Kathimerini.com.cy
Νέα τηλεφωνική γραμμή, η οποία θα εξυπηρετεί αποκλειστικά για ερωτήματα σχετικά με τις ανακλήσεις αερόσακων Takata, ανακοίνωσε την Κυριακή, η Mazda Κύπρου.
Η γραμμή εξυπηρέτησης θα ξεκινήσει τη λειτουργία της στις 16 Δεκεμβρίου 2024, από τις 13:00 μ.μ.
Αυτούσια η ανακοίνωση
«Αγαπητοί πελάτες της Mazda, Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για την έναρξη της νέας τηλεφωνικής γραμμής 22 747100, η οποία θα εξυπηρετεί αποκλειστικά ερωτήματα σχετικά με τις ανακλήσεις αερόσακων Takata.
Η γραμμή εξυπηρέτησης θα ξεκινήσει τη λειτουργία της στις 16 Δεκεμβρίου 2024, από τις 13:00 μ.μ. και θα είναι διαθέσιμη καθημερινά από τις 08:00 έως τις 18:00, καθώς και τα Σαββατοκύριακα από τις 08:00 έως τις 15:00.
Για οποιαδήποτε απορία ή ενημέρωση σχετικά με τις ανακλήσεις, παρακαλούμε να επικοινωνείτε αποκλειστικά μέσω αυτής της τηλεφωνικής γραμμής. Σας ευχαριστούμε για την υπομονή και την κατανόησή σας».