ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Χιλιάδες τηλεφωνήματα στην πρεμιέρα της γραμμής 1450 – Το ένα τρίτο 3ης κατηγορίας

Στο αρχικό στάδιο αναμένεται να είναι μεγάλο το ποσοστό ερωτήσεων 3ου επιπέδου, επειδή δεν διαθέτουν την απαραίτητη εμπειρία και γνώση οι λειτουργοί του τηλεφωνικού κέντρου

Kathimerini.com.cy

info@kathimerini.com.cy

Με χιλιάδες τηλεφωνήματα πολιτών, πολύ περισσότερα από τις εκτιμήσεις, και με απαντήσεις πέραν των 500 ερωτήσεων, σημαδεύτηκε χθες η πρεμιέρα της γραμμής 1450.

Όπως δήλωσε στην εκπομπή ΔΙΑΣΠΟΡΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ο Χρίστος Διομήδους, λειτουργός Υπηρεσίας Διαχείρισης Επιδομάτων, το ένα τρίτο των απαντήσεων που δόθηκαν ανήκουν στο τρίτο επίπεδο ερωτήσεων, δηλαδές όσες δεν μπορούν να απαντηθούν από τους λειτουργούς του τηλεφωνικού κέντρου. Τότε μεταφέρθηκαν στους λειτουργούς των αρμόδιων Υπηρεσιών και εντός μίας ώρας δόθηκαν οι απαντήσεις.

Όπως εξήγησε, στο αρχικό στάδιο αναμένεται να είναι μεγάλο το ποσοστό ερωτήσεων 3ου επιπέδου, επειδή δεν διαθέτουν την απαραίτητη εμπειρία και γνώση οι λειτουργοί του τηλεφωνικού κέντρου. Στην πορεία, πρόσθεσε, τα ερωτήματα 3ου επιπέδου θα μειωθούν.

Για το αν είναι αισιόδοξος σε ό,τι αφορά τη συνέχεια της εξυπηρέτησης για ερωτήσεις 3ης κατηγορίας, ο κ. Διομήδους είπε ότι κρατά μικρό καλάθι, διότι αυτό το θέμα είναι αλληλένδετο με τον βαθμό ικανότητας των Υπηρεσιών να ανταποκριθούν στα σωστά χρονικά πλαίσια.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.com.cy

Κύπρος: Τελευταία Ενημέρωση

X