ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

LinkedIn: Με ΑΙ θα διευκολύνει τις επιχειρήσεις να βρουν τον κατάλληλο υποψήφιο

Το κοινωνικό δίκτυο για επαγγελματίες χρησιμοποιεί τεχνολογία από την OpenAI, στην οποία έχει επενδύσει η Microsoft

ΠΗΓΗ: Reuters

Το LinkedIn ανακοίνωσε ότι θα προσθέσει χαρακτηριστικά τεχνητής νοημοσύνης στις βασικές του δραστηριότητες, επιτρέποντας στους υπεύθυνους προσλήψεων να βρίσκουν υποψήφιους για εργασία, κάνοντας ερωτήσεις σε φυσική γλώσσα και επιτρέποντας στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να δημιουργούν διαφημιστικές εκστρατείες με μερικά κλικ.

Το κοινωνικό δίκτυο για επαγγελματίες χρησιμοποιεί τεχνολογία από την OpenAI, στην οποία έχει επενδύσει η Microsoft, για την ανάπτυξη των χαρακτηριστικών αυτών.

Το LinkedIn έχει περισσότερα από 950 εκατομμύρια μέλη, η συντριπτική πλειονότητα των οποίων δεν πληρώνει για την υπηρεσία. Οι κύριες δραστηριότητές του είναι η χρέωση χρημάτων στους υπεύθυνους προσλήψεων και στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ και των πωλήσεων για πρόσβαση στον θησαυρό των δεδομένων του.

Παραδοσιακά, αυτό απαιτούσε από τους εν λόγω πελάτες να αναζητούν στη βάση δεδομένων του LinkedIn, χρησιμοποιώντας φίλτρα δεδομένων, λέξεις-κλειδιά και άλλες τεχνικές μηχανών αναζήτησης, μεταφράζοντας ουσιαστικά ένα φυσικό ερώτημα, όπως «θέλω να προσλάβω έναν προγραμματιστή λογισμικού με 10 χρόνια εμπειρίας στη Μινεάπολη», σε γλώσσα που μπορεί να καταλάβει η βάση δεδομένων του LinkedIn.

Τώρα, οι υπεύθυνοι προσλήψεων μπορούν να θέτουν τις ίδιες ερωτήσεις με φυσικό τρόπο και ο υπολογιστής μπορεί να απαντά στις ερωτήσεις. Για παράδειγμα, μπορεί να ρωτήσει τον υπεύθυνο προσλήψεων αν ενδιαφέρεται για υποψήφιους με προσόντα σε άλλη πόλη όπου η εταιρεία έχει επίσης γραφεία ή για άτομα των οποίων ο τίτλος εργασίας δεν ταιριάζει ακριβώς, αλλά έχουν παρόμοιες δεξιότητες.

Ο Ράιαν Ροσλάνσκι, διευθύνων σύμβουλος του LinkedIn, δήλωσε στο Reuters ότι σε μια εποχή όπου οι τίτλοι εργασίας αλλάζουν με ταχύτατους ρυθμούς, το LinkedIn προσπαθεί να ενθαρρύνει την πρόσληψη ανθρώπων των οποίων οι δεξιότητες ταιριάζουν με τις απαιτήσεις της θέσης εργασίας, ανεξάρτητα από τον τίτλο ή την εκπαίδευση.

«Οταν εστιάζετε μόνο στο αν κάποιος πήγε σε σχολή Ivy League ή αν εργάστηκε στη Google, μιλάτε για ένα πολύ στενό σύνολο ανθρώπων που όλοι προσπαθούν να προσλάβουν. Οταν εστιάζετε στις δεξιότητες που απαιτούνται για την αποτελεσματική εκτέλεση της εργασίας, ξαφνικά, βλέπετε ότι υπάρχουν δεκάδες χιλιάδες υποψήφιοι εκεί έξω», δήλωσε. «Δεν μπορείτε να κοιτάτε μόνο τους τίτλους εργασίας».

Το LinkedIn προσθέτει παρόμοια εργαλεία για τους επαγγελματίες πωλήσεων που αναζητούν υποψήφιους πελάτες και εισάγει επίσης ένα εργαλείο που θα χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να διαβάζει τον ιστότοπο μιας εταιρείας και να δημιουργεί μια εκστρατεία μάρκετινγκ για προϊόντα και υπηρεσίες μεταξύ επιχειρήσεων, η οποία στη συνέχεια θα εκτελείται στον ιστότοπο του LinkedIn.

Η εταιρεία, η οποία είχε έσοδα άνω των 14 δισεκατομμυρίων ευρώ τους προηγούμενους 12 μήνες, δεν σκοπεύει να χρεώσει επιπλέον για τις νέες λειτουργίες.

Ορισμένες από τις λειτουργίες θα αυτοματοποιήσουν τμήματα της εργασίας των χρηστών τους.

«Για την πλειονότητα του κόσμου, θα διαπιστώσετε ότι αυτά τα καθήκοντα θα ενισχυθούν από την τεχνητή νοημοσύνη, οπότε ο ρόλος σας θα πρέπει να προσαρμοστεί λίγο», δήλωσε ο Ροσλάνσκι.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

ΠΗΓΗ: Reuters

Νέα: Τελευταία Ενημέρωση