ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Δίνουν βαρύτητα στο Online Banking οι τράπεζες

Η τράπεζα έγινε προέκταση του χεριού του καταναλωτή και το έξυπνο κινητό τηλέφωνο μετατράπηκε σε πορτοφόλι

Προωθητική Ενέργεια

Σύμφωνα με έρευνα της Στατιστικής Υπηρεσίας Κύπρου για το 2022, εννέα στα δέκα άτομα στην Κύπρο χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα. Οι πιο δημοφιλείς δραστηριότητες στο Διαδίκτυο κατά το πρώτο τρίμηνο του 2022 ήταν η ανταλλαγή μηνυμάτων μέσω πλατφορμών επικοινωνίας (91,9%), η πραγματοποίηση κλήσεων μέσω Διαδικτύου (91,4%), η παρακολούθηση βίντεο από υπηρεσίες κοινής χρήσης (88,6%), η συμμετοχή σε κοινωνικά δίκτυα (87,0%) και η αναζήτηση πληροφοριών για προϊόντα ή υπηρεσίες (81,6%). Εστιάζοντας στο τελευταίο στατιστικό, δηλαδή στα πρόσωπα τα οποία αναζητούν πληροφορίες για προϊόντα ή υπηρεσίες, χρειάζονται έναν έμπιστο, ταχύ, μοντέρνο και φιλικό σύμμαχο, ώστε οι συναλλαγές τους να μπορούν να ολοκληρώνονται εύκολα και γρήγορα.

Σε τεχνολογικό επίπεδο, η πανδημία του Covid-19 ανέδειξε την αξία της τηλεργασίας και την αξία της διεκπεραίωσης συναλλαγών που μπορούν να γίνουν εξ’ αποστάσεως. Σε τοπικό τραπεζικό επίπεδο οι πελάτες των τραπεζών μπήκαν σε μία νέα πραγματικότητα, που τους έφερε μόνο θετικά, γλυτώνοντάς τους χρόνο και χρήμα. Οι τράπεζες επένδυσαν στην τεχνολογία, φέρνοντας μοντέρνες, φιλικές, εύχρηστες εφαρμογές και περιβάλλοντα για τους πελάτες τους με αναβαθμισμένες δυνατότητες. Όλη αυτή η προσπάθεια είχε αντίκρισμα, αφού μεγάλο μερίδιο από τις πωλήσεις των τραπεζών γίνονται πλέον από τα εναλλακτικά δίκτυα. Κανείς δεν φανταζόταν πως η τεχνολογία θα έδινε στους πελάτες τη δυνατότητα να προγραμματίσουν ραντεβού είτε σε επίσκεψη σε κατάστημα τράπεζας μέσω διαδικτύου, είτε να μπορούσαν να προχωρήσουν ψηφιακά το ραντεβού μέσω ειδικών προγραμμάτων τηλεπικοινωνίας. Είναι μία κατάσταση «win-win» που πάει γενικότερα τον κυπριακό τραπεζικό κλάδο μπροστά, γίνεται βάσει όλων των προτύπων ξένων μεγάλων τραπεζών, αντικατοπτρίζοντας τις τάσεις του 2023 και όχι μόνο.

Οι τράπεζες έκαναν άλματα στο Mobile Banking την τελευταία πενταετία. Η τράπεζα έγινε προέκταση του χεριού του καταναλωτή και το έξυπνο κινητό τηλέφωνο μετατράπηκε σε πορτοφόλι. Μία επιτυχημένη συνταγή δεν χρειάζεται να αλλάξει και έτσι η Ελληνική Τράπεζα αποφάσισε να μεταφέρει τον σχεδιασμό και τη ροή του Hellenic Bank Mobile App, στο Online Banking της.

Η Ελληνική Τράπεζα ως παραδοσιακός υποστηρικτής της τεχνολογίας επενδύει για ακόμα μία φορά στη βέλτιστη εμπειρία των πελατών της και το νέο Online Banking φέρνει όλη την τράπεζα ένα «κλικ» μακριά. Πλέον το Online Banking έχει την ίδια εμφάνιση και χρήση με το Hellenic Bank Mobile App και έτσι όλα γίνονται πιο απλά.  Ο χρήστης μπορεί σε λίγα δευτερόλεπτα να δημιουργήσει εικονικές κάρτες για ασφαλέστερες ηλεκτρονικές συναλλαγές, να ενεργοποιήσει ή να απενεργοποιήσει τις κάρτες του, να δει ή να κατεβάσει ή ακόμα και να αποθηκεύσει στοιχεία συναλλαγών, να εκτυπώσει πιστοποιητικά τόκου και IBAN, να δημιουργήσει και να τροποποιήσει προθεσμιακές καταθέσεις, να πληρώσει πάνω από 1.200 διαφορετικούς τύπους λογαριασμών και να πραγματοποιήσει δωρεάν μεταφορές SEPA για ποσά μέχρι 1.000 ευρώ. Οι πληρωμές γίνονται πάντα με ασφάλεια και αμεσότητα.

Με ασφάλεια πάνω απ’ όλα

Η προστασία των προσωπικών και ευαίσθητων δεδομένων των πελατών της Ελληνικής Τράπεζας αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα. Η Τράπεζα χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση δεδομένων σύμφωνα με τα πρότυπα του κλάδου, προστασία του λογαριασμού του πελάτη μέσω του ονόματος χρήστη και του κωδικού (τα οποία συστήνει να μην μοιράζονται), και αυτόματη διακοπή λειτουργίας (time-out) σε περίπτωση αδράνειας πέραν των 5 λεπτών. Αν ξεχάσει ο χρήστης τους κωδικούς πρόσβασής του, ή αν κάποιος άλλος τους καταχωρήσει λανθασμένα, το σύστημα θα κλειδώσει μετά από τρεις προσπάθειες (αλλά μπορεί να γίνει επικοινωνία με την τράπεζα για να προβεί στις απαραίτητες διευθετήσεις μέσω των συστημάτων ασφαλείας).

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Προωθητική Ενέργεια

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση