ΑΜΠΕ
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν χάνουν μέρος της αυτονομίας τους μόνο στις χαμηλές θερμοκρασίες, αλλά και στις υψηλές. Η απώλεια της αυτονομίας είναι περίπου 5% μέχρι τους 32 ° C, ενώ όσο η θερμοκρασία ανεβαίνει τόσο μειώνεται η αυτονομία, με την απώλεια να φθάνει το 31% στους 38 ° C.
Αυτά τα στοιχεία είναι το αποτέλεσμα πραγματικών δεδομένων από 7.500 ηλεκτρικά αυτοκίνητα (EV) τα οποία συγκεντρώθηκαν και αναλύθηκαν από τη εταιρεία που δραστηριοποιείται στην συντήρηση και στην αξιολόγηση των μπαταριών, Recurrent με έδρα το Σιάτλ. Τα ηλεκτρικά οχήματα διαθέτουν συνήθως ισχυρά συστήματα διαχείρισης θερμότητας, τα οποία διατηρούν τις μπαταρίες δροσερές και ασφαλείς, ακόμη και σε ζεστό καιρό. Αλλά όταν η εξωτερική θερμοκρασία είναι υψηλή, τότε αρχίζουν τα προβλήματα. Όταν υπάρχει χαμηλή φόρτιση στην μπαταρία η θερμική διαχείριση είναι μεγαλύτερη και απαιτείται περισσότερη ενέργεια. Επίσης, όταν το EV είναι έξω στον καυτό ήλιο για μεγάλες περιόδους είναι επιβαρυντικό για την μπαταρία. Αυτός είναι ένας κύριος λόγος που τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα πρέπει να μένουν στην σκιά.
Γενικά, η απώλεια της αυτονομίας ενός ΕV είναι μικρότερη το καλοκαίρι από ό,τι το χειμώνα. Αυτό συμβαίνει επειδή η ενέργεια που απαιτείται για την επίτευξη της προτιμώμενης θερμοκρασίας στο εσωτερικό του αυτοκινήτου είναι μεγαλύτερη το χειμώνα, για δύο λόγους. Γιατί η διαφορά μεταξύ της εξωτερικής θερμοκρασίας και της προτιμώμενης εσωτερικής θερμοκρασίας είναι συνήθως μεγαλύτερη το χειμώνα, αλλά και γιατί η ψύξη του εσωτερικού ενός EV (μέσω κλιματισμού) απαιτεί λιγότερη ενέργεια από τη θέρμανση του (μέσω ενός θερμαντήρα αντίστασης).
Ο κλιματισμός απαιτεί λιγότερη ενέργεια από τον κλιματισμό ενός οχήματος με κινητήρα εσωτερικής καύσης, ο οποίος σε αντίθεση με μια μπαταρία ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου παρήγαγε τεράστιες ποσότητες θερμότητας. Αυτό εξηγεί γιατί η πτώση της αυτονομίας παραμένει σχετικά μικρή όταν οι θερμοκρασίες αυξάνονται.
Ωστόσο, μερικές πρακτικές θα βοηθήσουν να ελαχιστοποιηθεί περαιτέρω η ενεργειακή δαπάνη και η απώλεια της αυτονομίας όταν ο καιρός είναι πολύ ζεστός. Έτσι καλό είναι να ξεκινήσει ο κλιματισμός του αυτοκινήτου όταν είναι ακόμη συνδεδεμένο με την πρίζα, ενώ καλό είναι να βρίσκεται το όχημα στην σκιά για να ελαχιστοποιηθεί η ανάγκη για ψύξη.
Πρέπει να σημειωθεί ότι τα αποτελέσματα της μελέτης της Recurrent είναι μέσες τιμές. Υπήρχαν αυτοκίνητα που τα πήγαν πολύ καλύτερα, αλλά και αυτοκίνητα που τα πήγαν πολύ χειρότερα. Η έρευνα διαπίστωσε, για παράδειγμα, ότι το Nissan LEAF έχασε το 22% της μέγιστης εμβέλειάς του στους 32 ° C, ενώ το Ford F-150 Lightning έχασε μόνο 1% στην ίδια θερμοκρασία.