ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Πώς να ανταπεξέλθεις σε ένα τοξικό εργασιακό περιβάλλον

5 τρόποι για να το διαχειριστείς

must.com.cy

Της Δέσποινας Άσπρου

Είτε αγαπάμε την δουλειά μας, είτε όχι, οι περισσότεροι από εμάς -αν όχι όλοι- περνάμε το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας μας σε αυτήν. Το να αισθανόμαστε άνετα και να είμαστε ικανοποιημένοι τις ώρες που βρισκόμαστε στον χώρο εργασίας μας, είναι σαφώς απαραίτητο προκειμένου να αποδίδουμε καλύτερα και να είμαστε καλά.

Όταν όμως αυτό δεν συμβαίνει, η κατάσταση είναι ιδιαίτερα δύσκολη. Το αρνητικό εργασιακό περιβάλλον μπορεί εύκολα να μάς οδηγήσει σε προβλήματα σωματικής και ψυχικής υγείας και αυτό, κάθε άλλο παρά σπάνιο, είναι.

Δες στην συνέχεια μερικούς τρόπους που θα σε βοηθήσουν να διαχειριστείς ένα τοξικό εργασιακό περιβάλλον.

1.Ασχολήσου με πράγματα που μπορείς να ελέγξεις
Μένουμε συγκεντρωμένοι σε αυτά που μπορούμε να κάνουμε, αποφεύγοντας την εμπλοκή μας σε περιττά πράγματα.

2.Βάλε όρια
Η δημιουργία ορίων είναι το κλειδί για μια πετυχημένη συνεργασία. Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να εκφοβίζουμε τους άλλους και να είμαστε απόμακροι, αλλά μπορούμε απλώς να δείξουμε με όμορφο τρόπο τι μπορούμε να ανεχτούμε και τι όχι. Ξεκίνα, λοιπόν, να θέτεις απλά αλλά σταθερά όρια με έναν ήπιο ή ουδέτερο τόνο και σίγουρα, θα δεις έντονες αλλαγές. Αυτό μπορεί να συμβεί σύντομα ή και μακροπρόθεσμα.

Photo on Pexels

3.Βρες συναδέλφους που ταιριάζετε
Μην εστιάζεις στα άτομα που δεν ταιριάζετε. Εξάλλου ‘όπως και στην προσωπική μας ζωή έτσι και στην εργασία μας δεν μπορούμε ταιριάζουμε με όλους. Βρες κάποιον που έχετε κοινά ενδιαφέροντα και εστίασε στην ανάπτυξη σχέσεων μαζί του.

4.Εκμεταλλεύσου το διάλειμμά
Το διάλειμμα είναι σημαντικό στην εργασία, μην το σπαταλάς σκεπτόμενος τι συνέβη και πως να το αντιμετωπίσεις. Βγες έξω, πιες έναν καφέ, χαλάρωσε και αυτόματα, το οποιοδήποτε πρόβλημα σε απασχολούσε έντονα, θα σου φαίνεται, πλέον, αστείο.

5.Εξέφρασε τα παράπονά σου στα αρμόδια άτομα
Αν μια κατάσταση είναι όντως τοξική και επηρεάζει την εργασία σου, έχεις κάθε δικαίωμα να μιλήσεις στον εργοδότη σου. Ενημέρωσε τον για την κατάσταση. Αυτός γνωρίζει πως να διαχειριστεί το θέμα.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Θέματα: Τελευταία Ενημέρωση