must.com.cy
Μετά την τεράστια επιτυχία που σημείωσε η ταινία «Barbie» της Γκρέτα Γκέργουικ, οι ιστορίες με επίκεντρο τη διάσημη κούκλα συνεχίζονται με την επερχόμενη κυκλοφορία του ντοκιμαντέρ «Black Barbie» που θα προβληθεί στο Netflix.
Τα δικαιώματα αποκτήθηκαν από τη Shondaland, την εταιρεία παραγωγής που ίδρυσε η Σόντα Ράιμς («Grey’s Anatomy», «Scandal», «Inventing Anna») και συμμετέχει ενεργά και στην τηλεοπτική σειρά της πλατφόρμας, «Bridgerton».
Οπως υποδηλώνει ο τίτλος του, το ντοκιμαντέρ «Black Barbie» παρουσιάζει την ιστορία της πρώτης μαύρης κούκλας η οποία εμφανίστηκε το 1980, τρεις δεκαετίες μετά την κυκλοφορία της αρχετυπικής Μπάρμπι. Η ιστορία ακολουθεί τρεις μαύρες υπαλλήλους της εταιρείας παιχνιδιών Mattel – Μπεουλά Μέι Μίτσελ, Κίτι Μπλακ Πέρκινς και Στέισι ΜακΜπράιντ – που υποστήριξαν τη δημιουργία της μαύρης Μπάρμπι. Μάλιστα η σκηνοθέτις, Λατζέρια Ντέιβις, είναι ανιψιά της Μίτσελ – αυτή η προσωπική σχέση με το υλικό, ήταν η αφετηρία για την ενασχόλησή της με το ντοκιμαντέρ.
Σε γενικές γραμμές, το ντοκιμαντέρ καταγράφει το ταξίδι μέχρι τη δημιουργία της μαύρης κούκλας και τον αντίκτυπο που αυτή είχε στον πολιτισμό. Σύμφωνα με την επίσημη περιγραφή, το ντοκιμαντέρ «εξερευνά τη σημασία της εκπροσώπησης και τον τρόπο με τον οποίο οι κούκλες παίζουν σπουδαίο ρόλο στη διαμόρφωση της ταυτότητας και την ανάπτυξη της φαντασίας». Στο φιλμ, υπάρχουν – μεταξύ άλλων – συνεντεύξεις με εργαζόμενους της Mattel, καταναλωτές, ιστορικούς και σχολιαστές.
Μετά την πρεμιέρα του στο φεστιβάλ SXSW, η «Black Barbie» σχολιάστηκε θετικά και αυτή τη στιγμή έχει βαθμολογία 100% στο Rotten Tomatoes, τον αξιόπιστο ιστότοπο που αξιολογεί ταινίες και τηλεοπτικές σειρές.
Με πληροφορίες από το Screenrant