Δελτίο Τύπου
Με ιδιαίτερη τιμή το Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος ανακοινώνει ότι ο Ομότιμος Καθηγητής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ) Καρράς Αργύρης θα προσφέρει από το τρέχον ακαδημαϊκό έτος 2022-2023 τις υψηλού επιπέδου νομικές γνώσεις και εμπειρίες του με σειρά σεμιναριακών διαλέξεων στους φοιτητές/τριες και την ευρύτερη ακαδημαϊκή κοινότητα του Πανεπιστημίου Νεάπολις Πάφος, ως μέλος του Επιστημονικού Συμβουλίου της Νομικής Σχολής.
Ο Καθ. Καρράς Αργύρης σπούδασε Νομικά και ακολούθησε ακαδημαϊκή καριέρα φτάνοντας στην θέση του καθηγητή Ποινικού Δικαίου στη Σχολή Νομικής του Πανεπιστημίου Αθηνών. Το 1976 διορίστηκε Γενικός Γραμματέας Τύπου και Πληροφοριών της Ελληνικής Δημοκρατίας, θέση στην οποία παρέμεινε μέχρι το 1978. Τον ίδιο χρόνο ανέλαβε την θέση του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας (1978 – 1980) καθώς και την περίοδο 1992 – 1993. Την περίοδο 2002 – 2004 διετέλεσε μέλος του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης (ΕΣΡ), θέση από την οποία παραιτήθηκε για να αναλάβει χρέη Γραμματέα στο Υπουργικό Συμβούλιο που σχηματίστηκε μετά τις εκλογές του Μαρτίου 2004, όπου και παρέμεινε μέχρι και το 2009. Έχει συγγράψει αρκετά νομικά βιβλία μεταξύ των οποίων Επίτομη ερμηνεία του κώδικα Ποινικής Δικονομίας (2005, εκδόσεις Σάκκουλα), Ποινικό Δικονομικό Δίκαιο (2007, εκδόσεις Σάκκουλα) κ.α.
Μαζί με τα άλλα εκλεκτά μέλη του Επιστημονικού συμβουλίου της Σχολής, όπως οι έγκριτοι ανώτατοι Δικαστικοί κ.κ. Αθανάσιος Κατσιρώδης, Αντιεισαγγελέας Αρείου Πάγου ε.τ. και Γεώργιος Σταμάτης, Πρόεδρος Διοικητικών Εφετείων ε.τ. και σε συνδυασμό και αγαστή επιστημονική συνεργασία με τους υψηλού κύρους Νομικούς Ακαδημαϊκούς της Σχολής, όπως τον Κοσμήτορα Καθ. Αριστοτέλη Χαραλαμπάκη, τους Καθ. Στέλιο Περράκη και Γιάννη Μπέκα, αλλά και όλους τους έμπειρους και πλήρως καταρτισμένους επιστημονικά και επαγγελματικά καταξιωμένους συναδέλφους, η Νομική Σχολή του Πανεπιστημίου Νεάπολις Πάφος συνθέτει έναν πυλώνα υψηλής ποιότητας και αριστείας γνώσης της Νομικής Επιστήμης στην Κυπριακή Δημοκρατία και ευρύτερα σε διεθνές επίπεδο.