e-kathimerini NEWSLETTER ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ENGLISH EDITION
ADSTORE NETWORK
Τελευταία ενημέρωση: 09:22
ΤΩΡΑ:
Ειδήσεις σε 90'' φαρμακεία Είσοδος Apps Home
Γυναίκα | Ομορφιά
Ημερομηνία: 16.12.2016 | 20:32

Super Sushi: πώς ωφελούν την υγεία μας;

Σας… εισάγουμε στον κόσμο της ασιατικής κουζίνας και μετράμε μαζί σας θερμίδες
ΠΗΓΗ: skai.gr
Το sushi αποτελεί το συνδυασμό ρυζιού με ψάρι, θαλασσινά ή λαχανικά

Πώς ωφελούν την υγεία μας τα ευεργετικά συστατικά αυτού του ιαπωνικού φαγητού; Σας… εισάγουμε στον κόσμο της ασιατικής κουζίνας και μετράμε μαζί σας θερμίδες.

Τι είναι το sushi;

Το sushi αποτελεί το συνδυασμό ρυζιού με ψάρι, θαλασσινά ή λαχανικά. Οι σημαντικότερες επιλογές που έχει να κάνει κανείς όταν αποφασίσει να πειραματιστεί με την ιαπωνική κουζίνα είναι: τόνος, καπνιστός σολομός, χταπόδι, χέλι, καβούρι ή γαρίδα. Τα sushi μπορούν να καταναλωθούν, χρησιμοποιώντας τα ειδικά ξυλάκια, γνωστά ως chopsticks, ή και με τα χέρια.

Οφέλη στην υγεία

• Είναι χαμηλά σε χοληστερόλη, λιπαρά και θερμίδες και πλούσια σε φυτικές ίνες (ιδιαίτερα αν χρησιμοποιείται καστανό ρύζι).
• Είναι πλούσια σε πρωτεΐνη, βιταμίνες του συμπλέγματος B και ιχνοστοιχεία, όπως το σελήνιο, αλλά και τα ω-3 λιπαρά οξέα. Τα ωμέγα-3 είναι γνωστά για τις ευεργετικές τους ιδιότητες π.χ. αντιφλεγμονώδη, αντι-αρρυθμικές και αντι- υπερτασικές ιδιότητες, βοηθώντας στην καταπολέμηση χρόνιων παθήσεων όπως καρδιαγγειακά, αρθρίτιδα και μείωση της πιθανότητας για κατάθλιψη.
• Το φύκι που αποτελεί τη «μεμβράνη» του sushi αποτελεί ένα μοναδικό υλικό πλούσιο σε ασβέστιο και σίδηρο, βιταμίνες Α και C, ενώ είναι μία από τις ελάχιστες φυτικές πηγές της πολύτιμης για το νευρικό σύστημα Βιταμίνης Β12.
• Η πιπερόριζα (ginger) που ως συνήθως συνοδεύει τα sushi είναι εμπλουτισμένη με ισχυρά αντιοξειδωτικά που βοηθούν στην πρόληψη του καρκίνου.
• Oι μερίδες είναι σχετικά μικρές για τα ελληνικά δεδομένα και αποτελούνται από μικρά κομματάκια-μπουκιές, βοηθώντας στην αργή κατανάλωση τροφής.

Λεξιλόγιο των sushi

• Maki roll: φιλέτο ψαριού, θαλασσινού ή λαχανικού, τυλιγμένο με ρύζι και φύκι.
• Nigiri: λεπτοκομμένο ωμό φιλέτο ψαριού ή θαλασσινού, που σερβίρεται πάνω σε ρύζι.
• Wasabi: γιαπωνέζικο είδος μουστάρδας με πράσινο χρώμα και με ιδιαίτερα έντονη καυτερή γεύση.
• Sashimi: είναι ωμό, παγωμένο, κομμένο σε λεπτές φέτες, και δεξιοτεχνικά τακτοποιημένο ψάρι επάνω σε ωραίες επιφάνειες.
• Nori: βαθυπράσινο ξερό φύκι.
Τι να αποφύγετε σε ένα γεύμα με sushi:
• Οτιδήποτε tempura ή katsu,τηγανητό π.χ. Shrimp tempura roll
• Τηγανητό ρύζι
• Rolls με τυρί κρέμα π.χ. Philadelphia roll

Πόσες θερμίδες έχουν τα sushi;

1 ρολό καλιφόρνια: 65 kcal , 1 sushi ρύζι με σολομό από πάνω: 50 kcal, 3 λεπτά φετάκια σασίμι σολομού ή τόνου: 75 kcal, 1 ρολό sushi με γαρίδα τεμπούρα: 70 kca.l

Προσοχή!

Aν είστε έγκυος ή έχετε πεσμένο ανοσοποιητικό, καλό θα ήταν να απορρίψετε το ωμό ψάρι και το χέλι, λόγω της πιθανής ύπαρξης βακτηρίων και παρασίτων.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
Καθημερινή | Γυναίκα | Ομορφιά

Ομορφιά: ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ
Viewed
Τι θα φορέσεις για brunch αυτό το ανοιξιάτικο ΣΚ; (24.03.2017 | 15:00)
Γωγώ Αλεξανδρινού: Το party έκπληξη για τα γενέθλιά της (26.03.2017 | 17:54)
8 τροφές που δυναμώνουν τα μαλλιά (25.03.2017 | 18:28)
ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Κύπρος
Πολιτική
Αθλητισμός
Οικονομική
Ελλάδα
Κόσμος
GoodLife
Πολιτισμός
Περιβάλλον
Υγεία
Media
Αγγελίες
Geek
Προσφορές
ΑΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ
Απόψεις
Αφιερώματα
ΕΡΓΑΛΕΙΑ / ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Αναζήτηση
e-kathimerini
Έντυπη Έκδοση
mobile
iPnone
Tablet
Kathimerini on facebook
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Επικοινωνία
Διαφήμιση
Ταυτότητα
SPPMEDIA NETWORK
Ελληνική Έκδοση
24news.com.cy
4troxoi.24man.com.cy
24sports.com.cy
madtv.com.cy
livingetc.com.cy
mydeejay.com.cy
SPPMEDIA ACCOUNT
Login
Register
©2011 Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ All rigths reserved.
Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΚΔΟΣΗ ΚΥΠΡΟΥ ΛΤΔ
ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΕΚΔΟΣΕΩΝ ΛΤΔ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΩΝ ΕΚΔΟΣΕΩΝ ΑΕ
Design & Development by BDigital
Powered by Webstudio