Αλάνθαστος Κάρλος Σάινθ, έκανε τον ιδανικό αγώνα στη Marina Bay της Σιγκαπούρης, εκμεταλλεύτηκε την pole position από την οποία εκκίνησε και πανηγύρισε τη δεύτερη νίκη της καριέρας του και πρώτη της Ferrari στη φετινή σεζόν της Formula 1!
Παράλληλα, έβαλε τέλος στο απίστευτο νικηφόρο σερί της Red Bull, η οποία δεν είχε την σωστή στρατηγική και έμεινε μακριά από τις πρώτες θέσεις. Δεύτερος τερμάτισε ο Λάντο Νόρις και τρίτος ο Λιούις Χάμιλτον, με τον Ράσελ να κάνει λάθος και να έχει έξοδο στον τελευταίο γύρο, χάνοντας την τρίτη θέση από τον ομόσταυλό του. Στην 4η θέση τερμάτισε ο Λεκλέρ, ενώ ο Φερστάπεν έμεινε πέμπτος, μετά τις 10 συνεχόμενες νίκες του! Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Γκασλί, Πιάστρι, Πέρεζ, Λόουσον και Μάγκνουσεν.
Συναρπαστική η εξέλιξη του αγώνα στο φινάλε του, με τους τέσσερις πρώτους να ακολουθούν ο ένας τον άλλον σε «απόσταση αναπνοής», τον Σάινθ να αντέχει στην πρωτοπορία και τον Ράσελ να χάνει το βάθρο λίγο πριν αντικρίσει την καρό σημαία!
Τα μονοθέσια πήραν τις θέσεις τους για την εκκίνηση, με τον Σάινθ να βρίσκεται πρώτος, με τον Ράσελ δίπλα του και τους Λεκλέρ, Νόρις στη δεύτερη σειρά, μπροστά από τους Χάμιλτον και Μάγκνουσεν. Παράλληλα, οι red Bull μετά τις κάκιστες χθεσινές κατατακτήριές τους, είχαν τον Φερστάπεν 11ο και τον Πέρεζ 13ο.
Ιδανικό το ξεκίνημα για τη Ferrari, με τον Λεκλέρ να προσπερνά άμεσα στον Ράσελ, ενώ ο Χάμιλτον «έκοψε» την πίστα για να προσπεράσει Νόρις και Ράσελ, παίρνοντας εντολή να δώσει πίσω τις κερδισμένες θέσεις έναν γύρο αργότερα. Ο Τσουνόντα εγκατέλειψε μετά από επαφή με τον Πέρεζ, ενώ ο Φερστάπεν κέρδισε γρήγορα τρεις θέσεις, ανεβαίνοντας 8ος. Όσο για τον Σάινθ, παρέμεινε άνετα πρώτος, έχοντας σταθερή διαφορά από τον ομόσταυλό του.
Τίποτα δεν άλλαξε μέχρι και τον 18ο γύρο, όταν ο Σάρτζεντ χτύπησε στον τοίχο, με την αεροτομή να κολλάει στο κάτω μέρος του μονοθεσίου του. Με την πίστα να έχει γεμίσει θραύσματα, το αυτοκίνητο ασφαλείας έκανε την εμφάνισή του και άπαντες πλην των Red Bull και του Μπότας μπήκαν στα pits, συμπεριλαμβανομένου και του Σάρτζεντ. Μεγάλη χαμένη του σκηνικού η Ferrari, με τους μηχανικούς της να αναγκάζονται να κρατήσουν τον Λεκλέρ στα pits λόγω κίνησης στο pita lane, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα ο Μονεγάσκος να χάνει δυο θέσει και να πέφτει πίσω από Ράσελ και Νόρις. Παράλληλα, οι Red Bull που δεν μπήκαν στα pits, βρέθηκαν στα ψηλά.
Με την αποχώρηση του αυτοκινήτου ασφαλείας, ο Ράσελ πέρασε τον Φερστάπεν για τη 2η θέση, ενώ οι Νόρις και Χάμιλτον πέρασςν τον Πέρεζ ανεβαίνοντας στην 4η και 5η θέση αντίστοιχα. Οι Red Bull των ταλαιπωρημένων ελαστικών δεν μπορούσαν να κρατήσουν τις θέσεις τους, πέφτοντας στην 6η και 7η θέση, με την στρατηγική της ομάδας τους να μην βγαίνει, αφού μετά τα pit stops τους στο 40ό γύρο, έπεσαν στις τελευταίες θέσεις.
Στον 44ο γύρο το μονοθέσιο του Οκόν έμεινε στην έξοδο του pit lane και είχαμε εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας, με τις δύο Mercedes να μπαίνουν στα pits για να βγουν με μέση γόμα ελαστικών σε 4η και 5η θέση, ενώ ο Αλόνσο κατρακύλησε 15ος, μετά από καταστροφικό pit stop της Aston Martin.
Ράσελ και Χάμιλτον ανέβασαν κατακόρυφα τον ρυθμό τους χάρη στα φρέσκα τους ελαστικά και πέρασαν με άνεση τον Λεκλέρ, ενώ πλησίασαν σε «απόσταση αναπνοής» Σάινθ και Νόρις, με 5 γύρους να απομένουν για το φινάλε! Ο Σάινθ άντεξε στην πίεση και πήρε τη μεγάλη νίκη, ο Ράσελ έκανε το μεγάλο λάθος και έστειλε το μονοθέσιό του στις μπαριέρες προσπαθώντας να περάσει τον 2ο Νόρις και χάνοντας τα πάντα, ενώ ο Χάμιλτον ανέβηκε τελικά στο βάθρο, με τον Λεκλέρ να μένει 4ος και ο Φερστάπεν 5ος.
Επόμενη στάση για το πρωτάθλημα της Formula 1 στην Ιαπωνία, το 3ήμερο 22-24 Σεπτεμβρίου.
Πηγή: sport-fm.gr