ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Ηλεκτρονικό κατάστημα Αλφαμέγα: Ένας χρόνος λειτουργίας με 25 χιλιάδες νέους πελάτες

Το e-commerce κερδίζει ολοένα και περισσότερο το κυπριακό καταναλωτικό κοινό

Kathimerini.com.cy

info@kathimerini.com.cy

Είκοσι πέντε χιλιάδες νέους πελάτες και πωλήσεις ισάξιες με τις αντίστοιχες ενός φυσικού καταστήματος της αλυσίδας καταγράφει το ηλεκτρονικό κατάστημα των Υπεραγορών Αλφαμέγα, στον πρώτο κιόλας χρόνο λειτουργίας του. Το ηλεκτρονικό κατάστημα των Υπεραγορών Αλφαμέγα, το πρώτο ηλεκτρονικό κατάστημα αλυσίδας υπεραγορών στην Κύπρο, συμπληρώνει τον Μάρτιο έναν χρόνο επιτυχούς λειτουργίας, με τα δεδομένα της εταιρείας να επιβεβαιώνουν πως δεν αγκαλιάστηκε απλώς από το καταναλωτικό κοινό, αλλά αποδείχθηκε πως πρόκειται για ένα project το οποίο είχε ανάγκη η κυπριακή αγορά λιανικού εμπορίου.

«Το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας μας τέθηκε σε λειτουργία τον Φεβρουάριο του 2021, προσφέροντας παγκύπρια κάλυψη και μια ευρεία γκάμα προϊόντων πέραν των 10 χιλιάδων κωδικών. Η ανταπόκριση του κόσμου από τους πρώτους κιόλας μήνες λειτουργίας, ξεπέρασε κάθε προσδοκία μας. Σήμερα, οι πωλήσεις βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο με τις αντίστοιχες ενός φυσικού μας καταστήματος, ενώ η επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα έχει τετραπλασιαστεί», ανέφερε σε δηλώσεις του ο Chief Marketing Officer των Υπεραγορών Αλφαμέγα, Γιάννης Ιωάννου. Τόνισε, επίσης, πως μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου 2022, η εταιρεία είχε προσθέσει στο πελατολόγιό της 25 χιλιάδες νέους πελάτες.

Όπως ανέφερε ο κ. Ιωάννου, η ανταπόκριση του κοινού εξακολουθεί να είναι μεγάλη, καθώς αρκετοί είναι οι καταναλωτές που ενέταξαν στην καθημερινότητά τους το διαδικτυακό ψώνισμα μέσω των Υπεραγορών Αλφαμέγα. «Ήδη, μεγάλο ποσοστό πελατών μας έχει κάνει στροφή και επιλέγει να πραγματοποιεί τις αγορές του αποκλειστικά μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος», πρόσθεσε. Βάσει στοιχείων που έχει ενώπιόν της η εταιρεία, οι πελάτες του ηλεκτρονικού καταστήματος επιλέγουν μεγάλα καλάθια, παραγγέλνοντας είδη από ολόκληρη την γκάμα προϊόντων των Υπεραγορών Αλφαμέγα. Φαίνεται, λοιπόν, πως αρκετοί είναι οι καταναλωτές που μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος Αλφαμέγα κάνουν τα ψώνια τους για ολόκληρο τον μήνα.

Σύντομα το β’ κέντρο διανομής

Ο αυξημένος αριθμός ηλεκτρονικών παραγγελιών που δέχονταν από αρκετά νωρίς οι Υπεραγορές Αλφαμέγα, επέσπευσε τα σχέδια της εταιρείας για υλοποίηση της β’ φάσης του διαδικτυακού της καταστήματος, με στόχο την καλύτερη και γρηγορότερη εξυπηρέτηση των πελατών. Το δεύτερο κέντρο διανομής της εταιρείας, το οποίο πρόκειται να λειτουργήσει σύντομα, αναμένεται να συμβάλει σημαντικά στην κάλυψη της μεγάλης ζήτησης που καταγράφεται.

