Σε συντονισμό και επαφή με τις αρμόδιες αρχές βρίσκεται από την πρώτη στιγμή η Hermes Airports, προκειμένου να εξυπηρετηθούν άμεσα οι επιβάτες της Cobalt Air. Η διαχειρίστρια εταιρεία των αεροδρομίων είναι σε επαφή τόσο με το Υπουργείο Μεταφορών όσο και με ξένες πρεσβείες, εκπρόσωποι των οποίων μεταβαίνουν στον χώρο του αεροδρομίου για να συνδράμουν στην εξυπηρέτηση των επιβατών των χωρών τους.
Πάντως η εικόνα που παρουσιάζει σήμερα το αεροδρόμιο Λάρνακας, μετά την χθεσινή αναστάτωση, είναι ομαλή. Το βράδυ της Τετάρτης, αριθμός επιβατών διανυχτέρευσε στον χώρο του αεροδρομίου, τα οποία εξυπηρετήθηκαν από τις αρχές του αεροδρομίου σε συνεργασία με τον Handling Agent.
Η διαδικασία που ακολουθείται είναι με την άφιξη επιβατών της εταιρείας στο αεροδρόμιο, απευθύνονται στο info desk και αναλόγως του προορισμού και της χώρας άφιξης τους, παραπέμπονται στην αντίστοιχη υπηρεσία.
Τρεις χιλιάδες επιβάτες την ημέρα είχαν εισιτήρια για να ταξιδεύσουν με την εταιρεία μέχρι τέλος της εβδομάδας, ενώ υπολογίζεται ότι μέχρι τέλος του χρόνου η εταιρεία θα εξυπηρετούσε 120 χιλιάδες επιβάτες σε πτήσεις από και προς την Κύπρο. Το 35% των πτήσεων ήταν στην Ελλάδα.
Το ζήτημα που προκύπτει πέραν του επιβατικού κοινού είναι οι 250 υπαλλήλων της εταιρείας, προσωπικό καμπίνας και εδάφους.