ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Rolls-Royce: Οι βαθύπλουτοι θέλουν προσωποποιημένα αυτοκίνητα

Η αυτοκινητοβιομηχανία θα διαθέσει τουλάχιστον 300 εκατ. λίρες για την κατασκευή άκρως προσωποποιημένων εκδοχών των δημοφιλέστερων μοντέλων της

Money Review

Στην επέκταση του εργοστασίου της στο Γκούντγουντ στη Βρετανία και των κεντρικών της γραφείων επενδύει η Rolls-Royce, ώστε να καλύψει την αυξανόμενη ζήτηση για προσωποποιημένα αυτοκίνητα. Η αυτοκινητοβιομηχανία θα διαθέσει τουλάχιστον 300 εκατ. λίρες για την κατασκευή άκρως προσωποποιημένων εκδοχών των δημοφιλέστερων μοντέλων της που ζητούν οι βαθύπλουτοι πελάτες.

Η Rolls-Royce πούλησε 5.712 αυτοκίνητα το 2024, δηλαδή λιγότερα από το ρεκόρ των 6.032 οχημάτων το 2023. Ωστόσο, η συνολική αξία των πωλήσεων αυξήθηκε στο ίδιο διάστημα, καθώς τα κατά παραγγελία αυτοκίνητα που διατέθηκαν είχαν περισσότερες προσωποποιημένες λειτουργίες. Τα νούμερα αυτά μπορεί να φαίνονται πολύ μικρά σε σύγκριση με τα εκατομμύρια πωλήσεων που κάνουν άλλες μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες στην Ευρώπη. Ωστόσο, η διαφορά είναι ότι η Rolls-Royce δραστηριοποιείται σε πολύ περιορισμένο κοινό.

Η εταιρεία δεν κοινοποιεί τις τιμές των αυτοκινήτων της, όμως είναι γνωστό πως το φθηνότερο μοντέλο της, το Ghost Saloon, ξεκινά από τις 250.000 λίρες, ενώ το Cullinan και το Spectre ξεκινούν από περίπου 340.000 λίρες. Επίσης, δεδομένου ότι πρόκειται για μία αυτοκινητοβιομηχανία πολυτελείας που εστιάζει στις εξαγωγές, η Rolls-Royce δεν επηρεάζεται από τις πολλές προκλήσεις που απειλούν τον ευρωπαϊκό κλάδο των αυτοκινήτων.

Βέβαια, έχει επιβαρυνθεί από την πτώση της ζήτησης στην Κίνα, η οποία εξακολουθεί να είναι μία από τις σημαντικότερες αγορές της, αν και ο διευθύνων σύμβουλος, Chris Brownridge, δήλωσε πριν μερικούς μήνες ότι η αυξανόμενη ζήτηση για προσωποποιημένα οχήματα βοηθά στην αντιστάθμιση της πτώσης.

Σε γενικές γραμμές, σχεδόν όλες οι λειτουργίες στα μοντέλα της Rolls-Royce έχουν τη δυνατότητα να τροποποιηθούν κατά παραγγελία. Εξάλλου, ορισμένοι πελάτες αισθάνονται ότι η απόκτηση μιας Rolls-Royce δεν αρκεί και θέλουν κάτι πιο αποκλειστικό. Ως αποτέλεσμα, τα τελευταία χρόνια η εταιρεία εστιάζει στην κατασκευή ιδιαίτερα προσωποποιημένων εκδοχών, που στη συνέχεια πωλούνται σε ακόμα υψηλότερες τιμές. 

Πρόκειται για αυτοκίνητα με ολογραφική βαφή, μοναδικά έργα τέχνης, περίπλοκα χειροποίητα κεντήματα ή ακόμα και εξαρτήματα από χρυσό. Τα αιτήματα αυτά δημιουργούν όλο και πιο σύνθετες παραγγελίες και σύμφωνα με τον Brownridge ενισχύουν την ανάγκη για επέκταση του εργοστασίου στο Γκούντγουντ. 

Βέβαια, παρότι η κατασκευή προσωποποιημένων αυτοκινήτων είναι κερδοφόρα δραστηριότητα, απαιτεί περισσότερο εργατικό δυναμικό, χρόνο και χώρο. Επίσης, η εταιρεία ετοιμάζεται για ένα μέλλον χωρίς κινητήρες εσωτερικής καύσης. Ο Brownbridge αρνήθηκε πρόσφατα να σχολιάσει αν θα συνεχιστεί η κατασκευή κινητήρων εσωτερικής καύσης μετά το 2030 παράλληλα με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Οπως, όμως, ανακοίνωσε η εταιρεία, το πλάνο της επέκτασης αναμένεται να προετοιμάσει την κατασκευαστική μονάδα στο Γκούντγουντ για τη μετάβαση της Rolls-Royce σε ένα μέλλον ηλεκτροκίνησης.

«Η δραστηριότητά μας πιθανό να αναπτυχθεί σε ό,τι αφορά τις πιο εκλεπτυσμένες παραγγελίες και στον αριθμό των ανθρώπων που χρειαζόμαστε», διευκρίνισε ο Brownbridge.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Money Review

Αυτοκίνηση: Τελευταία Ενημέρωση

O Δημήτρης Λοττίδης αναπολεί μια εποχή που έχει ήδη ρίξει αυλαία, αλλά μας είχε δώσει έμπνευση και χαμόγελο για τη ζωή.
must.com.cy
 |  ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