Συγκεκριμένα, το νέο κέντρο διανομής της εταιρείας θα καλύψει σε μεγάλη έκταση και συχνότητα τις πόλεις της Πάφου και της Λεμεσού, ενώ το πρώτο κέντρο της εταιρείας θα επικεντρωθεί στις παραγγελίες των καταναλωτών από τη Λευκωσία και τη Λάρνακα. Υπό τα νέα δεδομένα, θα αυξηθούν οι παραδόσεις ανά ημέρα σε μικρότερες αποστάσεις, έτσι ώστε οι πελάτες να λαμβάνουν πιο γρήγορα τα ψώνια τους. «Στόχος μας είναι η συντριπτική πλειοψηφία των παραγγελιών να παραδίδεται μέσα σε 24 ώρες. Για τον λόγο αυτό, έχουμε ήδη διπλασιάσει τον στόλο των αυτοκινήτων μας. Εξάλλου, σε λίγους μήνες τα διαθέσιμα παράθυρα παράδοσης θα πολλαπλασιαστούν, μειώνοντας ακόμα περισσότερο τους χρόνους παράδοσης», τόνισε ο Chief Marketing Officer των Υπεραγορών Αλφαμέγα.

Το e-commerce ήρθε για να μείνει

Η δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος αποτελούσε κομμάτι του ευρύτερου σχεδιασμού της εταιρείας Χ.Α. Παπαέλληνας Εμπορική για μετάβαση στην ψηφιακή εποχή. Η αιφνίδια έλευση του κορωνοϊού τον Μάρτιο του 2020 κατέστησε σαφές ότι οι διαδικτυακές αγορές, οι οποίες μέχρι τότε κινούνταν σε χαμηλά επίπεδα (και σε πολύ συγκεκριμένους τομείς) στην Κύπρο, ήταν πλέον πιο αναγκαίες από ποτέ. Γι’ αυτό και η εταιρεία επέσπευσε τα σχέδιά της, θέτοντας σε λειτουργία το ηλεκτρονικό της κατάστημα έναν χρόνο αργότερα, εξυπηρετώντας πλέον μεγάλη μερίδα του καταναλωτικού κοινού, το οποίο είτε προτιμούσε να ψωνίζει διαδικτυακά, είτε αδυνατούσε, λόγω των συνθηκών της πανδημίας, να πραγματοποιήσει τις αγορές του στα φυσικά καταστήματα.
Έναν χρόνο μετά τη λειτουργία του, το ηλεκτρονικό κατάστημα Αλφαμέγα αποτελεί τη μεγαλύτερη απόδειξη ότι οι διαδικτυακές αγορές ήρθαν για να μείνουν. Εκτίμηση της εταιρείας είναι πως οι ηλεκτρονικές αγορές θα συνεχίσουν να λειτουργούν συμπληρωματικά με τα φυσικά καταστήματα και όχι υποκαθιστώντας τα. Το σίγουρο, πάντως, είναι ότι έχουν το δικό τους φανατικό κοινό, το οποίο σταδιακά διευρύνεται.
Γι’ αυτό και σταθερή θέση των Υπεραγορών Αλφαμέγα είναι πως το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί πλέον μονόδρομο για τις επιχειρήσεις του λιανικού εμπορίου. «Η μεγάλη ζήτηση έχει ως επακόλουθο την περαιτέρω ενίσχυση του ανταγωνισμού. Το στοίχημα για μας είναι να συνεχίσουμε να πρωτοπορούμε, ενισχύοντας παράλληλα με την εμπειρία ψωνίσματος που προσφέρουμε στους πελάτες μας, την γκάμα των προϊόντων που παρέχουμε διαδικτυακά», τόνισε ο κ. Ιωάννου.

Δωρεάν delivery για έναν μήνα

Στο μεταξύ, θέλοντας να ευχαριστήσουν τους πελάτες τους, οι οποίοι αγκάλιασαν από την πρώτη στιγμή το ηλεκτρονικό κατάστημα της αλυσίδας, οι Υπεραγορές Αλφαμέγα ανακοίνωσαν τις προηγούμενες ημέρες ότι θα παραδίδουν δωρεάν τις αγορές που θα πραγματοποιούνται διαδικτυακά από την 1η μέχρι και τις 31 Μαρτίου 2022.

Οι καταναλωτές θα μπορούν να απολαμβάνουν τη δωρεάν παράδοση των παραγγελιών τους κάνοντας κανονικά τα ψώνια τους μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος των Υπεραγορών Αλφαμέγα. Αφότου προσθέσουν τα προϊόντα στο

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.com.cy

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση

X