24sports.com.cy
Σε έναν αγώνα με πολλές συγκινήσεις, ο Μαξ Φερστάπεν άντεξε την πίεση του εκπληκτικού Λάντο Νόρις, κατακτώντας τη νίκη στο Grand Prix της Βαρκελώνης και την 7 νίκη της σεζόν!
Ο αγώνας:
Πολλές συγκινήσεις προσέφερε η εκκίνηση στο Grand Prix της Ισπανίας, με τον Τζορτζ Ράσελ να κάνει ονειρικό ξεκίνημα στον αγώνα, καθώς χάρη σε μια εξαιρετική ενέργεια και στρατηγική, προσπέρασε τους Νόρις, Φερστάπεν και Χάμιλτον στην πρώτη κιόλας στροφή (!), ανεβαίνοντας στην πρώτη θέση!
Το προβάδισμα του Βρετανού πιλότου της Mercedes ωστόσο δεν διήρκησε για πολύ, καθώς στον τρίτο γύρο - όταν και άνοιξε το DRS - ο Μαξ Φερστάπεν τον προσπέρασε, την ίδια ώρα όπου οι δύο Ferrari... φλέρταραν με νέα εγκατάλειψη μετά το GP του Καναδά, όταν οι Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ είχαν μια επικίνδυνη επαφή ρόδα με ρόδα!
Οι πρώτοι που άνοιξαν τον «χορό» των pit stop ήταν οι Ράσελ και Σάινθ στον 16ο γύρο, με τον πιλότο της Mercedes να κάνει αργή αλλαγή ελαστικών, με αποτέλεσμα ο Ισπανός να βγαίνει ακριβώς από πίσω του. Δύο γύρους αργότερα, ο Φερστάπεν μπήκε στα pits, βάζοντας τη μεσαία γόμα, βγαίνοντας στην πίστα στην 4η θέση. Ο πρωτοπόρος, Λάντο Νόρις, αλλά και ο δεύτερος σε εκείνο το σημείο, Σαρλ Λεκλέρ, πέρασαν για αλλαγή ελαστικών στον 24ο γύρο βάζοντας τη μέση γόμα, βγαίνοντας στην 6η θέση και 7η θέση αντίστοιχα, πίσω από ένα μεγάλο «τρενάκι»!
Με φρέσκα ελαστικά, ο Βρετανός πιλότος της McLaren ξεκίνησε την αντεπίθεσή του, περνώντας μέσα σε εννέα γύρους τους Γκασλί, Σάινθ και Χάμιλτον, για να ανέβει στην 3η θέση, πίσω μόνο από τους Ράσελ και Μαξ! Μάλιστα, στον 35ο γύρο, ο πιλότος της βρετανικής ομάδας που χθες πήρε την pole position, προσπέρασε και τον Ράσελ μετά από μεγάλη μάχη, όντας πίσω μόνο από τον τρεις φορές Παγκόσμιο πρωταθλητή!
Και ενώ η διαφορά των δύο πρώτων συνεχώς μειωνόταν, η Red Bull πήρε την απόφαση να «τραβήξει» τον Μαξ στα πιτς βάζοντάς τη μαλακή γόμα στον 45ο γύρο, με στόχο να πιέσει μέχρι το φινάλε και να διατηρήσει την πρωτιά. Με τον Ολλανδό να βγαίνει στην 3η θέση, η McLaren έδωσε την οδηγία στον Νόρις να πιέσει όσο μπορεί, προτού τον καλέσουν στα πιτς 3 γύρους αργότερα, βάζοντας και εκείνος τη μαλακή γόμα για να διεκδικήσει τη νίκη!
Πέραν από τη μάχη της κορυφής, μαινόταν και εκείνη της τρίτης θέσης, ανάμεσα στις δύο Mercedes. Ένα ολέθριο λάθος του Ράσελ στον 52 γύρο, επέτρεψε στον Χάμιλτον να προσπεράσει και να ανέβει στην τριάδα, την ώρα όπου οι δύο Ferrari των Σάινθ και Λεκλέρ ακολουθούσαν σε απόσταση.
Όσο περνούσαν οι γύροι, οι διαφορές εντός της πρώτης δεκάδας δεν είχαν πολλές μεταβολές, με εξαίρεση τη μάχη της πρώτης θέσης, με τον Νόρις να οδηγεί σαν... δαιμονισμένος, μειώνοντας μέχρι τα 4,7'' τη διαφορά του από τον Φερστάπεν στον 59ο γύρο. Μάλιστα, ο 24χρονος οδηγός της McLaren κατάφερε να μαζέψει μέχρι και τα 3,1'' τρεις στροφές πριν το φινάλε, χωρίς ωστόσο να του μένει χρόνος να απειλήσει ουσιαστικά στο φινάλε τον Μαξ.
Η μεγάλη αγωνία στους τελευταίους γύρους υπήρξε ανάμεσα στον 4ο Τζορτζ Ράσελ και τον 5ο Σαρλ Λεκλέρ, με τον Βρετανό να κρατά με «νύχια και με δόντια» τον Μονεγάσκο εκτός ζώνης DRS. Ωστόσο, ο πιλότος της Ferrari κατάφερε στον τελευταίο γύρο να μειώσει στα 0,4'', ωστόσο ένα μπλοκάρισμα στην προσπάθειά του να πιέσει, τον άφησε εκτός μάχης, με τον Ράσελ τελικώς τη θέση του μετά και το πέσιμο της καρό σημαίας.
Στο βάθρο ανέβηκε ο Μαξ Φερστάπεν, ο Λάντο Νόρις και ο Λιούις Χάμιλτον.