Του Ονασαγόρα
Στο πρόσφατο «Πόθεν Έσχες» των βουλευτών μας είναι ξεκάθαρο πώς η κρίση έχει χτυπήσει αυτούς περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη κοινωνική τάξη στην Κύπρο. Οι πλείστοι εξ αυτών οδηγούν σαραβαλάκια που δεν θα καταδέχονταν ούτε παράνομοι αιτητές ασύλου, ενώ αρκετοί δεν έχουν καν αυτοκίνητο και προφανώς πηγαίνουν στη Βουλή με λεωφορείο, ή ακόμη χειρότερα με ωτοστόπ. Ο μόνος που διατήρησε την αξιοπρέπεια των βουλευτών μας ήταν ο Μαρίνος Σιζόπουλος όποιος -σαν κλασικός σοσιαλιστής- οδηγεί Μαζεράτι.
Ο τικ τοκερ, ινφλουενσερ, γιουτούμπερ, φίλος του Νέβερ Σαρέντερ, μαθητής του Λουκάνικου (άλλως Λουκά Νίκου) και -παρεμπιπτόντως- ευρωβουλευτής Φειδίας, μας ενημέρωσε πως έριξε λευκό στην πρώτη ψηφοφορία του γιατί δεν του έδωσαν αρκετό χρόνο να μάθει ποιους θα ψήφιζε λέγοντας χαρακτηριστικά «αυτά είναι καραγκιοζιλίκια»! Βάλτε πολλά θαυμαστικά αλλά κρατήστε και αρκετά για το μέλλον, θα τα χρειαστούμε.
Τούτα ούλλα -στο ευρωκοινοβούλιο- εν καραγκιοζλίκκια. Φειδίας Παναγιώτου, ευρωβουλευτής
Πολύ άσχημα μυρίζει πριν καν ξεκινήσει η υπόθεση με το Great Sea Interconnector. Όλα δείχνουν πως το κόστος θα είναι τεράστιο και το όφελος αβέβαιο αφού καμιά εγγύηση δεν υπάρχει πως το έργο θα ολοκληρωθεί απρόσκοπτα ή θα αποδώσει με βάση τις προβλέψεις, αφού κάτι ανάλογο δεν έχει επιχειρηθεί στο παρελθόν. Όχι άλλα έργα μαμούθ please.
Και επειδή όποιος καεί από το γάλα πρέπει να φυσάει και το γιαούρτι -και επειδή ο κύπριος καταναλωτής έχει πληρώσει για πολλά τα οποία ποτέ δεν παρέλαβε- οι ευθύνες αυτών που θα λάβουν την απόφαση είναι τεράστιες. Και αυτή τη φορά πρέπει να βεβαιωθούμε πως κάποιοι πρέπει να είναι υπόλογοι αν κάτι πάει λάθος. Κάποιοι, επιτέλους, θα πρέπει να αναλάβουν και τις ευθύνες των υπογραφών τους και να μην εξαφανιστούν με την πρώτη στραβή.
Όχι άλλες ιστορίες σε στυλ πλατφόρμα Βασιλικού, ή έργα δήθεν μαμούθ όπως αυτά στη μαρίνα και το λιμάνι Λάρνακος. Σε κανονικές χώρες τέτοια σκάνδαλα ρίχνουν Κυβερνήσεις. Και, αμαρτία εξομολογημένη, οι αφόρητες πιέσεις που ασκούνται στην πλευρά μας για να αποφασίσουμε άρον άρον, με κάνουν 10 φορές πιο καχύποπτο. Εξ άλλου, οι πλείστοι ειδικοί συμφωνούν πως υπάρχουν πιο σύγχρονοι και ασφαλείς τρόποι ενεργειακής αναβάθμισης. Μετά τα πανάκριβα σκάνδαλα των τελευταίων ετών δεν υπάρχει χώρος για οποιοδήποτε άλλο ρίσκο.
Σχεδόν 5% περισσότερους δημοσίους υπαλλήλους δημιούργησε η κυβέρνηση Νίκου Χριστοδουλίδη και αυτό ενώ ήμασταν ήδη η χώρα με τους περισσότερους κυβερνητικούς στον πλανήτη σε σχέση με τον πληθυσμό μας. Παρ όλα αυτά όλα τα κυβερνητικά τμήματα κλαίγονται για υποστελέχωση. Θα μπορέσει κάποιος κάποτε να μας εξηγήσει αυτό το παράδοξο κυπριακό φαινόμενο που δημιούργησαν οι Συντεχνίες και η ΚομματοΚουμπαροκρατία; Welcome my friends to Cyprus.