ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Ιστορία 30 χρόνων για την TBWA\Entelia

«Η δύναμη που φέρνει την αλλαγή μάς ακολουθεί συνεχώς. Ας τη διαχειριστούμε εμείς οι ίδιοι!» Disrupt or Die?

Δελτίο Τύπου

Ο Jean-Marie Dru, πρόεδρος της TBWAWorldwide, μίλησε για πρώτη φορά, το 1992, για τη δυνατότητα δημιουργικού Disruption στο μάρκετινγκ. Αναφέρθηκε σε μία ριζική αλλαγή στον τομέα της αγοράς και εισήγαγε την έννοια του Disruption® ως εργαλείο μάρκετινγκ. Επίσης, δημοσίευσε μια ολοσέλιδη διαφήμιση με τίτλο ‘Disruption’ στη ‘Wall Street Journal’, τη ‘Frankfurter Allgemeine’ και τη ‘Le Figaro’.

Ήταν ο πρώτος που χρησιμοποίησε τη λέξη αυτή στον επιχειρηματικό κόσμο και την κατοχύρωσε ως εμπορικό σήμα. Η συνέχεια; Συναρπαστική! Μόλις το Disruption® απέκτησε θετικό πρόσημο, άρχισε να γίνεται γνωστό και να κάνει την εμφάνισή του σε αμέτρητα άρθρα και έντυπα (όπως ‘Forbes’, ‘Fast Company’ και ‘AdAge’).

Η αντισυμβατική σκέψη κρύβει πολλές ευκαιρίες

Στην ερώτηση «πώς αντιλαμβανόμαστε το Disruption®;», η απάντηση δόθηκε μέσα από διάφορες καινοτομίες που άλλαξαν τον κόσμο μας, όπως την παρουσίαση συσκευής κινητού τηλεφώνου (1973) από τον μηχανικό της Motorola, Martin Cooper, και του πρώτου iPhone (2007) από τον Steve Jobs. Από τότε, τα τεχνικά επιτεύγματα συνεχίζουν να ανατρέπουν τα πρότυπα, δημιουργώντας νέες αγορές.

Η αλλαγή αυτή, που συχνά αναφέρεται ως Disruption®, περιγράφεται συνήθως ως η διαδικασία κατά την οποία τα επιχειρηματικά μοντέλα, προϊόντα ή υπηρεσίες αλλάζουν ριζικά ή απομακρύνονται από καινοτόμες τεχνολογίες, προσεγγίσεις ή ιδέες. Αποτέλεσμα; Εταιρείες και αγορές να τίθενται υπό αμφισβήτηση, γεγονός που μπορεί να προκαλέσει μεγάλες αλλαγές στην οικονομία και την κοινωνία.

Ο όρος ‘Disruption’ προέρχεται από την αγγλική λέξη ‘disrupt’ («καταστρέφω» / «διακόπτω») και έχει τις ρίζες του στη λατινική λέξη ‘disruptio’. Σημαίνει «διακοπή» σε σημείο συντριβής ή καταστροφής.

Το Disruption® δημιουργεί χώρο για κάτι καινούργιο

Στην TBWA ορίζουμε το Disruption® ως τη ρήξη με το status quo, σε συνδυασμό με την αναζήτηση απροσδόκητων λύσεων. Κι ο καλύτερος τρόπος για να βοηθήσουμε τα brands να αναπτυχθούν, είναι συνήθως μέσω στρατηγικών που απαιτούν Disruption®.

Η αντισυμβατική σκέψη ως ευκαιρία

Το Disruption® αποτελεί μια ευκαιρία για επιβίωση και περαιτέρω ανάπτυξη. Η πρόοδος είναι δυνατή μόνο μέσω της συνεχούς τελειοποίησης ή αναζήτησης ρήξης με τις συμβάσεις. Επομένως, δεν είναι μόνο θέμα επιβίωσης να ακολουθήσει κανείς το μοτίβο της ρήξης με τις συμβάσεις, αλλά και να αξιοποιεί τις δυνατότητες που πρέπει να ανακαλύψει.

Εταιρικοί ηγέτες, όπως ο Steve Jobs, ο Jeff Bezos, ο Herb Kelleher, ο Bernard Arnault, ο Elon Musk και ο Jack Ma, έχουν αποδείξει ότι η αντισυμβατική σκέψη δεν κρύβει μόνο κινδύνους, αλλά και πολλές ευκαιρίες. Όλοι τους αρνήθηκαν να συμμορφωθούν με άκαμπτους τρόπους σκέψης και δράσης. Απέδειξαν ότι είναι ελεύθερα πνεύματα που δεν επιτρέπουν στον εαυτό τους να περιορίζεται από συμβατικά πρότυπα. Επίσης, διαθέτουν βασικές ιδιότητες των μεγάλων ηγετών: Ξεκάθαρο όραμα, τεχνική εξειδίκευση, ικανότητα λήψης γρήγορων αποφάσεων και κλίση προς την επιτυχία.

«Η δύναμη που φέρνει την αλλαγή μάς ακολουθεί συνεχώς. Ας τη διαχειριστούμε εμείς οι ίδιοι!»

Disrupt or Die?

30 χρόνια δημιουργικότητας και ανατρεπτικών ιδεών συμπληρώνει φέτος η TBWAEntelia, μέλος του δικτύου της TBWA. Με τη δύναμη του Disruption®, επαναπροσδιορίζει την επικοινωνία και προσφέρει στα brands ένα δυναμικό προβάδισμα, χαρίζοντάς τους μεγαλύτερο μερίδιο μέλλοντος.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Δελτίο Τύπου

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση