Kathimerini.com.cy
Οι φούρνοι Ζορπάς θα ανοίξουν άλλα 2 καταστήματα τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, φτάνοντας αισίως τα 6. Το ένα κατάστημα θα βρίσκεται στην περιοχή Commack και το άλλο στην περιοχή Greenvale.
Στο πλαίσιο παρουσίασης της ανανεωμένης εικαστικής ταυτότητας των Φούρνων Ζορπάς, κατά την ομιλία του ο CEO του Ομίλου, Δημήτρης Ζορμπάς, αποκάλυψε ότι σε μερικές μέρες θα ανοίξει τις πόρτες του ένας ακόμη Φούρνος Ζορπάς στα Λατσιά, στην περιοχή των Λατσιών και συγκεκριμένα στη Λεωφόρο Γιάννου Κρανιδιώτη 91, ενώ στα σκαριά βρίσκονται και δύο νέα καταστήματα στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, στις περιοχές Commack και Greenvale.
Ο κ. Δ. Ζορμπάς τόνισε πως, μέσα στα τελευταία 3 χρόνια η εταιρεία προχώρησε στο άνοιγμα 7 νέων καταστημάτων, σε περισσότερες από 14 ανακαινίσεις, στην ανανέωση του τμήματος αρτοποιείου με εξυπηρέτηση από εξειδικευμένο προσωπικό, στη λειτουργία της υπηρεσίας προπαραγγελίας click & pick και πρόσφατα της υπηρεσίας delivery. Ειδική αναφορά έκανε και στην υιοθέτηση νέας περιβαλλοντικής προσέγγισης και νέων τεχνολογιών μέσω των καταστημάτων του Ομίλου. Στα 48 χρόνια ιστορίας της Ζορπάς, όπως είπε, "μετράμε πλέον περισσότερα από 100 σημεία πώλησης, 12 διαφορετικά brands, εκατοντάδες προϊόντα και σχεδόν 4000 συναδέλφους".
Η ανανεωμένη εικαστική ταυτότητα των Φούρνων Ζορπάς, η οποία είναι σχεδιασμένη στη βάση της στρατηγικής και του οράματος του Ομίλου, παρουσιάστηκε την Τετάρτη, 17 Μαΐου 2023. Τους καλεσμένους καλωσόρισαν με σύντομους χαιρετισμούς ο Πρόεδρος του Ομίλου κ. Κώστας Ζορπάς και ο Εκτελεστικός Διευθυντής της Βιομηχανικής Μονάδας κ. Τάσος Ζορπάς, οι οποίοι αναφέρθηκαν στην ιστορία της εταιρείας και ευχαρίστησαν το καταναλωτικό κοινό για την εμπιστοσύνη που δείχνει, αυτά τα 48 χρόνια.
Ακολούθως, η Marketing Manager του Ομίλου Ζορπάς, κ. Σοφία Τσενέ, παρουσίασε τη φιλοσοφία της νέας εικαστικής ταυτότητας και τα βήματα που έγιναν για ανανέωση της μάρκας των Φούρνων Ζορπάς. «Αναγνωρίζοντας την ανάγκη για ανανέωση, δημιουργήσαμε τη νέα εποχή της μάρκας των Φούρνων ΖΟΡΠΑΣ. Μία εποχή που σηματοδοτείται από ένα πλήρες rebranding, με νέα δυναμική εικόνα που εκφράζει την ανάπτυξη, την εξέλιξη και την επέκταση της μάρκας, αλλά ταυτόχρονα παραπέμπει στην ιστορία της, πάνω στην οποία θεμελιώνεται η σχέση εμπιστοσύνης που έχει με το κοινό», σημείωσε κατά την ομιλία της.
Όπως σημείωσε η κ. Τσενέ, "η νέα επικοινωνία δεν αφορά μόνο την εικόνα μας αλλά και την ουσία του ποιοι είμαστε". «Στηριζόμενοι στην αλήθεια, στις στιγμές και στα συναισθήματα, στόχος μας είναι να συμβαδίσουμε με τις νέες τάσεις και τις σύγχρονες ανάγκες του κοινού. Να καταστούμε αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς του, προσφέροντας όχι μόνο γευστικά προϊόντα αλλά και μία ανεπανάληπτη εμπειρία αισθήσεων», συμπλήρωσε.
Νέοι μέθοδοι παραγωγής
Επιστρέφοντας στα τα της ομιλίας του κ. Δ. Ζορπά, τόνισε πως, υιοθετήθηκαν νέες μέθοδοι παραγωγής, ελέγχου των ρύπων και διατήρησης σε χαμηλά επίπεδα της κατανάλωσης ενέργειας, ενώ ελήφθησαν στοχευμένα μέτρα για εξοικονόμηση ενέργειας και μείωση του ανθρακικού αποτυπώματος των καταστημάτων.
Ο CEO του Ομίλου, ανέφερε ότι η ανανέωση της εικόνας των Φούρνων Ζορπάς δεν μένει μόνο στην επικοινωνία της μάρκας αλλά και στη συνολική στρατηγική της. «Στόχος μας είναι να προσφέρουμε μία αναβαθμισμένη εμπειρία στους πελάτες μας, με ανακαινίσεις καταστημάτων και άνοιγμα καινούργιων, ενισχύοντας το δίκτυό μας αλλά και προσφέροντας υπηρεσίες που κάνουν ακόμα πιο εύκολη και ευχάριστη κάθε επίσκεψη των καταναλωτών στους Φούρνους Ζορπάς", υπογράμμισε.
"Μόνιμος σκοπός μας", ανέφερε ο κ. Ζορπάς, "είναι να είμαστε μία οικολογικά ευαισθητοποιημένη εταιρεία που συμβάλλει στην ανάπτυξη της κυπριακής οικονομίας, βοηθά την κοινωνία, προσφέρει θέσεις εργασίας και συντείνει στη δημιουργία ενός πιο ευοίωνου, σίγουρου και υγιούς μέλλοντος για τα παιδιά μας. Υπόσχεσή μας, να συνεχίσουμε να πορευόμαστε με τις ίδιες αξίες και να εξελισσόμαστε. Απολαμβάνοντας το τώρα, προνοώντας για το αύριο".