24sports.com.cy
Σε σχέση με προηγούμενο ρεπορτάζ της ιστοσελίδας μας το οποίο αφορούσε το θέμα των εισιτηρίων του τελικού και το μπάχαλο που προκλήθηκε με τη Νότια κερκίδα, επικοινωνήσαμε με άτομα του Εθνικού, ώστε να μάθουμε ουσιαστικά τον λόγο για τον οποίο πάρθηκε η σημερινή τους απόφαση για έκδοση των εισιτηρίων διαδικτυακά.
Επί της ουσίας όταν ξεκίνησε η συζήτηση για τον τελικό και έλαβε χώρα η συνάντηση μεταξύ των δυο ομάδων, της ΚΟΠ και της αστυνομίας, η ομάδα του Εθνικού ζήτησε τότε όπως εξασφαλίσει 5 χιλιάδες εισιτήρια στην Δυτική εξέδρα και να παραχωρήσει την Νότια κερκίδα στην Ομόνοια. Αυτό τότε δεν έγινε δεκτό καθώς η Δυτική δεν θα μπορούσε να φιλοξενήσει πέραν των 3950 ατόμων. Ως εκ τούτου ο Εθνικός ζήτησε 5-6 μέρες ώστε να προχωρήσει στην δική του προπώληση και να αποφασίσει τελικός πως θα λειτουργήσει.
Τις προηγούμενες μέρες οι δυο ομάδες (οι οποίες διατηρούν πολύ καλή σχέση) είχαν βρεθεί στο ίδιο τραπέζι. Εκεί συζήτησαν και το θέμα, με τους «πράσινους» να ζητούν την κερκίδα για ακόμη μια φορά και ως ένδειξη καλής θέλησης θα έδιναν το κατιτίς. Τελικά χθες από πλευράς των «πρασίνων» άλλαξαν την απόφαση τους μεταφέροντας στον Εθνικό πως δεν θα ισχύσει αυτό που είχαν συμφωνήσει. Παράλληλα ζήτησαν απ’ τους Αχνιώτες όπως ξεκινήσουν την προπώληση ώστε να κλείσει το θέμα εδώ.
Επί αυτού η διοίκηση της Άχνας το έπραξε. Άνοιξε σήμερα το πρωί την ελεύθερη προπώληση μέσω διαδικτύου. Γενικότερα το ράβε ξήλωνε των «πρασίνων» έφερε την απόφαση του Εθνικού με την οποία μέχρι και χθες όπως μας ανέφεραν πηγές από πλευράς των Αχνιώτων συμφωνούσε.