ΚΥΠΕ
Ως «εθνικά επείγον ζήτημα» πρέπει να αντιμετωπίζεται είναι το μεταναστευτικό, δήλωσε σήμερα ο υποψήφιος Πρόεδρος της Δημοκρατίας Γιώργος Κολοκασίδης, ο οποίος στηρίζει τις προσπάθειες για επέκταση του φράκτη της πράσινης γραμμής.
Μιλώντας μετά το πέρας της συνάντησης του με τον Υπουργό Εσωτερικών Νίκο Νουρή, ο κ. Κολοκασίδης σημείωσε ότι χρειάζεται να ληφθούν άμεσα μέτρα για αντιμετώπιση του μεταναστευτικού, το οποίο δημιουργεί πιέσεις στην κοινωνική συνοχή και στη δημογραφική σύνθεση του τόπου. Πρόσθεσε πως στηρίζει τις προσπάθειες του Υπουργού για λήψη μέτρων κατά μήκος της γραμμής κατάπαυσης του πυρός για επέκταση του φράκτη, ειδική μονάδα επιτήρησης και εγκατάσταση συστημάτων εντοπισμού.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του επιτελείου του, ο κ. Κολοκασίδης χαρακτήρισε το μεταναστευτικό ως ένα «κρισιμότατο ζήτημα». «Είναι και ζήτημα κοινωνικής συνοχής αλλά και ζήτημα που μπορεί να επηρεάσει πολύ σύντομα και τη δημογραφική σύνθεση. Γι’ αυτό στηρίζουμε την προσπάθεια για επέκταση του φράκτη στην ‘Πράσινη Γραμμή’, στηρίζουμε την προσπάθεια για συγκρότηση ειδικής μονάδας επιτήρησης της γραμμής κατάπαυσης του πυρός, όπως και την τοποθέτηση σχετικών συστημάτων εντοπισμού», συμπλήρωσε.
Ο κ. Κολοκασίδης είπε ακόμη ότι «ίσως χρειαστεί να τρίξουμε και τα δόντια στην Ευρωπαϊκή Ένωση, διότι φαίνεται ότι οι κεντρικές χώρες δυσκολεύονται να αντιληφθούν ή δεν θέλουν να αντιληφθούν τις πιέσεις που δέχονται οι χώρες της περιφέρειας και ιδιαίτερα η Κύπρος από τα υψηλά ποσοστά εισροής μεταναστών». Υπενθύμισε επίσης ότι «γίνεται και εργαλειοποίηση από την Τουρκία».
«Άρα, το ζήτημα έχει φτάσει σε κρίσιμα επίπεδα και πρέπει πλέον να αντιμετωπιστεί ως ένα εθνικά επείγον ζήτημα», κατέληξε.
Εξάλλου, ανακοίνωση του επιτελείου του κ. Κολοκασίδη αναφέρεται σε «κατάχρηση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, και συγκεκριμένα σελίδων στο Facebook, από επιτελεία των δύο υποψηφίων, Αβέρωφ Νεοφύτου και Νίκου Χριστοδουλίδη». «Η κατάχρηση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης από δύο επιτελεία υποψηφίων - του ίδιου κόμματος μάλιστα - δείχνει και τον πολιτικό πολιτισμό, μα και την πελατειακή σχέση που θέλουν να (συνεχίσουν να) έχουν με τους πολίτες», αναφέρεται.