεις τους στις μηχανές coins & cash 360.

Όλα online

Οι πελάτες της Ελληνικής Τράπεζας εύκολα και χωρίς να επισκεφτούν κάποιο κατάστημα μπορούν να αποκτήσουν πρόσβαση στο Online Banking, ώστε να κάνουν τις βασικές τους τραπεζικές συναλλαγές. Μπορούν να δημιουργήσουν εικονικές κάρτες για πιο ασφαλείς διαδικτυακές συναλλαγές, να αποστείλουν έμβασμα μέχρι €5000 δωρεάν σε χώρες της Ευρώπης (SEPA), να διαχειριστούν εύκολα και γρήγορα τους λογαριασμούς και τις κάρτες τους, να δουν και να λάβουν πιστοποιητικά τόκου και IBAN, να ανακτήσουν το PIN τους ή να παγώσουν προσωρινά την κάρτα τους, ή ακόμα και να παραγγείλουν βιβλιάριο επιταγών. Επίσης, μπορούν να πληρώσουν σε 17 κατηγορίες οργανισμών και πάνω από 1200 διαφορετικούς λογαριασμούς, σε συνεργασία με την JCC Smart.

Μέσω της εφαρμογής «Book a Meeting», στην ιστοσελίδα της Τράπεζας, οι πελάτες μπορούν να διευθετήσουν ραντεβού με λειτουργό, το οποίο μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε διαδικτυακά είτε με φυσική παρουσία σε κατάστημα, για υπηρεσίες όπως πιστωτικές διευκολύνσεις, άνοιγμα λογαριασμού, επικαιροποίηση στοιχείων, ασφαλιστικά σχέδια, επενδυτικές επιλογές και άλλα.

Η ανανεωμένη ιστοσελίδα της Ελληνικής Τράπεζας, προσφέρει μια βελτιωμένη εμπειρία εξυπηρέτησης με επιπλέον φίλτρα και εύκολη σύγκριση προϊόντων και υπηρεσιών, εύκολη πλοήγηση αλλά και αναβαθμισμένο Online Banking, το οποίο πλέον διαθέτει την ίδια εμπειρία χρήστη με το Hellenic Bank Mobile App. Μέσα από το εύχρηστο Online Banking οι πελάτες έχουν δωρεάν, άμεση πρόσβαση και μπορούν να διαχειριστούν τους λογαριασμούς τους άνετα και με ασφάλεια ανά πάσα στιγμή από οπουδήποτε, είτε από προσωπικό είτε από επαγγελματικό λογαριασμό, χωρίς να χρειάζεται να επισκεφθούν ένα υποκατάστημα.

Contact Pay και Digital Wallets στη στιγμή

Στο αναβαθμισμένο Hellenic Bank Mobile App, οι καθημερινές συναλλαγές με το κινητό είναι τόσο απλές όσο η αποστολή ενός μηνύματος. Με το Contact Pay ο χρήστης μπορεί να πραγματοποιήσει σε πραγματικό χρόνο απεριόριστες δωρεάν μεταφορές χρημάτων, αλλά και να λάβει χρήματα από και προς τις αποθηκευμένες επαφές του κινητού του σε πελάτες της Ελληνικής Τράπεζας.

Η σύνδεση στον λογαριασμό πραγματοποιείται βιομετρικά, χωρίς την εισαγωγή κωδικών, αλλά με το δαχτυλικό αποτύπωμα ή την αναγνώριση προσώπου του χρήστη. Παράλληλα, η ταυτοποίηση γίνεται πιο εύκολα και γρήγορα από ποτέ, χωρίς SMS - OTP και άλλες χρονοβόρες διαδικασίες. Επιπλέον, οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να παγώσουν την κάρτα τους ανά πάσα στιγμή για λόγους ασφαλείας, σε περίπτωση που αυτή χαθεί ή κλαπεί. Σημειώνεται ότι οι κάτοχοι καρτών Visa και Mastercard μπορούν να πραγματοποιούν ανέπαφες πληρωμές τόσο μέσω Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay και Hellenic Bank Wallet.

«Έξυπνα« στις ATM

Στο ευρύ και παγκύπριο δίκτυο ΑΤΜ νέας γενιάς, οι πελάτες μπορούν να εξυπηρετηθούν 24/7 και να πραγματοποιήσουν αναλήψεις και καταθέσεις μετρητών, πολλαπλή κατάθεση επιταγών, να δουν τα υπόλοιπα των λογαριασμών τους, να εκτυπώσουν το IBAN τους κ.ά. Με τη χρεωστική τους κάρτα συνδεδεμένη με λογαριασμό Ταμιευτηρίου ή λογαριασμό Basic της Ελληνικής Τράπεζας, οι πελάτες μπορούν επίσης να κάνουν δωρεάν αναλήψεις μετρητών σε ευρώ από οποιαδήποτε ΑΤΜ, οποιασδήποτε τράπεζας στην Κύπρο και στο εξωτερικό. Η Ελληνική Τράπεζα διαθέτει 13 μηχανές Cash360 coin και 5 Cash360 notes σε επιλεγμένα καταστήματα παγκύπρια, προσφέροντας τη δυνατότητα κατάθεσης μεγάλου όγκου κερμάτων και χαρτονομισμάτων με τη χρήση ειδικού κωδικού.

Κέντρο Επικοινωνίας Πελατών

Μέσω του Κέντρου Επικοινωνίας Πελατών της Ελληνικής Τράπεζας, στον αριθμό 8000 9999, οι πελάτες μπορούν να εξυπηρετηθούν για μια πλειάδα υπηρεσιών, να εκδώσουν νέα χρεωστική κάρτα, να λάβουν πληροφορίες για λογαριασμούς, πιστωτικές κάρτες τους ή εμβάσματα, για δάνεια και καταθέσεις προθεσμίας, να τροποποιήσουν ή να ακυρώσουν πάγια εντολή, να παραγγείλουν καταστάσεις λογαριασμών, να διορθώσουν τα προσωπικά τους στοιχεία επικοινωνίας, να ενημερωθούν για προϊόντα της Τράπεζας, να λάβουν καθοδήγηση για τη διαδικασία εγγραφής και χρήσης του Online Banking και πολλά άλλα.

Αναβάθμιση και απλοποίηση

Με πελατοκεντρική προσέγγιση η Ελληνική Τράπεζα εκσυγχρονίζει όλο το φάσμα της εξυπηρέτησης που προσφέρει. Απλοποιεί και αυτοματοποιεί τις διαδικασίες της, εισάγοντας πολύτιμα εργαλεία όπως η ψηφιακή υπογραφή, το Customer Credit Assessment Model για πιο γρήγορη, ορθολογιστική και δίκαιη λήψη αποφάσεων χρηματοδότησης, αλλά και το «Customer 360» για την ολιστική απεικόνιση του πελάτη για έναν πιο έξυπνο τρόπο πρόβλεψης των αναγκών του. Στόχος είναι η συνεχής βελτίωση της εξυπηρέτησης που προσφέρει, η αυτοματοποίηση των διαδικασιών και ο εκσυγχρονισμός των λειτουργιών σε όλο το φάσμα των υπηρεσιών και προϊόντων της.

Ενημερωθείτε για τα εναλλακτικά κανάλια εξυπηρέτησης στην επίσημη ιστοσελίδα της Ελληνικής Τράπεζας https://www.hellenicbank.com 

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.com.cy

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση

X