ΠΗΓΗ: sport-fm.gr
Αντίκρισε πρώτος την καρό σημαία στον Καναδά και επέστρεψε στις νίκες ο Μαξ Φερστάπεν!
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής και πρωτοπόρος στη συνολική βαθμολογία της φετινής σεζόν της Formula 1, ξεπέρασε τις δυσκολίες που αντιμετώπισε λόγω της βροχής, περνώντας στην πρώτη θέση στον 25ο γύρο και δεν ξανακοίταξε πίσω, πανηγυρίζοντας την έκτη φετινή του νίκη σε εννιά αγώνες!
Στη δεύτερη θέση ο Λάντο Νόρις (McLaren), ο οποίος αναδείχθηκε καλύτερος πιλότος της βραδιάς, ενώ στο βάθρο ανέβηκε και ο Τζορτζ Ράσελ (Mercedes), ο οποίος είχε εκκινήσει από την pole position. Στην τέταρτη θέση τερμάτισε ο Λιούις Χάμιλτον και στην πέμπτη ο Όσκαρ Πιάστρι, ενώ εφιαλτικός ήταν ο αγώνας για τη Ferrari, η οποία είδε τους Λεκλέρ και Σάινθ να αποσύρονται.
Ο Ράσελ εκκίνησε από την πρώτη θέση και κατάφερε να τη διατηρήσει στο ξεκίνημα, με τον Μάγκνουσεν να κερδίζει 10 (!) θέσεις στους πρώτους γύρους, ανεβαίνοντας 4ος, όμως λίγο αργότερα μπήκε στα pitsγια να αλλάξει ελαστικά, με την ομάδα του να καθυστερεί πάρα πολύ (8,2’’ pit stop), με τον Δανό να επιστρέφει στην πίστα 11ος.
Ο Φερστάπεν μείωνε τη διαφορά του από τον πρωτοπόρο Ράσελ, αλλά έχασε πολύτιμο χρόνο μετά από λάθος που έκανε έχοντας έξοδο στο ξεκίνημα του 17ου γύρου, βλέποντας τον Νόρις να τον πλησιάζει. Μάλιστα, τέσσερις γύρους αργότερα ο Νόρις εκμεταλλεύτηκε το DRS και αφού πρώτα προσπέρασε τον Φερστάπεν, πήρε και την πρώτη θέση από τον Ράσελ, ο οποίος στη συνέχεια «έκοψε» το τελευταίο σικέιν, πέφτοντας πίσω και από τον Ολλανδό πιλότο της Red Bull. Παράλληλα, ο 4ος Πιάστρι ήταν ο ταχύτερος στην πίστα, ενώ οι Ferrari των Λεκλέρ και Σάινθ παρέμεναν εκτός δεκάδας.
Στον 25ο γύρο ο Σάρτζεντ έχασε τον έλεγχο, ρίχνοντας το μονοθέσιό του στις μπάρες και με το αυτοκίνητο ασφαλείας να κάνει την εμφάνισή του, με όλους τους πιλότους πλην του Νόρις, να μπαίνουν στα pits. Όταν τελικά μπήκε για αλλαγή ελαστικών ο πιλότος της McLaren, επέστρεψε 3ος, πίσω από Φερστάπεν και Ράσελ.
Το αυτοκίνητο ασφαλείας αποχώρησε στον 30ο γύρο, με τον Φερστάπεν να έχει ωφεληθεί πάρα πολύ από την παρουσία του, αφού πριν το τρακάρισμα του Σάρτζεντ ήταν 10’’ πίσω από τον Νόρις και βρέθηκε πρωτοπόρος. Παράλληλα, ο Λεκλέρ συνέχισε να έχει έναν πολύ άσχημο αγώνα, αντιμετωπίζοντας πρόβλημα στον κινητήρα του μονοθεσίου του και καθυστερώντας στα pits, πέφτοντας τελευταίος και βλέποντας τους Φερστάπεν, Ράσελ και Νόρις να του… ρίχνουν γύρο. Τελικά αποσύρθηκε οριστικά από τον αγώνα στον 43ο γύρο, ενώ λίγο νωρίτερα ο Νόρις είχε έξοδο στην πρώτη στροφή, παραμένοντας 3ος αλλά επηρεάζοντας τον Ράσελ, ο οποίος είδε τον Φερστάπεν να αυξάνει τη μεταξύ τους διαφορά.
Φερστάπεν και Ράσελ μπήκαν στα pits για αλλαγή ελαστικών στον 46ο γύρο, με τον Νόρις να μπαίνει έναν γύρο αργότερα, κερδίζοντας μία θέση από τον Ράσελ αλλά παραμένοντας πίσω από τη Red Bull του Ολλανδού. Ωστόσο, ο Νόρις έκανε λάθος τον 50ο γύρο, επιτρέποντας στον Ράσελ να πάρει πίσω τη 2η θέση, πριν ο πιλότος της Mercedes κάνει και εκείνος με τη σειρά του λάθος, πέφτοντας ξανά 3ος. Παράλληλα, ο Φερστάπεν αύξανε τη διαφορά από τους διώκτες του.
Στον 55ο γύρο ο Ράσελ μπήκε στα pits, χάνοντας την 3η θέση από τον Πιάστρι, ενώ στον 54ο αποσύρθηκε και η δεύτερη Ferrari, με τον Σάινθ να μην μπορεί να συνεχίζει μετά από τρακάρισμά του με τον Άλμπον.
Λίγο αργότερα αποχώρησε και ο Πέρεζ, μετά από έξοδό του στις μπαριέρες, ενώ ο Φερστάπεν άνοιγε τη διαφορά από τους διώκτες του. Στον 66ο ο Χάμιλτον πέρασε τον Ράσελ, ανεβαίνοντας 3ος, αλλά στον προτελευταίο γύρο ο Ράσελ πήρε πίσω τη θέση του, παίρνοντας τη θέση του βάθρου. Τελικά, ο Φερστάπεν πήρε με άνεση τη νίκη, αφήνοντας πίσω του Νόρις και Ράσελ.
To επόμενο Grand Prix της Formula 1 είναι προγραμματισμένο να διεξαχθεί στη Βαρκελώνη, το τριήμερο 21-23 Ιουνίου.
Αναλυτικά η κατάταξη στο Grand Prix του Καναδά: