ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

ΟΣΙΚΑ: Πρωτιά Πάφου στην επισκεψιμότητα κέντρων αναψυχής

Πληρότητα πέραν του 60%

ΚΥΠΕ

Η Πάφος εξακολουθεί να καταγράφει το μεγαλύτερο ποσοστό της επισκεψιμότητας στα κέντρα αναψυχής με πληρότητα πέραν του 60%, σύμφωνα με τον πρόεδρο της Ομοσπονδίας Συνδέσμων Ιδιοκτητών Κέντρων Αναψυχής (ΟΣΙΚΑ) Φύτο Θρασυβούλου.

Σε δηλώσεις του στο ΚΥΠΕ ο κ. Θρασυβούλου ανέφερε πως η Πάφος κατέχει την πρωτιά και τελευταία είναι η Αγία Νάπα που καταγράφει πληρότητες 45%- 50%. Εξέφρασε την ελπίδα ότι μετά τις 15 Μαίου και με τις εξαγγελίες και με τις νέες πτήσεις και με τα προγράμματα του Υφυπουργείου Τουρισμού η διακίνηση θα ανακάμψει. Κάλεσε επίσης όλους τους ιδιοκτήτες των κέντρων αναψυχής να ετοιμαστούν, εκτιμώντας πως η φετινή τουριστική περίοδος θα είναι πολύ καλή.

Είπε ακόμη πως ως Ομοσπονδία η ΟΣΙΚΑ επικεντρώνεται στην εξυπηρέτηση των μελών της, στην εξεύρεση εργατικού δυναμικού, είτε από τρίτες χώρες, είτε από τους πρόσφυγες της Ουκρανίας, είτε και από την Ελλάδα. Στόχος μας συνέχισε, είναι η σωστή επάνδρωση των επιχειρήσεων μας, ούτως ώστε να εξυπηρετηθούν οι πελάτες μας. Θέλουμε, είπε, «να επιστρέψουμε στο 2019 που αποτέλεσε χρονιά – ρεκόρ για τα κυπριακά δεδομένα».

Σε ερώτηση πως χειρίζεται η ΟΣΙΚΑ τη δυστοκία εξεύρεσης εργατικού δυναμικού, ο κ. Θρασυβούλου ανέφερε πως η Ομοσπονδία ανέλαβε με το Τμήμα Εργασίας να ικανοποιήσουν τις ανάγκες του κλάδου καλώντας παράλληλα τα μέλη τους να αποταθούν στην Ομοσπονδία, ώστε να ενημερωθούν κατάλληλα και σωστά πως μπορούν να εξασφαλίσουν δυναμικό από τρίτες χώρες. Είναι ένα θέμα που απασχολεί την ΟΣΙΚΑ εδώ και πολύ καιρό, είπε, προσθέτοντας πως ο τρόπος που το διαχειρίζονται ως Ομοσπονδία σε συνεργασία με το Τμήμα Εργασίας είναι «ο καλύτερος υπό τις συνθήκες».

Σε σχέση με την ακρίβεια ο κ. Θρασυβούλου σημείωσε πως αρκετοί ιδιοκτήτες των κέντρων αναψυχής έχουν προχωρήσει στην αλλαγή των τιμοκαταλόγων τους. Πρόσθεσε ότι οι υπερβολικές καθημερινές αυξήσεις δεν είναι ενθαρρυντικές για τον κλάδο. Σύμφωνα με τον ίδιο οι επιχειρηματίες του κλάδου θα πρέπει να είναι πολύ προσεκτικοί έτσι ώστε οι αυξήσεις που θα γίνονται να είναι ρεαλιστικές σε σχέση με την αγοραστική δύναμη των καταναλωτών. Εκτίμησε τέλος πως πρέπει να μπει ένα πλαφόν για να ελεγχθεί αυτή η κατάσταση.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

ΚΥΠΕ

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση

X